وبلاگ پارس سنتر

اولویت نمایش محصولات و خدمات

انتخاب اولویت نمایش محصولات و خدمات
    اعضاء پارس‌سنتر که محصولات و خدمات ثبت شده دارند، می‌توانند ترتیب نمایش محصولات و خدمات را به میل خود تنظیم کنند. به صورت پیش‌فرض در سایت اختصاصی، محصولات بالاتر از خدمات قرار می گیرد شرکت‌هایی که در زمینه خدمات فعالیت بیشتری دارند از این پس می‌توانند با استفاده از این امکان، خدمات را در سایت اختصاصی خود بالاتر نمایش دهند، برای این کار کافی است به قسمت تنظیمات سایت من رفته و گزینه اولویت نمایش محصولات را غیر فعال کنند.

موضوعات: استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (1)

آرشیو پیام‌های دریافتی راه‌اندازی شد

آرشیو پیامهای دریافتی
    اعضاء پارس‌سنتر می‌توانند کلیه پیام‌های دریافتی از مشتریان خود را، در قسمت آرشیو پیام‌های دریافتی (در بخش مدیریت سایت، منوی مرکز پیام) مشاهده کنند. قبلا این پیام‌ها فقط از طریق ایمیل ارسال می‌شد، اکنون یک نسخه از آنها در آرشیو پیام‌های دریافتی قابل دسترس است. در حال حاضر این قسمت صرفا برای نمایش طراحی شده‌است و اعضاء پارس‌سنتر مانند سابق برای پاسخگویی به پیام‌ها باید به ایمیل خودشان مراجعه کنند.
در آینده نزدیک پاسخگویی به پیام‌ها و امکانات پیشرفته دیگری به این بخش اضافه خواهد شد.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (2)

پنل ارسال پیامک راه‌اندازی شد

پنل ارسال پیامک پارس‌سنتر

دفتر تلفن شخصی و پنل ارسال پیامک (SMS) تجاری پارس‌سنتر با امکاناتی متفاوت، راه‌اندازی شد. با استفاده از این پنل می‌توانید به علاقه‌مندان محصولات یا خدمات و مشترکین شرکت خود پیامک بزنید. همچنین می‌توانید اطلاعات تماس مشتریان خود را در دفتر تلفن شخصی خود ذخیره کنید و با آنها در تماس باشید.

پارس‌سنتر معتقد است ارسال پیامک ناخواسته کاری غیر اخلاقی است و در بسیاری از موارد نمی‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد به همین دلیل تمامی شماره‌هایی که توسط پارس‌سنتر در اختیار شما قرار می‌گیرند توسط صاحبان آنها ثبت شده‌اند، مشترکین پارس‌سنتر در صورتی که تمایلی به دریافت پیامک نداشته باشند، می‌توانند به راحتی اشتراک خود را لغو کنند. همچنین با این پنل تنها در روزها و ساعات کاری می‌توان پیامک ارسال کرد. روزانه صدها نفر برای دریافت پیامک در دسته‌های مختلف پارس‌سنتر ثبت نام می‌کنند، به ازای هر 5 پیامکی که هر شخص از اعضای پارس‌سنتر دریافت می‌کند، یک پیامک از طرف خود پارس‌سنتر ارسال می گردد تا از تمایل فرد برای ادامه دریافت پیامک‌های بعدی اطمینان حاصل شود.

برای دسترسی به پنل ارسال پیامک، دفتر تلفن شخصی و پیامک‌های ارسال شده پس از ورود به سایت به قسمت مرکز پیام (در منوی سمت راست)‌ مراجعه کنید. پنل ارسال پیامک پارس‌سنتر تا آنجایی که ممکن است ساده و کاربردی طراحی شده ولی با توجه به امکانات جدید و متفاوت این پنل، یک ویدئوی کوتاه برای معرفی قسمتها مختلف آن طراحی شده‌است.

پیامک اعضاء رایگان از شماره 12 رقمی و پیامک اعضاء ویژه از شماره 8 رقمی ارسال می‌گردد، همچنین شرکت‌هایی که در قسمت اطلاعات خود، شماره تلفن ثابت یا آدرس پستی صحیح، ثبت نکرده‌اند، نمی‌توانند به پنل ارسال پیامک دسترسی داشته باشند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (15)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید