وبلاگ پارس سنتر

با هم قویتریم

با هم قویتریم شما که پارس سنتری هستید، حتما متوجه تغییرات اخیر در وب سایت پارس سنتر شدید. خبر خوب اینکه تغییرات بیشتر و جذاب تری هم تو راهه. این تغییرات خودش یه دلیل ویژه داره و اون هم همکاری و مشارکت پارس سنتر با شرکت دانش بنیان مدیریت هوشمند تاو (یکی از زیرمجموعه های هلدینگ آلونی) هست که امیدواریم در کنار هم بتونیم بهترین بستر رو برای فعالیت اعضای خانواده بزرگ پارس سنتر در راستای رسیدن به اهدافشون فراهم کنیم.
به مناسبت این مشارکت تصمیم گرفتیم تا 66% تخفیف برای بسته های عضویت ویژه یکساله رو تقدیمتون کنیم
خیلی دوستتون داریم و به بودن در کنار شما افتخار میکنیم و مطمئنیم که ما با هم قویتریم.

خرید عضویت ویژه با 66% تخفیف

هنوز عضو پارس سنتر نشدم؛ می خواهم ثبت نام کنم

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (2)

قیمت ها را جدی بگیرید

درصد قابل توجی از کسانی که قبل از خرید، در اینترنت جستجو می کنند، هنگام جستجو، کلمه قیمت را نیز اضافه می کنند.

مثلا:
قیمت پنل خورشیدی
قیمت انواع مبل
قیمت ورق mdf

نمودار مقایسه جستجو کلمات قیمت، خرید و فروش در گوگل

همانطور که ملاحظه می کنید، براساس آمار اعلامی گوگل، جستجوی کلمه قیمت خیلی بیشتر از کلمات خرید و فروش می باشد.

ضمن تشکر از کاربرانی که قیمت محصولات خود را ثبت کرده اند، به اطلاع می رسانیم خوشبختانه در مدت کوتاهی که از معرفی این خدمت می گذرد، تعداد بازدیدها از پارس سنتر با کلمه کلیدی قیمت، 10 درصد رشد داشته است.

 

شما نیز با ثبت قیمت برای محصولات، بازدیدهای خود را افزایش دهید.

 

برای درج قیمت می توانید از گزینه "ویرایش لیست قیمت" از منوی مدیریت استفاده کنید یا با ویرایش هر محصول، قسمت "قیمت و موجودی" را تکمیل نمایید.

توجه: لطفا از درج کلمه قیمت، خرید یا فروش در نام محصول جدا خودداری کنید و قیمت ها را تنها در قسمت مربوطه وارد نمایید.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (34)

سیستم جدید امتیاز بندی اطلاعات: محصول بهتر، بازدید بیشتر

امتیاز بندی محصولات
    همانطور که می دانید، پارس‌سنتر برای نمایش بهتر محصولات و خدمات از سیستم امتیاز بندی کیفیت اطلاعات بهره می برد، هر چه اطلاعات محصولات شما پربارتر و بهتر باشد، شانس دیده شدن محصولات شما بهتر خواهد بود.
در بروز رسانی نسخه جدید سرور، سیستم امتیاز‌بندی محصولات و خدمات، پیشرفته‌تر و شفاف‌تر شده است.
در سیستم جدید برای اطلاعات شما به صورت اتوماتیک یک امتیاز از صفر تا 100 محاسبه می‌گردد و شما می‌توانید با تکمیل اطلاعات خواسته شده امتیاز محصول خود را به 100 برسانید.

امتیاز بندی محصولات
    برای اطلاع از امتیاز اطلاعات خود می‌توانید به لیست محصولات و خدمات در صفحه مدیریت سایت بروید.
اطلاعات دقیقتر امتیاز هر محصول (یا خدمت) در صفحه ویرایش محصول (یا خدمت) به صورت یک نوار وضعیت سبز رنگ (تصویر سمت راست) در گوشه سمت بالا، چپ آمده است، اگر نشانه‌گر ماوس را روی این نوار ببرید، اطلاعاتی که باید تکمیل شود، نمایان می‌گردد.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (16)

تغییرات گسترده در نتایج گوگل


   از ابتدای خرداد ماه نتایج جستجوهای گوگل فارسی به مقدار قابل ملاحظه‌ای تغییر کرد. این تغییرات نتیجه بروزرسانی یکی از الگوریتم‌های مهم گوگل به نام پاندا است که اکنون نسخه چهارم آن منتشر شده است.
الگوریتم پاندا با هدف ارزش گذاری به صفحات وب و مقابله با اسپم و اطلاعات کم ارزش پایه گذاری شده و با اینکه هنوز کاستی‌هایی دارد ولی در دو سال اخیر توانسته کیفیت نتایج جستجو گوگل را به طور محسوسی بالا ببرد.

پارس سنتر و پاندا 4

   مقایسه آمار بازدید پارس سنتر قبل و بعد از بروزرسانی گوگل، تغییرات گسترده‌ای را در کلمات کلیدی ورودی از گوگل نشان می‌دهد، در زیر فهرست بیشترین تغییرات را مشاهده می کنید:

بیشترین پیشرفت        بیشترین پسرفت
- سختی سنج پرتابل        - کیف چرم دست دوز
- سایبان کولر        - لابراتوار زبان
- چراغ جلو پرشیا   - درایو دانفوس
- موتور دمپر هواساز   - سافت استارتر
- نرم افزار نوبت دهی مطب   - کریستال چک
- زعفران قائنات   - لوازم ترافیکی

مقایسه اجمالی کلمات کلیدی که پیشرفت کرده‌اند نشان می‌دهد که شرکت‌های ذینفع این کلمات، اخیرا با نوشتن شرح و توضیح خوب برای محصولات خود، یا درج مقاله و خبر توانسته‌اند نظر گوگل را جلب کنند.

با گوگل جدید چه کنیم؟

   مهمترین نکته برای موفقیت در وب، تهیه و عرضه اطلاعات خوب و مفید برای کاربر نهایی است. تمامی تلاش گوگل برای تشخیص اطلاعات مفید و دست اول است و بروزرسانی های گوگل همگی در همین راستا انجام می گیرد پس منطقی است بجای توجه به گوگل، اطلاعات و مطالب مفید وب سایت خود را افزایش دهیم.

موفقیت با پارس سنتر

توجه به نکات زیر موفقیت شما در پارس سنتر و بالا آمدن در نتایج گوگل را تضمین می کند:

  • لطفا اطلاعات محصولات و شرکت خود را از جایی کپی نکنید! یک متن دست اول بیشترین امتیاز را از گوگل می‌گیرد.
  • محصولات جدید وارد کنید، بجای درج محصولات کلی، آنها را به تفکیک مدل، رنگ، سایز و ... به صورت مجزا با تصاویر متنوع وارد کنید.
  • هنگام نوشتن شرح محصول، به این سوالات پاسخ دهید: این محصول چیست و کجا استفاده می‌شود؟ مزیت محصول شما نسبت به محصولات مشابه چیست؟ چگونه می توان خریداری کرد؟ شرایط پرداخت چیست؟ حداقل سفارش چه تعداد است؟ قیمت حدودی چقدر است؟
  • حتما مهمترین کلمات کلیدی را در نام محصول درج کنید.
  • محصولات خود را گروه بندی کنید.
موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (24)

افزایش رنکینگ اتوماتیک، درست یا نادرست؟



   حتما شما هم تبلیغات رنگارنگ و فریبنده افزایش رنکینگ در الکسا یا موتورهای جستجو را در اینترنت دیده‌اید. این نوشته کوتاه به تکنیک‌ها و ادعای اثر بخشی این تبلیغات می‌پردازد.

به طور کلی می‌توان تکنیک‌های اتوماتیک افزایش رنکینگ را به دو دسته تقسیم کرد:

  • افزایش رنکیگ الکسا
    تکنیک‌های افزایش رنکینگ الکسا عموما بر اساس ارسال ترافیک اتوماتیک و مصنوعی به یک وب‌سایت انجام می‌گیرد، شرکت‌های فعال در این زمینه معمولا در ازای دریافت هزینه یا استفاده از ترافیک اینترنت شما با باز کردن اتوماتیک یک صفحه از سایت در مرورگرهای اعضاء خود، یک ترافیک مصنوعی بالا برای وب‌سایت بوجود می‌آورند و رتبه الکسا را به سرعت افزایش می‌دهند.
    در مورد این روش افزایش رنکینگ الکسا نکته بسیار مهمی وجود دارد:
    درصد بسیار اندکی از مخاطبان شما به رتبه الکسای وب‌سایتتان توجه می‌کنند، این افراد عموما مشتریان شما نیستند بلکه معمولا رقیبان یا متخصصان آی تی هستند.
    به طور کلی می‌توان گفت افزایش رنکینگ اتوماتیک الکسا هیچ سودی ندارد و تنها وقت و پول شما را هدر می‌دهد و همچنین ترافیک مصنوعی ایجاد شده می‌تواند مشکلاتی را برای سرور سایت ایجاد کند.
     
  • افزایش رنکینگ گوگل و موتورهای جستجو
    ایجاد ترافیک مصنوعی هیچ ارتباطی با ارتقاء رتبه وب‌سایت شما در گوگل یا موتورهای جستجو ندارد! کسانی که چنین ادعایی می‌کنند یا دانش کافی در این زمینه ندارند یا آگاهانه دروغ می‌گویند.
    افزایش رتبه در موتورهای جستجو که به تکنیک های SEO معروف است، مجموعه عملیاتی است که باید روی محتوای وب سایت شما انجام شود، تنها تکنیک تایید شده که خارج از وب‌سایت شما می‌توان انجام داد، ایجاد لینک‌های خوب در وب سایت‌های مختلف است. شرکت‌هایی هستند که در ازای دریافت پول برای شما لینک ایجاد می‌کنند فقط توجه داشته باشید که صفحه ای که لینک شما در آن قرار گرفته، نباید حاوی تعداد زیادی لینک باشد و بهتر است لینک به وب‌سایت شما داخل متنی مرتبط با محتوای سایت شما باشد. یک راه توصیه شده برای ایجاد لینک‌های خوب، نوشتن مطالب مرتبط همراه با لینک در وبلاگ‌ها و فروم‌های مختلف است.
موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (25)

کلمات کلیدی

   بسیاری از اعضاء، در مورد نحوه ورود کلمات کلیدی و تاثیر گذاری آنها روی بالا آمدن در گوگل می‌پرسند، جواب این سوال‌ها بسیار ساده است:
وارد کردن کلمات کلیدی هیچ تاثیری روی بالاآمدن محصولات یا خدمات شما در گوگل ندارد!

توضیح تکمیلی:
    با توجه به وارد کردن کلمات نامرتبط به عنوان کلمات کلیدی (keywords meta tag)، شرکت گوگل تقریبا از 3 سال پیش تصمیم گرفت که از کلمات کلیدی نوشته شده در متن صفحات وب استفاده نکند. البته سیاست‌های شرکت گوگل ممکن است تغییر کنند ولی خیلی بعید به نظر می‌رسد که کلمات کلیدی در آینده نیز مورد استفاده قرار گیرند.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ رسمی شرکت گوگل مراجعه فرمایید.

 

برای بالا آمدن در موتور جستجو با یک کلمه کلیدی خاص چه کار کنیم؟

  • 1- ابتدا چند عبارت کوتاه در مورد کسب‌و‌کار خود در نظر بگیرید و انرژی خود را روی این عبارات متمرکز کنید، استفاده از کلمات متعدد راندمان شما را پایین می‌آورد.
  • 2- بهتر است مهمترین کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان کسب‌و‌کار خود بگنجانید، مثال: یک عنوان شرکت خوب با توجه به کلمه کلیدی ورق گالوانیزه: "تولیدی ورق گالوانیزه احمدزاده"
  • 3- همه عبارت‌های مورد نظر را در قسمت "مشخصات کسب‌و‌کار" / "خدمات و محصولات" درج کنید.
  • 4- در عنوان محصول یا خدمت از کلمات کلیدی استفاده کنید، مثال: یک عنوان محصول خوب با توجه به کلمه کلیدی ورق گالوانیزه: "ورق گالوانیزه آهنی 2 میلیمتر با پوشش 2 میکرون عرض یک متر"
  • 5- محصولات وخدمات خود را با توجه به کلمات کلیدی گروه بندی کنید. ("گروه محصول" یا "گروه خدمت"، آخرین فیلدی است که هنگام پر کردن مشخصات محصول وجود دارد)
  • 6- از کلمات کلیدی به صورت منطقی و در جملات معنی دار، در توضیحات محصولات، خدمات و شرکت استفاده کنید.
  • 7- در صورت امکان، لینک صفحه اختصاصی خود در پارس‌سنتر را در وبلاگ یا سایت رسمی خود درج کنید، هرچه تعداد لینک به شما بیشتر باشد، در موتورهای جستجو بالاتر می‌آیید.
موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (5)

چند راه ساده برای طراحی یک وب سایت چشم گیر

مهمترین هدف از طراحی یک وب سایت، جلب اعتماد بازدید کننده و تبدیل آن به مشتری است. برای اینکار چند نکته را به خاطر داشته باشید:

   1. اطلاعات خود را کامل درج کنید؛ بازدیدکننده شما از طریق مطالعه توضیحات سایت و دیدن تصاویر، شما را خواهد شناخت، پس وقت و حوصله بیشتری برای نوشتن توضیحات کسب و کار خود اختصاص دهید و سوابق و تجربیات خود را به بازدیدکننده گوشزد کنید، وقتی می‌خواهید خود را معرفی کنید فروتنی را کنار بگذارید.

   2. برای تهیه عکسهای وب سایتتان بیشتر وقت صرف کنید؛ عکسهای وب سایتتان و بویژه عکس محصولات را تا آنجا که ممکن است، خودتان تهیه کنید، عکسی که توسط خود شما گرفته شده باشد به مراتب تاثیر بیشتری بر بازدیدکننده خواهد گذاشت و به باور پذیری اطلاعات وب سایت شما کمک می‌کند. اگر تولید کننده هستید حتما چند عکس از سالن تولید، اگر فروشنده هستید از انبار یا ویترین در وب سایت خود بگذارید.

   3. آدرس پستی صحیح و دقیق؛ درج آدرس پستی صحیح و شماره تلفن ثابت به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک می‌کند و مشتری می‌فهمد که با یک فروشنده واقعی طرف است، همچنین مشتریان ایرانی ترجیح می دهند قبل از خرید با شما صحبت کنند پس شماره تلفن خود را همیشه در دسترس مشتری قرار دهید.

   4. معرفی محصولات؛ بیشتر مشتریان از طریق موتورهای جستجو شما را پیدا می کنند، پس منطقی است که وب سایت خود را مطابق با استانداردهای موتورهای جستجو در وب سایت خود معرفی کنید، رعایت کردن چند اصل ساده نتایج بسیار خوبی خواهد داشت:
-نام محصول را کامل وارد کنید؛ نام محصول باید شامل نام فارسی و انگلیسی(در صورت وجود) و مدل و هرچیز مهم دیگری باشد، موتورهای جستجو به نام و عنوان صفحات خیلی بها می‌دهند.
-محصولات خود را مجزا وارد کنید؛ محصولات خود را جداجدا با نام کامل و تصویر مرتبط ثبت کنید.
-محصولات خود را گروه بندی کنید؛ در صورت امکان محصولات خود را تحت چند عنوان عمومی گروه بندی کنید.

   5. مطالب مرتبط با کسب و کار؛ وب سایت خود را با قرار دادن اطلاعات مرتبط به صورت خبر، مقاله، اطلاعیه و پرسش و پاسخ پربار کنید، تا آنجا که ممکن است مطالب وب سایتتان را خودتان تهیه کنید، مطالب دست اول به افزایش رتبه شما نزد موتورهای جستجو کمک شایانی می کند. مطالب و اخبار را به تدریج وارد سایت کنید، تا سایت شما همیشه تازه باشد.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (3)

پنج نکته ساده برای موفقیت در پارس سنتر

بالا آمدن در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل یکی از بزرگترین اهداف از ثبت محصولات در پارس سنتر می باشد. می توان با رعایت کردن چند نکته ساده نتایج بسیار بهتری در موتورهای جستجو بدست آورد:

   1. نام سایت خود را در پارس سنتر، متناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید و هیچگاه آنرا عوض نکنید. بطور مثال اگر نام سایت شما در پارس سنتر parscenter.com/YourName است، هیچگاه این نام را عوض نکنید.
   2. در قسمت مشخصات کسب و کار / خدمات و محصولات، خدمات و محصولات خود را در چند کلمه ساده معرفی کنید.
   3. محصولات بیشتری وارد نمایید.
   4. قسمت معرفی محصول و توضیحات محصول را با دقت فراوان و کامل وارد نمایید.
   5. چنانچه وب سایت شرکت شما فعال است، آدرس سایت خود را در قسمت مشخصات کسب و کار / آدرس وب سایت وارد نمایید، همچنین لینک آدرس خود در پارس سنتر را (مثلا parscenter.com/YourName) در وب سایت خود قرار دهید.

موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (1)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید