وبلاگ پارس سنتر

ماه رمضان مبارک

آمد   رمضان   و   عید   با   ماست        قفل  آمد  و  آن  کلید  با  ماست
بربست   دهان   و   دیده   بگشاد        وان  نور  که دیده  دید  با  ماست
کردیم   ز  روزه   جان  و   دل  پاک        هر   چند   تن   پلید   با   ماست
چون هست صلاح دین در این جمع        منصور    و   ابایزید    با   ماست
    دیوان شمس، مولوی
موضوع: اخبار و مقالات نظرات (6)

افزایش رنکینگ اتوماتیک، درست یا نادرست؟



   حتما شما هم تبلیغات رنگارنگ و فریبنده افزایش رنکینگ در الکسا یا موتورهای جستجو را در اینترنت دیده‌اید. این نوشته کوتاه به تکنیک‌ها و ادعای اثر بخشی این تبلیغات می‌پردازد.

به طور کلی می‌توان تکنیک‌های اتوماتیک افزایش رنکینگ را به دو دسته تقسیم کرد:

  • افزایش رنکیگ الکسا
    تکنیک‌های افزایش رنکینگ الکسا عموما بر اساس ارسال ترافیک اتوماتیک و مصنوعی به یک وب‌سایت انجام می‌گیرد، شرکت‌های فعال در این زمینه معمولا در ازای دریافت هزینه یا استفاده از ترافیک اینترنت شما با باز کردن اتوماتیک یک صفحه از سایت در مرورگرهای اعضاء خود، یک ترافیک مصنوعی بالا برای وب‌سایت بوجود می‌آورند و رتبه الکسا را به سرعت افزایش می‌دهند.
    در مورد این روش افزایش رنکینگ الکسا نکته بسیار مهمی وجود دارد:
    درصد بسیار اندکی از مخاطبان شما به رتبه الکسای وب‌سایتتان توجه می‌کنند، این افراد عموما مشتریان شما نیستند بلکه معمولا رقیبان یا متخصصان آی تی هستند.
    به طور کلی می‌توان گفت افزایش رنکینگ اتوماتیک الکسا هیچ سودی ندارد و تنها وقت و پول شما را هدر می‌دهد و همچنین ترافیک مصنوعی ایجاد شده می‌تواند مشکلاتی را برای سرور سایت ایجاد کند.
     
  • افزایش رنکینگ گوگل و موتورهای جستجو
    ایجاد ترافیک مصنوعی هیچ ارتباطی با ارتقاء رتبه وب‌سایت شما در گوگل یا موتورهای جستجو ندارد! کسانی که چنین ادعایی می‌کنند یا دانش کافی در این زمینه ندارند یا آگاهانه دروغ می‌گویند.
    افزایش رتبه در موتورهای جستجو که به تکنیک های SEO معروف است، مجموعه عملیاتی است که باید روی محتوای وب سایت شما انجام شود، تنها تکنیک تایید شده که خارج از وب‌سایت شما می‌توان انجام داد، ایجاد لینک‌های خوب در وب سایت‌های مختلف است. شرکت‌هایی هستند که در ازای دریافت پول برای شما لینک ایجاد می‌کنند فقط توجه داشته باشید که صفحه ای که لینک شما در آن قرار گرفته، نباید حاوی تعداد زیادی لینک باشد و بهتر است لینک به وب‌سایت شما داخل متنی مرتبط با محتوای سایت شما باشد. یک راه توصیه شده برای ایجاد لینک‌های خوب، نوشتن مطالب مرتبط همراه با لینک در وبلاگ‌ها و فروم‌های مختلف است.
موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (25)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید