وبلاگ پارس سنتر

پایان نظرسنجی؛ از همه شما ممنونیم

ضمن اعلام پایان نظرسنجی، از همه اعضای محترم پارس‌سنتر به دلیل حمایت‌های همیشگی و به طور خاص حضور گسترده در نظرسنجی پارس‌سنتر ممنون و سپاسگزاریم و امیدواریم تا در آینده نیز افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان را داشته باشیم و شاهد تداوم رضایت شما بزرگواران باشیم.

شایان ذکر است به صورت تدریجی، نتایجی از این نظرسنجی از طریق وبلاگ و کانال تلگرام، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (1)

ارتقاء قالب‌های پارس‌سنتر

با توجه به نظرات کاربران عزیز، برنامه ارتقاء قالب‌های اعضای پارس‌سنتر مدتی است که تدوین شده است. خوشحالیم به اطلاع برسانیم دو بخش از این برنامه پیاده‌سازی شده و هم اکنون در دسترس اعضای ویژه می‌باشد:

ارتقاء: نمایش گروه‌بندی منتخب در صفحه نخست کاربران

اکنون می‌توانید گروه‌بندی‌های خود را به صفحه نخست وب‌سایت اختصاصی بیاورید. برای اینکار به صفحه "مدیریت سایت" بروید، در منوی سمت راست، لینک "مدیریت گروه‌ها" اضافه شده است، اگر محصولات خود را گروه‌بندی کرده‌اید، اکنون می‌توانید، این گروه‌ها را به صورت دلخواه به صفحه نخست خود بیاورید همچنین می توانید برای هر گروه یک تصویر نیز بارگذاری کنید.

 

ارتقاء: بارگذاری اتوماتیک بنر اختصاصی

بارگذاری بنر اختصاصی بسیار ساده‌تر و سریعتر شد، اکنون در قسمت "تنظیمات سایت من" می‌توانید بنر اختصاصی خود را بارگذاری کنید و همان لحظه تغییرات را در وب سایت خود ببینید. بنر اختصاصی شما باید یک تصویر در ابعاد 1200 در 220 پیکسل باشد.

تغییرات بیشتر قالب ها در راه است...

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (37)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید