وبلاگ پارس سنتر

ارسال اتوماتیک پیامک برای مشتریان

ارسال اتوماتیک پیامک برای مشتریان    با ارسال اتوماتیک پیامک، مشتریان خود را شگفت زده کنید.
بخش تنظیمات مرکز پیام راه‌اندازی شد، در این بخش می‌توانید با انجام تنظیمات خیلی ساده برای مشتریان خود به صورت اتوماتیک پیامک بفرستید، این امکان برای مواقعی است که مشتریان از طریق وب سایت با شما تماس بگیرند یا مشترک وب سایت شما شوند. برای هر بخش می‌توانید یک پیامک به دلخواه خود بنویسید تا هنگامی که مشتری سوالی پرسید یا مشترک شد بلافاصله برای او ارسال شود.
به طور مثال اگر مشتری در مورد یکی از محصولات شما سوالی بپرسد، بلافاصله پیامکی دریافت می‌کند که "به زودی پاسخ او را خواهید داد". این پیامک‌ها حس بسیار خوبی در مشتریان شما ایجاد می‌کند و از پاسخگویی سریع شما شگفت زده خواهند شد.

همچنین با انتخاب گزینه دیگری می‌توانید در صورت تماس مشتریان با سایت شما، بلافاصله یک پیامک روی گوشی خود دریافت کنید، این امکان به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع با مشتریان خود تماس بگیرید.

تمامی این قابلیت‌ها را می‌توانید در قسمت "تنظیمات مرکز پیام" از منوی "مرکز پیام" فعال یا ویرایش کنید. ضمنا پیامک‌ها در صورتی ارسال می‌گردند که شما اعتبار کافی برای ارسال پیامک داشته باشید، نکته دیگر اینکه، پیامک‌های اتوماتیک تنها در ساعات و روزهای کاری ارسال می‌گردند.

نکته: چنانچه هنوز پنل پیامک در قسمت مدیریت شما فعال نشده، نسبت به تکمیل اطلاعات کسب و کار خود شامل تلفن ثابت و آدرس دقیق اقدام نمایید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (8)

سال نو مبارک

سال نو مبارک

ضمن تبریک سال 1391 به تمامی اعضاء و بازدیدکنندگان پارس‌سنتر و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادکامی برای تمامی عزیزان، امیدواریم امسال نیز همچون سال پیش بتوانیم با بهسازی و توسعه امکانات وب‌سایت در خدمت شما باشیم.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (5)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید