وبلاگ پارس سنتر

کلمات کلیدی ارجاعی از موتورهای جستجو

اعضاء ویژه از این پس می توانند کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آن بوده اند و در نهایت به رویت محصولات یا سایت آنها منجر شده است را در پنل مدیریتی ببینند. برای دیدن این کلمات، پس از ورود به سایت روی لینک "مشاهده آمار روزانه" یا در صفحه لیست محصولات رو کلمه "بازدید" (کنار هر محصول) کلیک نمایید.

چگونه از این اطلاعات استفاده کنم؟

کلماتی که مشتریان شما در اینترنت جستجو می کنند در واقع علایق مشتریان را برایتان آشکار می سازد و می توانید روی کلماتی که بیشتر جستجو شده اند انرژی بیشتری گذاشته و مقالات، اطلاعات و محصولات بیشتری در این زمینه وارد کنید. نکته آخر اینکه در استفاده از این کلمات دقت کنید و سعی کنید در جملات معنا دار و صحیح از این کلمات استفاده کنید، هیچگاه به فکر گول زدن موتورهای جستجو نباشید چرا که حتی اگر در کوتاه مدت موفق شوید، مشتریان شما نسبت به اطلاعات شما بدبین خواهند شد.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (3)

امکان اضافه کردن کلمات کلیدی به محصولات اضافه شد

از این پس می توانید برای معرفی بهتر محصولات خود به موتورهای جستجو تا 16 کلمه کلیدی معرفی کنید.

کلمه کلیدی (keyword) چیست و چگونه باید از آن استفاده کنم؟

کلمات کلیدی به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا محصولات شما را در نتایج جستجو بهتر نشان دهند، کلمات کلیدی حتما باید در متن توضیح محصول نیز آمده باشد و همچنین هنگام وارد کردن این کلمات خیلی دقت کنید زیرا واژهای نامرتبط، نه تنها به بالا آمدن شما در نتایج جستجو کمک نمی کند بلکه از طرف موتورهای جستجو امتیاز منفی خواهید گرفت.
چنانچه برای محصول خود کلمات کلیدی ثبت نکنید، پارس سنتر به صورت خودکار نام محصول را به عنوان کلمه کلیدی به موتورهای جستجو معرفی می کند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات ارسال نظر

بنر اختصاصی صفحه اول سایت برای اعضاء ویژه

اعضاء ویژه از این پس می توانند برای صفحه اختصاصی خود در پارس سنتر، بنر (تصویر باریک بالای صفحه) را با سلیقه خود ویرایش کنند.

برای این کار می تونید پس از ورود به بخش "مدیریت سایت" به قسمت "تنظیمات سایت من" رفته و برای هر قالب سایت، یکی از 10 بنر طراحی شده را انتخاب کنید و یا با پارس سنتر تماس بگیرید تا بنر مورد نظر شما را طراحی و برای برای وب سایت شما بارگذاری کنیم.

نمونه چند بنر اختصاصی قابل استفاده برای کاربران ویژه:

(این امکان فقط برای کاربران ویژه قابل دسترسی است)

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (1)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید