وبلاگ پارس سنتر

20درصد تخفیف، ویژه اعضای پارس سنتر جهت شرکت در "اولین دوره جایزه ISBA"

جایزه ساختمان های هوشمند

   طبق توافقات صورت گرفته بین شرکت‌های پارس‌سنتر و مشاورین کیفیت ساز کارآفرین، مجری "اولین دوره جایزه ساختمان های هوشمند ایران"، شرکت‌های عضو فعال در حوزه "عمران" پارس سنتر، از 20 درصد تخفیف ثبت‌نام در همایش برخوردار خواهند بود؛ لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می‌شود تا جهت بهره‌مند شدن از این فرصت نسبت به ثبت‎نام در این همایش اقدام نمایند. شایان ذکر است جهت استفاده از تخفیف 20درصدی ثبت‌نام در همایش، ارائه نام کاربری ثبت شده در پارس سنتر الزامی است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره پشتیبانی پارس‌سنتر 22143750 و 22143801 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد همایش به وب سایت http://kscco.co/isba مراجعه نموده یا از طریق شماره تلفن 22016141 با دبیرخانه این همایش تماس بگیرید.

موضوع: اخبار و مقالات ارسال نظر

سیستم جدید امتیاز بندی اطلاعات: محصول بهتر، بازدید بیشتر

امتیاز بندی محصولات
    همانطور که می دانید، پارس‌سنتر برای نمایش بهتر محصولات و خدمات از سیستم امتیاز بندی کیفیت اطلاعات بهره می برد، هر چه اطلاعات محصولات شما پربارتر و بهتر باشد، شانس دیده شدن محصولات شما بهتر خواهد بود.
در بروز رسانی نسخه جدید سرور، سیستم امتیاز‌بندی محصولات و خدمات، پیشرفته‌تر و شفاف‌تر شده است.
در سیستم جدید برای اطلاعات شما به صورت اتوماتیک یک امتیاز از صفر تا 100 محاسبه می‌گردد و شما می‌توانید با تکمیل اطلاعات خواسته شده امتیاز محصول خود را به 100 برسانید.

امتیاز بندی محصولات
    برای اطلاع از امتیاز اطلاعات خود می‌توانید به لیست محصولات و خدمات در صفحه مدیریت سایت بروید.
اطلاعات دقیقتر امتیاز هر محصول (یا خدمت) در صفحه ویرایش محصول (یا خدمت) به صورت یک نوار وضعیت سبز رنگ (تصویر سمت راست) در گوشه سمت بالا، چپ آمده است، اگر نشانه‌گر ماوس را روی این نوار ببرید، اطلاعاتی که باید تکمیل شود، نمایان می‌گردد.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (16)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید