وبلاگ پارس سنتر

پارس‌سنتر برای تلویزیون هوشمند

پارس سنتر برای تلوزیون هوشمند
   از این به بعد می‌توانید پارس‌سنتر را با استفاده از تلویزیون نیز ببینید! نسخه تلوزیونی پارس‌سنتر انتخابی از دسته‌بندی محصولات مصرفی و خدمات عامه‌پسند می‌باشد که صرفا برای نمایش در تلوزیون‌های هوشمند طراحی شده‌است.
    برای مشاهده پارس‌سنتر روی تلویزیون هوشمند خود کافی است آدرس tv.pcn.ir را با مرورگر تلویزیون باز کنید، برای دسترسی به قسمت‌های مختلف نیز می‌توانید از کلیدهای رنگی و اعداد ریموت کنترل تلویزیون استفاده کنید. این وب‌سایت در حال حاضر برای تلویزیون‌های هوشمند LG  بهینه و تست شده و ممکن است با سایر تلویزیون‌های هوشمند به خوبی کار نکند.

>> این بخش از سایت دیگر پشتیبانی نمی شود (16/6/1393)

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (2)

پارس‌سنتر تعاملی‌تر می‌شود

جمع آوری اطلاعات کاربران

پارس‌سنتر با راه‌اندازی امکانات جدید به سوی تعامل بیشتر با خریداران و ارائه‌کنندگان پیش می‌رود، این امکانات در چند مرحله با هدف اطلاع رسانی سریع و صحیح با قابلیت شخصی سازی، از طریق ایمیل، پیامک و وب، پیاده‌سازی خواهد شد.

اولین گام از پیاده‌سازی این امکانات، اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید به علاقه‌مندان توسط ایمیل است.
از هفته پیش تغییرانی در فرم تماس با فروشندگان ایجاد شد که تماس گیرنده بتواند برای دریافت اطلاعات محصولات مرتبط و جدید در آینده ثبت نام کند، همچنین در دسته‌بندی‌های مختلف نیز فُرم جدیدی تعبیه شده تا بازدیدکننده در صورت تمایل بتواند آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را به پارس‌سنتر بگوید و در مورد اطلاعات جدید آن دسته‌بندی در آینده مطلع شود.

ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که برای دریافت اطلاعات جدید در پارس‌سنتر ثبت نام کرده‌اند، به اطلاع می‌رسانیم که سرویس ارسال ایمیل از هفته آینده به صورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد. مثل همیشه خوشحال خواهیم شد تا از نظرات شما استفاده کنیم.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (3)

درگاه پرداخت بانک ملت راه اندازی شد

    درگاه اینترنتی بانک ملت برای پرداخت هزینه‌های عضویت ویژه راه‌اندازی شد. کاربران پارس‌سنتر از این پس می‌توانند هنگام پرداخت، درگاه اینترنتی یکی از دو بانک پارسیان یا ملت را انتخاب کنند.
    هفته گذشته به مدت چند روز دسترسی وب سایت ما به درگاه بانک پارسیان مختل شد و چند تن از اعضاء محترم پارس‌سنتر نتوانستند هزینه عضویت خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند، پس از بررسی مشخص شد که مشکل از طرف مخابرات ایجاد شده و بانک پارسیان نیز نمی‌تواند در این رابطه کمکی کند، اگرچه مشکل درگاه پرداخت بانک پارسیان، پس از چند روز خودبه‌خود مرتفع شد ولی تیم مدیریت پارس‌سنتر با عقد قرارداد با بانک ملت، راه دیگری برای پرداخت آنلاین بوجود آورد تا در آینده نیز در صورت بروز مشکلات احتمالی، کاربران پارس‌سنتر بتوانند از گزینه‌های دیگر پرداخت نیز استفاده کنند.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (1)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید