وبلاگ پارس سنتر

چند راه ساده برای طراحی یک وب سایت چشم گیر

مهمترین هدف از طراحی یک وب سایت، جلب اعتماد بازدید کننده و تبدیل آن به مشتری است. برای اینکار چند نکته را به خاطر داشته باشید:

   1. اطلاعات خود را کامل درج کنید؛ بازدیدکننده شما از طریق مطالعه توضیحات سایت و دیدن تصاویر، شما را خواهد شناخت، پس وقت و حوصله بیشتری برای نوشتن توضیحات کسب و کار خود اختصاص دهید و سوابق و تجربیات خود را به بازدیدکننده گوشزد کنید، وقتی می‌خواهید خود را معرفی کنید فروتنی را کنار بگذارید.

   2. برای تهیه عکسهای وب سایتتان بیشتر وقت صرف کنید؛ عکسهای وب سایتتان و بویژه عکس محصولات را تا آنجا که ممکن است، خودتان تهیه کنید، عکسی که توسط خود شما گرفته شده باشد به مراتب تاثیر بیشتری بر بازدیدکننده خواهد گذاشت و به باور پذیری اطلاعات وب سایت شما کمک می‌کند. اگر تولید کننده هستید حتما چند عکس از سالن تولید، اگر فروشنده هستید از انبار یا ویترین در وب سایت خود بگذارید.

   3. آدرس پستی صحیح و دقیق؛ درج آدرس پستی صحیح و شماره تلفن ثابت به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک می‌کند و مشتری می‌فهمد که با یک فروشنده واقعی طرف است، همچنین مشتریان ایرانی ترجیح می دهند قبل از خرید با شما صحبت کنند پس شماره تلفن خود را همیشه در دسترس مشتری قرار دهید.

   4. معرفی محصولات؛ بیشتر مشتریان از طریق موتورهای جستجو شما را پیدا می کنند، پس منطقی است که وب سایت خود را مطابق با استانداردهای موتورهای جستجو در وب سایت خود معرفی کنید، رعایت کردن چند اصل ساده نتایج بسیار خوبی خواهد داشت:
-نام محصول را کامل وارد کنید؛ نام محصول باید شامل نام فارسی و انگلیسی(در صورت وجود) و مدل و هرچیز مهم دیگری باشد، موتورهای جستجو به نام و عنوان صفحات خیلی بها می‌دهند.
-محصولات خود را مجزا وارد کنید؛ محصولات خود را جداجدا با نام کامل و تصویر مرتبط ثبت کنید.
-محصولات خود را گروه بندی کنید؛ در صورت امکان محصولات خود را تحت چند عنوان عمومی گروه بندی کنید.

   5. مطالب مرتبط با کسب و کار؛ وب سایت خود را با قرار دادن اطلاعات مرتبط به صورت خبر، مقاله، اطلاعیه و پرسش و پاسخ پربار کنید، تا آنجا که ممکن است مطالب وب سایتتان را خودتان تهیه کنید، مطالب دست اول به افزایش رتبه شما نزد موتورهای جستجو کمک شایانی می کند. مطالب و اخبار را به تدریج وارد سایت کنید، تا سایت شما همیشه تازه باشد.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (3)

افتتاح رسمی وبلاگ پارس سنتر


   وبلاگ پارس سنتر از امروز به شکل رسمی افتتاح شد؛ اخبار، مقالات و نوشته‌هایی که پیش از این به صورت خبرنامه برای اعضاء پارس سنتر ارسال می‌شد، اکنون به صورت یک وبلاگ مدون به آدرس http://parscenter.com/Blog در دسترس همگان می‌باشد.
    امیدواریم با استفاده از این وبلاگ ارتباط نزدیکتری با شما داشته باشیم و نظراتتان را راحتتر دریافت کنیم.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (3)

پیشنهاد به دوستان با Google Plus (گوگل پلاس)

Google Plus (گوگل پلاس) و 1+ (پلاس وان) از پروژه های جدید شرکت گوگل هستند که به کمک آنها هر کسی می‌تواند به دوستان خود لینک پیشنهاد دهد، در این سیستم وقتی لینکی را پیشنهاد می‌دهید، این لینک در نتایج جستجوی گوگل دوستان شما بالاتر می‌آید.

هم اکنون می توانید تمامی محصولات ثبت شده در پارس سنتر را با کمک Google Plus (گوگل پلاس) به دوستان خود معرفی کنید، برای این کار کافی است روی تصویر 1+ بالای تصویر محصول کلیک کنید، البته باید اکانت گوگل یا جی میل داشته باشید. همچنین تعداد کسانی که یک محصول را با کمک گوگل پلاس پیشنهاد داده‌اند در کادر کوچکی کنار علامت 1+ نشان داده می‌شود.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (1)

امنیت کاربران هنگام ورود به سایت با SSL

با راه‌اندازی سرویس SSL ، هنگام ورود به پارس سنتر عبارت https را در آدرس می‌بینید. (https://parscenter.com/Account/LogOn) با استفاده از این سرویس، امکان شنود و سرقت رمز عبور کاربران توسط دزدان شبکه منتفی می‌شود. استفاده از SSL به این معناست که رمز عبور شما به صورت کد شده برای پارس سنتر ارسال می‌شود و کسانی که به نوعی به اطلاعات شبکه اینترنت شما دسترسی دارند، مانند سرپرست شبکه یا هکرها نمی‌توانند رمز عبور شما را پیدا کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از سرویس SSL به معنای امنیت صددرصد نیست، زیرا در صورت استفاده از کامپیوترهای دستکاری شده یا آلوده، سارقان به راحتی می‌توانند اطلاعات شما را شنود کنند. پس همیشه قبل از استفاده از اینترنت در گام نخست از امنیت کامپیوتری که با آن کار می‌کنید مطمئن شوید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات ارسال نظر

مقابله با هرزنامه یا spam در پارس سنتر

هرزنامه یا اسپم به طور کلی به سواستفاده از امکانات ارسال پیام به صورت دیجیتال اطلاق می گردد.

بسیاری از اعضاء پارس سنتر در هفته گذشته، ایمیلی از جاکارتا مبنی بر انتقال پول، دریافت کردند! متاسفانه این اسپم ها از کشور اندونزی و توسط انسان به تعداد بسیار زیادی برای کاربران پارس سنتر ارسال شده بود، خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع کاربران نکته‌سنج توانستیم جلوی ارسال حجم زیادی از این اسپم ها را بگیریم. اکنون با راه‌اندازی یک سیستم جدید می‌توانیم با این اسپم‌ها تا حدودی مقابله کنیم. تیم فنی پارس سنتر از همه عزیزانی که این اسپم‌ها را دریافت کرده‌اند پوزش می طلبد و تقاضا دارد در صورت دریافت ایمیل‌های مشکوک در قالب پارس سنتر سریعا با فورارد آن ایمیل به support@parscenter.com ما را در ارتقاء سیستم ضد اسپم یاری نمایند.

موضوع: اخبار و مقالات ارسال نظر

پرداخت آنلاین هزینه اشتراک عضویت ویژه راه‌اندازی شد

اعضاء محترم پارس سنتر از این پس می‌توانند برای پرداخت هزینه اشتراک عضویت ویژه از درگاه پرداخت بانک پارسیان استفاده کنند، برای ارتقاء عضویت رایگان به عضویت ویژه یا تمدید عضویت ویژه، کافی است در قسمت مدیریت سایت به بخش ارتقاء/تمدید عضویت ویژه مراجعه فرمایید. همچنین کاربران می‌توانند هزینه اشتراک را برای یک، سه، شش یا دوازده ماه پرداخت نمایند.

موضوع: اخبار و مقالات ارسال نظر

جستجوی اطلاعات در پارس سنتر ارتقاء یافت

بخش جستجوی پارس سنتر با استفاده از پیشرفته‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌های جستجو ارتقاء یافت و از این پس نتایج جستجو در پارس سنتر، سریعتر و دقیقتر نمایش می‌یابند، اگر به دنبال محصول یا شرکت خاصی هستید کافی است عبارتی که می خواهید را در قسمت جستجو وارد کنید، نتایج جستجو از بخشهای مختلف سایت مانند عنوان و توضیحات محصولات، دسته بندی‌ها، عنوان و توضیحات شرکت‌ها به نمایش در می‌آیند.

موضوع: اخبار و مقالات ارسال نظر

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید