وبلاگ پارس سنتر

IFB راهکار پارس سنتر برای افزایش فروش شما

موضوع: استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

راهنما و تعرفه تبلیغات در پارس سنتر

موضوع: استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

افزایش ترافیک سایت با آپدیت محتواهای قدیمی

موضوع: استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

چطور قیمت محصولات خود را در سریعترین زمان ممکن بروزرسانی کنیم

موضوع: استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

چطور لینک خرید مستقیم محصول را در پارس سنتر قرار دهیم

موضوع: استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

بهتر دیده شوید

بهبود موقعیت فروش

همراهان همیشگی پارس سنتر

با توجه به تغییرات صورت گرفته در الگوریتم موتورهای جستجو و همچنین تغییر رویه های صورت گرفته در فرآیند فهرست کردن اطلاعات در پارس سنتر، نکات  ذیل می تواند به هرچه بهتر دیده شدن محصولات و خدمات شما کمک نماید:

 

اجتناب از کپی محتوا

از کپی کردن عین عبارت ها و متون استفاده شده در وب سایت شخصی خود یا دیگران، خوداری کنید این رویه نه تنها باعث کاهش بازخورد های دریافتی شما در موتورهای جستجو خواهد شد بلکه باعث می گردد در فرآیند داخلی پارس سنتر جهت مشخص شدن موقعیت نمایش شما و همچنین معرفی شما به موتور های جستجو نیز امتیاز پایین تری دریافت نمایید. لذا تولید محتوا انحصاری در فرآیند دیدن شدن شما بسیار موثر خواهد بود.

 

انتخاب عنوان مناسب

برای محصول یا خدمات خود عنوان کامل و مناسب انتخاب کنید، هر میزان این عنوان دقیق تر و حاوی جزئیات بیشتری از محصول نهایی شما باشد در زمان جستجو کاربران، شانس بیشتری برای دیده شدن دارید

 

کلمات و عبارات کلیدی

کلمات کلیدی متن خود را به درستی انتخاب کنید، توجه داشته باشید که در تمامی موتور های جستجو برای بدست آوردن موقعیت های بالاتر در نتیجه جستجو برای هر یک از این کلمات کلیدی رقابت شدیدی وجود دارد، به طور مثال اگر شما تولید کننده نوع خاصی از دستگاه روغن گیری در تهران هستید و محصولی با عنوان  (دستگاه مینی پرس بورتا 25) دارید، استفاده از کلمه مینی پرس به بعنوان کلمه کلیدی نمی تواند خروجی مناسبی برای شما خلق کند و بهتر است از عبارات کلیدی مانند "روغن گیری"،"تولید روغن کنجد در خانه"، "روغن گیری نیمه صنعتی"، "روغن گیری در منزل" و "فروش دستگاه روغن گیری در تهران" استفاده نمایید. در نهایت توجه داشته باشید که صرف استفاده از کلمات کلیدی بدون اینکه از این کلمه کلیدی در توضیحات اصلی محصول خود استفاده کرده باشید تاثیر گذاری کمی خواهد داشت به عنوان یک متن نمونه می تواند به متن ذیل توجه کنید

 

دستگاه مینی پرس بورتا 25

دستگاه مینی پرس بورتا به عنوان یک دستگاه روغن گیری نیمه صنعتی با کاربری آسان و ظرفیت(واقعی) 4 کیلوگرم دانه ورودی در ساعت جهت مصارف فروشگاهی و خانگی طراحی و ساخته شده است. طراحی این دستگاه به گونه ای انجام گرفته که بدون نیاز به تنظیمات خاص و تنها با تغییر اندازه ژیگلور خروجی و دما از انواع دانه های روغنی نظیر : کنجد ، سیاهدانه ، آفتابگردان ، کتان ، نارگیل ، بادام ، فندق ، پسته و... روغن گیری کند. به کمک این دستگاه شما می توانید به راحتی در منزل روغن کنجد یا سایر روغن ها را تولید نمایید. از وجوه تمایز مینی پرس بورتا نسبت به نمونه های مشابه می توان به استفاده از موتور گیربکس صنعتی 3 استیج بسیار قدرتمند ،چرخ دنده های فولادی با عمر بالا ،آلیاژ فوق سخت ماردون و سیلندر و همچنین پنل کنترل دیجیتال با قابلیت انتخاب نوع دانه اشاره کرد.  به مدد استفاده از این موتور گیربکس ، این دستگاه قابلیت کار مداوم شبانه روزی تحت بیشترین فشارهای کاری را دارد.  این دستگاه تحت استاندارد کیفی ISO 9001 و همچنین استاندارد ایمنی اروپا CE تولید شده است و دارای یکسال گارانتی می باشد. این دستگاه در تهران و در مجموعه بورتا تولید شده است و قابلیت ارسال به سراسر کشور از طریق پست و یا تحویل فوری در سطح شهر تهران را خواهد داشت.

 

لینک به محصول شما

کاربران ویژه پارس سنتر می توانند لینک مستقیم محصول در سایت خود را در بخش لینک ها قرار داده تا کاربران بتوانند به راحتی به سایت آن ها دسترسی پیدا کنند و سفارش خرید خود را ثبت نمایند.

 

جایگاه ویژه برای اعضای ویژه

علاوه بر آنکه اعضای ویژه پارس سنتر در دسته بندی ها و صفحات داخلی پارس سنتر در جایگاه بالاتری قرار می گیرند، هرگونه تغییر در محصولات، خدمات و اطلاعات صفحه اختصاصی آن ها در بازه های زمانی کوتاه به موتور های جستجو اعلان می شود و این موضوع سبب سرعت گرفتن پروسه لیست شدن و در نهایت دیده شدن آن ها می گردد. محتوای اعضای عادی در بازه های زمانی رایج (هفتگی و ماهانه) توسط ربات های اختصاصی موتورهای جستجوگر جمع آوری می گردد. برای تهیه اشتراک ویژه می توانید از اینجا اقدام کنید.

در نهایت در صورت نیاز به مشاوره می توانید با پشتیبانی پارس سنتر در ارتباط باشید.

 

موضوع: استفاده بهینه از امکانات نظرات (13)

قیمت ها را جدی بگیرید

درصد قابل توجی از کسانی که قبل از خرید، در اینترنت جستجو می کنند، هنگام جستجو، کلمه قیمت را نیز اضافه می کنند.

مثلا:
قیمت پنل خورشیدی
قیمت انواع مبل
قیمت ورق mdf

نمودار مقایسه جستجو کلمات قیمت، خرید و فروش در گوگل

همانطور که ملاحظه می کنید، براساس آمار اعلامی گوگل، جستجوی کلمه قیمت خیلی بیشتر از کلمات خرید و فروش می باشد.

ضمن تشکر از کاربرانی که قیمت محصولات خود را ثبت کرده اند، به اطلاع می رسانیم خوشبختانه در مدت کوتاهی که از معرفی این خدمت می گذرد، تعداد بازدیدها از پارس سنتر با کلمه کلیدی قیمت، 10 درصد رشد داشته است.

 

شما نیز با ثبت قیمت برای محصولات، بازدیدهای خود را افزایش دهید.

 

برای درج قیمت می توانید از گزینه "ویرایش لیست قیمت" از منوی مدیریت استفاده کنید یا با ویرایش هر محصول، قسمت "قیمت و موجودی" را تکمیل نمایید.

توجه: لطفا از درج کلمه قیمت، خرید یا فروش در نام محصول جدا خودداری کنید و قیمت ها را تنها در قسمت مربوطه وارد نمایید.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (34)

کلمات کلیدی

   بسیاری از اعضاء، در مورد نحوه ورود کلمات کلیدی و تاثیر گذاری آنها روی بالا آمدن در گوگل می‌پرسند، جواب این سوال‌ها بسیار ساده است:
وارد کردن کلمات کلیدی هیچ تاثیری روی بالاآمدن محصولات یا خدمات شما در گوگل ندارد!

توضیح تکمیلی:
    با توجه به وارد کردن کلمات نامرتبط به عنوان کلمات کلیدی (keywords meta tag)، شرکت گوگل تقریبا از 3 سال پیش تصمیم گرفت که از کلمات کلیدی نوشته شده در متن صفحات وب استفاده نکند. البته سیاست‌های شرکت گوگل ممکن است تغییر کنند ولی خیلی بعید به نظر می‌رسد که کلمات کلیدی در آینده نیز مورد استفاده قرار گیرند.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ رسمی شرکت گوگل مراجعه فرمایید.

 

برای بالا آمدن در موتور جستجو با یک کلمه کلیدی خاص چه کار کنیم؟

  • 1- ابتدا چند عبارت کوتاه در مورد کسب‌و‌کار خود در نظر بگیرید و انرژی خود را روی این عبارات متمرکز کنید، استفاده از کلمات متعدد راندمان شما را پایین می‌آورد.
  • 2- بهتر است مهمترین کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان کسب‌و‌کار خود بگنجانید، مثال: یک عنوان شرکت خوب با توجه به کلمه کلیدی ورق گالوانیزه: "تولیدی ورق گالوانیزه احمدزاده"
  • 3- همه عبارت‌های مورد نظر را در قسمت "مشخصات کسب‌و‌کار" / "خدمات و محصولات" درج کنید.
  • 4- در عنوان محصول یا خدمت از کلمات کلیدی استفاده کنید، مثال: یک عنوان محصول خوب با توجه به کلمه کلیدی ورق گالوانیزه: "ورق گالوانیزه آهنی 2 میلیمتر با پوشش 2 میکرون عرض یک متر"
  • 5- محصولات وخدمات خود را با توجه به کلمات کلیدی گروه بندی کنید. ("گروه محصول" یا "گروه خدمت"، آخرین فیلدی است که هنگام پر کردن مشخصات محصول وجود دارد)
  • 6- از کلمات کلیدی به صورت منطقی و در جملات معنی دار، در توضیحات محصولات، خدمات و شرکت استفاده کنید.
  • 7- در صورت امکان، لینک صفحه اختصاصی خود در پارس‌سنتر را در وبلاگ یا سایت رسمی خود درج کنید، هرچه تعداد لینک به شما بیشتر باشد، در موتورهای جستجو بالاتر می‌آیید.
موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (5)

اولویت نمایش محصولات و خدمات

انتخاب اولویت نمایش محصولات و خدمات
    اعضاء پارس‌سنتر که محصولات و خدمات ثبت شده دارند، می‌توانند ترتیب نمایش محصولات و خدمات را به میل خود تنظیم کنند. به صورت پیش‌فرض در سایت اختصاصی، محصولات بالاتر از خدمات قرار می گیرد شرکت‌هایی که در زمینه خدمات فعالیت بیشتری دارند از این پس می‌توانند با استفاده از این امکان، خدمات را در سایت اختصاصی خود بالاتر نمایش دهند، برای این کار کافی است به قسمت تنظیمات سایت من رفته و گزینه اولویت نمایش محصولات را غیر فعال کنند.

موضوعات: استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (1)

ثبت کردن محصولات مشابه در پارس‌سنتر

    یک راهکار بسیار ساده برای ثبت کردن محصولات مشابه در پارس‌سنتر پیاده‌سازی شد، اگر قصد دارید تعدادی محصول که مشخصات مشابه دارند را در پارس‌سنتر ثبت کنید دیگر نیازی به وارد کردن این اطلاعات برای هر محصول نیست، کافی است یک محصول را با مشخصات کامل وارد کنید و هنگام ثبت محصولات بعدی روی لینک "کپی اطلاعات از یک محصول موجود" کلیک کنید و محصولی که قبلا ثبت کرده‌اید را انتخاب کنید؛ در این روش تمامی اطلاعات محصول قبلی به صورت اتوماتیک برای محصول جدید پر می‌شود فقط کافی است که این اطلاعات را برای محصول جدید ویرایش کنید و تصویر بارگذاری کنید.
هنگام استفاده از این امکان، دقت کنید که محصولات خود را با نام تکراری یا تصویر عینا مشابه ثبت نکنید زیرا اینکار باعث می‌شود تا امتیاز منفی از پارس‌سنتر بگیرید و بازدیدهای شما کم شود.
از این روش می‌توان برای ثبت خدمات مشابه نیز استفاده نمود.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

درج تاریخ بروز رسانی در آدرس اختصاصی

همانطور که قبلا نیز گفته شد، بروز رسانی در پارس سنتر به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد و همزمان با ورود (Login) شما به سایت، محصولات، خدمات و سایت شما بروز می‌شوند، از این پس تاریخ بروز رسانی (تاریخ آخرین ورود شما به پارس سنتر) در سایت اختصاصی هر شرکت (زیر ستون سمت چپ) نیز درج می‌گردد. اگر از تاریخ بروز رسانی بیش از سه ماه گذشته باشد، این تاریخ نمایش داده نخواهد شد.

همچنین با ورود شما به پارس سنتر محصولات شما به عنوان محصولات بروز شده نمایش داده می‌شوند، برای بروز رسانی شرکت و بالا آمدن اطلاعات، فقط و فقط کافی است با نام کاربری و رمز عبور خود وارد پارس سنتر شوید. (ویرایش کردن محصولات و اطلاعات شرکت به بالا آمدن در لیست‌ها هیچ کمکی نمی‌کند.)
اعضاء محترم پارس سنتر در صورتی که تمایلی به نمایش تاریخ بروز رسانی در سایت خود ندارند، می‌توانند این امکان را در قسمت "تنظیمات سایت من" غیر فعال کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (17)

بروز رسانی محصولات در پارس سنتر


   خیلی از کاربران در تماس با پارس سنتر عنوان می‌کردند چرا مانند وب‌سایت‌های نیازمندی، امکان بروز رسانی در پارس سنتر وجود ندارد، با توجه به ماهیت پارس سنتر این امکان به شیوه‌ای جدید پیاده‌سازی شد.
 از این پس اطلاعات و محصولات اعضاء پارس سنتر پس از هر بار ورود به سایت (Login) به صورت اتوماتیک بروز می شود. پس برای بالا آوردن محصولات و اطلاعات خود در لیست‌های پارس سنتر کافی است هر از گاهی به اکانت خود سری بزنید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات نظرات (10)

کلمات کلیدی ارجاعی از موتورهای جستجو

اعضاء ویژه از این پس می توانند کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آن بوده اند و در نهایت به رویت محصولات یا سایت آنها منجر شده است را در پنل مدیریتی ببینند. برای دیدن این کلمات، پس از ورود به سایت روی لینک "مشاهده آمار روزانه" یا در صفحه لیست محصولات رو کلمه "بازدید" (کنار هر محصول) کلیک نمایید.

چگونه از این اطلاعات استفاده کنم؟

کلماتی که مشتریان شما در اینترنت جستجو می کنند در واقع علایق مشتریان را برایتان آشکار می سازد و می توانید روی کلماتی که بیشتر جستجو شده اند انرژی بیشتری گذاشته و مقالات، اطلاعات و محصولات بیشتری در این زمینه وارد کنید. نکته آخر اینکه در استفاده از این کلمات دقت کنید و سعی کنید در جملات معنا دار و صحیح از این کلمات استفاده کنید، هیچگاه به فکر گول زدن موتورهای جستجو نباشید چرا که حتی اگر در کوتاه مدت موفق شوید، مشتریان شما نسبت به اطلاعات شما بدبین خواهند شد.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (3)

امکان اضافه کردن کلمات کلیدی به محصولات اضافه شد

از این پس می توانید برای معرفی بهتر محصولات خود به موتورهای جستجو تا 16 کلمه کلیدی معرفی کنید.

کلمه کلیدی (keyword) چیست و چگونه باید از آن استفاده کنم؟

کلمات کلیدی به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا محصولات شما را در نتایج جستجو بهتر نشان دهند، کلمات کلیدی حتما باید در متن توضیح محصول نیز آمده باشد و همچنین هنگام وارد کردن این کلمات خیلی دقت کنید زیرا واژهای نامرتبط، نه تنها به بالا آمدن شما در نتایج جستجو کمک نمی کند بلکه از طرف موتورهای جستجو امتیاز منفی خواهید گرفت.
چنانچه برای محصول خود کلمات کلیدی ثبت نکنید، پارس سنتر به صورت خودکار نام محصول را به عنوان کلمه کلیدی به موتورهای جستجو معرفی می کند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات ارسال نظر

با پارس سنتر به روز باشید

با درج مقاله و اطلاعیه در پارس سنتر دیگران را از آخرین رویدادهای مربوط به کسب و کار خود آگاه سازید. همچنین اعضاء ویژه می توانند از امکانات ثبت اخبار و پرسش و پاسخ برای پربارتر کردن وب سایت خود بهره ببرند.

موضوع: استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

پنج نکته ساده برای موفقیت در پارس سنتر

بالا آمدن در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل یکی از بزرگترین اهداف از ثبت محصولات در پارس سنتر می باشد. می توان با رعایت کردن چند نکته ساده نتایج بسیار بهتری در موتورهای جستجو بدست آورد:

   1. نام سایت خود را در پارس سنتر، متناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید و هیچگاه آنرا عوض نکنید. بطور مثال اگر نام سایت شما در پارس سنتر parscenter.com/YourName است، هیچگاه این نام را عوض نکنید.
   2. در قسمت مشخصات کسب و کار / خدمات و محصولات، خدمات و محصولات خود را در چند کلمه ساده معرفی کنید.
   3. محصولات بیشتری وارد نمایید.
   4. قسمت معرفی محصول و توضیحات محصول را با دقت فراوان و کامل وارد نمایید.
   5. چنانچه وب سایت شرکت شما فعال است، آدرس سایت خود را در قسمت مشخصات کسب و کار / آدرس وب سایت وارد نمایید، همچنین لینک آدرس خود در پارس سنتر را (مثلا parscenter.com/YourName) در وب سایت خود قرار دهید.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (1)

رتبه بندی محصولات بر اساس کیفیت اطلاعات در پارس سنتر

محصولاتی که در پارس سنتر ثبت می شوند، بر اساس کیفیت اطلاعات از جمله کامل و رسا بودن توضیحات محصول، تعداد و کیفیت تصاویر محصول، دسته بندی محصول و ... امتیاز بندی می شوند، محصولاتی که امتیاز بالاتر کسب می کنند هم در فهرستهای سایت و هم در نتایج جستجو بالاتر قرار می گیرند و شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. محصولاتی که تازه وارد سایت می شوند و یا ویرایش می شوند، امتیاز بندی مجدد می گردند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (3)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید