وبلاگ پارس سنتر

ربات تلگرام داشته باشید

یک خدمت شگفت انگیز، برای خانواده بزرگ پارس سنتر

همانطور که می دونید، تلگرام به پرمخاطب ترین شبکه پیام رسان در ایران تبدیل شده و از 72 میلیون کاربر تلگرام در سراسر جهان، بیش از 40 میلیون ایرانی هستند؛ و این به معنی وجود یک فرصت بزرگ برای کسب و کارهای ایرانی برای دسترسی به این جامعه مخاطبان است.

به همین دلیل، پارس سنتر در راستای ایجاد فرصت های بیشتر برای کاربران، با راه اندازی ربات تلگرام اعضای پارس سنتر، اقدام به ارائه یک خدمت جدید و گرانبها کرده؛ که باعث میشود از این پس، بازدید کنندگان از محصولات شما بتوانند کلیه اطلاعات کسب و کار و محصولات شما را در تلگرام و بدون نیاز به مرورگرها، مشاهده کنند و ضمنا شما بتوانید در تلگرام نیز آمارهای مربوط به آنها را مشاهده کنید

توجه توجه ...

این خدمت ارزشمند برای اعضای ویژه ای که بیشتر از 300 روز از اعتبارشان باقی مانده است به صورت رایگان ارائه می گردد.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان پارس سنتر تماس بگیرید.

چند نمونه از ربات اعضای پارس سنتر که به تازگی راه اندازی شده است:

ربات تلگرامی شرکت ایران حک
ربات تلگرامی شرکت مهندسی پرتو تابان رهنمون
ربات تلگرامی بازرگانی دنیای چسب
ربات تلگرامی گروه تولیدی پرشین کلاسیک
ربات تلگرامی گوهر پلاستیک شهریار
ربات تلگرامی پلمپ پارت ایمن سیل
ربات تلگرامی شرکت تعاونی آداک دوخت اردکان
ربات تلگرامی آموزشگاه فنی دنیای خودرو
ربات تلگرامی ایمنی حفاظتی ماهان
ربات تلگرامی فروشگاه اینترنتی اژه
ربات تلگرامی نت افزار اسپادانا
ربات تلگرامی مجتمع صنعتی ام تی سی
ربات تلگرامی شرکت دیامولد
ربات تلگرامی شرکت طیف آزما طب

 

هر هفته ادامه این داستان را در همین جا دنبال کنید.

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (23)

ارتقاء قالب‌های پارس‌سنتر

با توجه به نظرات کاربران عزیز، برنامه ارتقاء قالب‌های اعضای پارس‌سنتر مدتی است که تدوین شده است. خوشحالیم به اطلاع برسانیم دو بخش از این برنامه پیاده‌سازی شده و هم اکنون در دسترس اعضای ویژه می‌باشد:

ارتقاء: نمایش گروه‌بندی منتخب در صفحه نخست کاربران

اکنون می‌توانید گروه‌بندی‌های خود را به صفحه نخست وب‌سایت اختصاصی بیاورید. برای اینکار به صفحه "مدیریت سایت" بروید، در منوی سمت راست، لینک "مدیریت گروه‌ها" اضافه شده است، اگر محصولات خود را گروه‌بندی کرده‌اید، اکنون می‌توانید، این گروه‌ها را به صورت دلخواه به صفحه نخست خود بیاورید همچنین می توانید برای هر گروه یک تصویر نیز بارگذاری کنید.

 

ارتقاء: بارگذاری اتوماتیک بنر اختصاصی

بارگذاری بنر اختصاصی بسیار ساده‌تر و سریعتر شد، اکنون در قسمت "تنظیمات سایت من" می‌توانید بنر اختصاصی خود را بارگذاری کنید و همان لحظه تغییرات را در وب سایت خود ببینید. بنر اختصاصی شما باید یک تصویر در ابعاد 1200 در 220 پیکسل باشد.

تغییرات بیشتر قالب ها در راه است...

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (37)

افزایش حجم فایل های ارسالی

حداکثر حجم فایل های ارسالی به پارس سنتر به 10 مگابایت افزایش یافت.

اعضاء ویژه می توانند برای هر محصول یا خدمت خود 3 فایل با حجم حداکثر 10 مگابایت بارگذاری کنند.

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (3)

گروه‌بندی پیشرفته برای اعضاء ویژه

   اعضاء ویژه از این پس می‌توانند محصولات خود را در دو سطح گروه‌بندی کنند. به عبارت دیگر می‌توانند گروه‌های محصولات را در چند گروه اصلی دسته‌بندی کنند. شرکتهایی که تعداد محصولات زیادی دارند می‌توانند با استفاده از این امکان محصولات خود را در دو سطح گروه‌بندی کنند، با اینکار نمایش اطلاعات بهتر و دسترسی بازدیدکنندگان راحتتر خواهد شد.
   برای استفاده از این امکان جدید، پس از ورود به سایت، به قسمت لیست محصولات (و خدمات) رفته و از منوی گروه‌ها، مدیریت گروه‌ها... را انتخاب نمایید. با ویرایش هر گروه می‌توانید یک گروه اصلی برای آن انتخاب کنید. تمامی گروه‌هایی که یک گروه اصلی داشته باشند به عنوان زیر شاخه آن گروه اصلی نمایش داده خواهند شد.

   به زودی امکانات بیشتری برای نمایش محصولات و گروه‌ها، مانند نمایش گروه‌ها در صفحه نخست برای اعضاء ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (6)

تصویر، لینک و فایل برای مقاله، اطلاعیه و خبر

اعضاء پارس سنتر از این پس می‌توانند برای مقاله و اطلاعیه نیز تصویر بارگذاری کنند، اعضاء ویژه پارس سنتر همچنین می توانند برای مقالات، اطلاعیه‌ها و اخبار علاوه بر تصویر، فایل نیز بارگذاری کنند و تا سه عدد لینک اینترنتی تعریف کنند.

برای بارگذاری تصویر، فایل و ... به مقاله‌هایی که قبلا ثبت شده‌اند کافی است مقاله‌های قبلی را ویرایش نمایید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (1)

افزایش سقف تعداد محصولات و مقالات برای اعضاء ویژه

اعضاء ویژه پارس سنتر از این پس می توانند تا 200 محصول در سایت خود معرفی کنند، همچنین سقف تعداد مقالات به 30 عدد ارتقاء یافت.

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (1)

امکان قرار دادن لینک مرتبط برای اعضاء ویژه

اعضاء ویژه پارس سنتر می توانند برای هر محصول تا سه عدد لینک (ارجاع به یک آدرس اینترنتی) تعریف کنند، به طور مثال شما می‌توانید لینک آدرس اینترنتی کارخانه سازنده، لینک فروش اینترنتی یا آدرس وب سایت اصلی را برای هر یک از محصولاتتان قرار دهید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه نظرات (3)

کلمات کلیدی ارجاعی از موتورهای جستجو

اعضاء ویژه از این پس می توانند کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آن بوده اند و در نهایت به رویت محصولات یا سایت آنها منجر شده است را در پنل مدیریتی ببینند. برای دیدن این کلمات، پس از ورود به سایت روی لینک "مشاهده آمار روزانه" یا در صفحه لیست محصولات رو کلمه "بازدید" (کنار هر محصول) کلیک نمایید.

چگونه از این اطلاعات استفاده کنم؟

کلماتی که مشتریان شما در اینترنت جستجو می کنند در واقع علایق مشتریان را برایتان آشکار می سازد و می توانید روی کلماتی که بیشتر جستجو شده اند انرژی بیشتری گذاشته و مقالات، اطلاعات و محصولات بیشتری در این زمینه وارد کنید. نکته آخر اینکه در استفاده از این کلمات دقت کنید و سعی کنید در جملات معنا دار و صحیح از این کلمات استفاده کنید، هیچگاه به فکر گول زدن موتورهای جستجو نباشید چرا که حتی اگر در کوتاه مدت موفق شوید، مشتریان شما نسبت به اطلاعات شما بدبین خواهند شد.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (3)

بنر اختصاصی صفحه اول سایت برای اعضاء ویژه

اعضاء ویژه از این پس می توانند برای صفحه اختصاصی خود در پارس سنتر، بنر (تصویر باریک بالای صفحه) را با سلیقه خود ویرایش کنند.

برای این کار می تونید پس از ورود به بخش "مدیریت سایت" به قسمت "تنظیمات سایت من" رفته و برای هر قالب سایت، یکی از 10 بنر طراحی شده را انتخاب کنید و یا با پارس سنتر تماس بگیرید تا بنر مورد نظر شما را طراحی و برای برای وب سایت شما بارگذاری کنیم.

نمونه چند بنر اختصاصی قابل استفاده برای کاربران ویژه:

(این امکان فقط برای کاربران ویژه قابل دسترسی است)

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (1)

بارگذاری فایل برای محصولات

کاربران ویژه پارس سنتر از این پس می توانند اطلاعات تکمیلی محصولات خود مانند بروشور، دفترچه راهنما، لیست قیمت و ... را به صورت فایل به محصولات خود پیوست نمایند، برای هر محصول می توان تا سه عدد فایل هر کدام حداکثر 4 مگابایت با فرمتهای Word, PDF یا Excel بارگذاری کرد، همچنین می توان به راحتی برای هر فایل یک عنوان به زبان فارسی یا انگلیسی ثبت نمود.

برای اضافه کردن فایل به محصولاتی که قبلا ثبت شده اند، کافی است محصولات ثبت شده را ویرایش کرده و به قسمت "فایلهای محصول" بروید. (این امکان فقط برای کاربران ویژه قابل دسترسی است)

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات ارسال نظر

آمار با جزئیات برای کاربران ویژه

کاربران ویژه پارس سنتر می توانند با فشردن لینک "مشاهده آمار روزانه" در صفحه اول قسمت مدیریت سایت، گزارش روزانه بازدید از صفحه های اختصاصی خود در پارس سنتر را مشاهده نمایند، همچنین در صفخه "لیست محصولات" می توانند گزارش روزانه بازدید از محصولات را به تفکیک مشاهده نمایند.

موضوعات: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات ارسال نظر

امکانات بیشتر برای اعضای ویژه

شما می توانید برای معرفی بهتر و بیشتر محصولات خود به اعضای ویژه پارس سنتر بپیوندید. همچنین اعضاء ویژه می توانند یک ساب دومین اختصاصی روی دومین pcn.ir برگزینند. برای آگاهی از همه امکانات اعضاء ویژه کلیک کنید.

موضوع: امکانات ویژه برای اعضاء ویژه ارسال نظر

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید