وبلاگ پارس سنتر

ارتباط با مشتریان از مرکز پیام

    قسمت پیام‌های دریافتی و امکان پاسخ دادن به آنها در پنل مدیریت اعضاء تکمیل شد. این قسمت یکی از مهمترین بخش‌های مرکز پیام پارس‌سنتر است که مراحل پیاده‌سازی آن به پایان رسید. پیام‌های دریافتی جایگزین آرشیو پیامهای دریافتی از منوی مرکز پیام مدیریت اعضاء شد. از این پس برای پاسخ دادن به پیام‌های دریافتی لازم نیست به ایمیل خود مراجعه کنید بلکه می‌توانید در قسمت پیام‌های دریافتی، پیام‌های خود را مشاهده و در صورت لزوم پاسخ دهید.
در سیستم جدید یک نسخه از پیام مشتری از ایمیل noreply@parscenter.com برای شما ارسال می‌شود و برای پاسخگویی به پیام لازم است وارد پنل مدیریت خود شوید.
مهمترین مزایای این سیستم، سهولت پاسخگویی و آرشیو کامل پیام‌ها و پاسخ‌ها می‌باشد همچنین در آینده، امکانات مهیج دیگری نیز به مرکز پیام افزوده خواهد شد.

نکته بسیار مهم: امکان پاسخ گویی به پیام‌های دریافتی تنها برای پیام‌هایی که از این به بعد دریافت می‌کنید وجود دارد و پیام‌های قبلی باید به صورت سنتی از طریق ایمیل خودتان پاسخ داده شوند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (13)

20 هزار محصول فعال


    تعداد محصولات و خدمات تایید شده در پارس‌سنتر از 20 هزار گذشت.
ضمن تبریک این موفقیت به تمامی عزیزان، از اعضاء پارس‌سنتر به خاطر درج هرچه بیشتر اطلاعات صحیح و قابل استفاده تشکر نموده و امیدواریم با راه‌اندازی سرویس‌های بهتر بتوانیم پاسخگوی این همه اعتماد و محبت باشیم.

    محدودیت ثبت محصول برای اعضای ویژه نیز به 400 افزایش یافت.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (11)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید