وبلاگ پارس سنتر

کانال پارس‌سنتر در تلگرام

   کانال پارس‌سنتر در تلگرام راه‌اندازی شد، شما عزیزان می‌توانید با عضویت در صفحه زیر، ارتباط سریعتر و نزدیکتری با پارس‌سنتر داشته باشید؛ مطالب آموزشی در حوزه تجارت الکترونیک و اخبار پارس‌سنتر در این کانال منتشر خواهد شد.

کانال رسمی پارس‌سنتر در تلگرام

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (11)

صفحه اختصاصی برای دسته بندی‌ها

   همانطور که می‌دانید دسته‌بندی‌های پارس‌سنتر دارای یک صفحه نخست اختصاصی می‌باشند، برای 11 دسته‌بندی که فاقد صفحه نخست بودند نیز بلاخره طراحی‌ها تکمیل و بارگذاری گردید.

این 11 صفحه تخصصی عبارتند از:

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (4)

ارتقاء سرورها

   خوشحالیم که با زیاد شدن بازدیدها، کاربران، اطلاعات و محصولات ثبت شده در پارس‌سنتر باردیگر ناگزیر به ارتقاء سرور هستیم. در ارتقاء جدید، پارس‌سنتر روی چند سرور نصب خواهد شد که نتیجه آن سرعت بهتر دسترسی کاربران و امنیت بیشتر اطلاعات ذخیره شده خواهد بود. این ارتقاء در روزهای یکشنبه و دوشنبه 5 و 6 دی ماه 1394 انجام خواهد شد و ممکن است برای چند ساعت، برخی از امکانات پارس‌سنتر به خوبی کار نکند.

دومین‌های متصل شده:

به اطلاع عزیزانی که دومین شرکت خود را به پارس‌سنتر متصل کرده‌اند می‌رساند که همزمان با ارتقاء اخیر DNS سرور اختصاصی پارس‌سنتر نیز راه‌اندازی می‌گردد و تمامی دومین‌ها به DNS سرورهای جدید منتقل می‌گردند. تمامی مراحل جابجایی توسط پرسنل فنی پارس‌سنتر انجام خواهد شد ولی ممکن است برای مدتی برخی از دامنه‌های متصل به پارس‌سنتر از دسترس خارج شوند.

9 دی 1394:

انتقال تصاویر محصولات و شرکتها به سرور جدید با موفقیت انجام شد، عملیات انتقال سرور اصلی و دومین های متصل، به سرورهای جدید همچنان درجریان است و از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

19 دی 1394:

انتقال سرورها با موفقیت پایان یافت، به علت تغییر آی پی، ممکن است برخی از دامنه های متصل شده به پارس سنتر طی امروز و نهایتا فردا مشکلاتی داشته باشند.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (12)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید