وبلاگ پارس سنتر

گروه‌بندی با ظاهری جدید


    گروه‌بندی محصولات و خدمات شرکت‌ها که توسط اعضاء انجام می‌شود یکی از امکانات کاربردی و مهم پارس‌سنتر می‌باشد. ویرایش گروه‌بندی محصولات و خدمات ارتقاء یافته با ظاهری جدید به صورت منو در قسمت لیست محصولات و خدمات قرار گرفته است. با استفاده از این منوی جدید همچنین می‌توان محصولات و خدمات را بر اساس گروه‌بندی فیلتر کرد، این توانایی به اعضایی که تعداد زیادی محصول ثبت کرده‌اند کمک می‌کند تا محصولات خود را ساده‌تر یافته یا ویرایش کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (1)

پارس‌سنتر کاندیدای بهترین وب‌سایت آگهی

   در جشنواره وب ایران، از بین 75 وب‌سایت شرکت کننده در بخش آگهی، پارس‌سنتر کاندیدای بهترین وب‌سایت آگهی شد. همچنین نرم‌افزار تلویزیون هوشمند پارس‌سنتر به عنوان کاندیدا برای بخش بهترین نرم‌افزار تلویزیون هوشمند انتخاب شد.

در جشنواره امسال بخش رای گیری مردمی نیز راه‌اندازی شده و شما می‌توانید در صورت تمایل به پارس‌سنتر رای بدهید. برای اینکار کافی است روی تصویر به من رای بدهید کلیک کنید و قسمت رای به این وب سایت را تکمیل نمایید.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (6)

بازدیدکنندگان می‌توانند مشترک شما شوند

بازدیدکنندگان می‌توانند مشترک شما شوند   امکان جذب مشترک در صفحه اختصاصی اعضاء پارس‌سنتر پیاده‌سازی شد، بازدیدکنندگان وب سایت‌های اعضاء پارس‌سنتر می‌توانند ایمیل یا شماره همراه خود را ثبت کنند تا از اطلاعات جدید این اعضاء در آینده مطلع شوند.
هنگامی که محصول جدیدی در پارس‌سنتر ثبت می‌کنید، پارس‌سنتر به صورت اتوماتیک به تمامی کسانی که مشترک شما شده‌اند با ایمیل اطلاع می‌دهد، در آینده نزدیک نیز می‌توانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک پارس‌سنتر به مشترکین خود پیامک بزنید. همچنین کسانی که از طریق فرم تماس، با شرکت شما تماس می‌گیرند می‌توانند به راحتی مشترک شما شوند.
اعضاء محترم پارس‌سنتر اگر تمایلی به جذب مشترک در صفحه اختصاصی خود ندارند، می‌توانند این امکان را در قسمت "تنظیمات سایت من" غیر فعال کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (28)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید