وبلاگ پارس سنتر

پارس سنتر حامی سمینار مدیریت برند و استراتژی های فروش

سمینار مدیریت برند و استراتژی های فروش

   طبق توافقات صورت گرفته بین شرکت‌های پارس‌سنتر و کلینیک بازاریابی و مشاوره آیدا، مجری سمینار "مدیریت برند و استراتژی های فروش"، شرکت‌های عضو فعال پارس سنتر، از 15 درصد تخفیف ثبت‌نام در همایش برخوردار خواهند بود؛ لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می‌شود تا جهت بهره‌مند شدن از این فرصت نسبت به ثبت‎نام در این همایش اقدام نمایند. شایان ذکر است جهت استفاده از تخفیف 15درصدی ثبت‌نام در همایش، ارائه نام کاربری ثبت شده در پارس سنتر الزامی است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره پشتیبانی پارس‌سنتر 22143750 و 22143801 تماس حاصل فرمایید.

سمینار مدیریت برند و استراتژی های فروش

لطفا جهت ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سمینار به وب سایت seminar-mbs.ir مراجعه نموده یا از طریق شماره تلفن 3-06132213412 و 09160036001 با دبیرخانه این همایش تماس بگیرید.

موضوع: اخبار و مقالات ارسال نظر

گزارش نمایشگاه KBSP

پارس سنتر در نمایشگاه Titex

   همانطور که در پست‌های قبلی آمد، از 29 تیر تا 1 مرداد در سیزدهمین نمایشگاه آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در محل نمایشگاه بین المللی تهران، میزبان شما عزیزان بودیم. 

هرچند پارس سنتر روزانه از طریق وب سایت، تلفن، ایمیل و ... با مخاطبین خود در تماس است ولی این ارتباط رودررو، فرصتی بسیار ارزشمند بود تا پذیرای نظرات، نیازها و بازخوردهای بازدیدکنندگان و سایر فعالان حوزه های کسب و کار باشیم. امیدواریم این ارتباط، پررنگ تر از قبل در نمایشگاه های آتی ادامه داشته باشد.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (1)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید