وبلاگ پارس سنتر

ثبت کردن محصولات مشابه در پارس‌سنتر

    یک راهکار بسیار ساده برای ثبت کردن محصولات مشابه در پارس‌سنتر پیاده‌سازی شد، اگر قصد دارید تعدادی محصول که مشخصات مشابه دارند را در پارس‌سنتر ثبت کنید دیگر نیازی به وارد کردن این اطلاعات برای هر محصول نیست، کافی است یک محصول را با مشخصات کامل وارد کنید و هنگام ثبت محصولات بعدی روی لینک "کپی اطلاعات از یک محصول موجود" کلیک کنید و محصولی که قبلا ثبت کرده‌اید را انتخاب کنید؛ در این روش تمامی اطلاعات محصول قبلی به صورت اتوماتیک برای محصول جدید پر می‌شود فقط کافی است که این اطلاعات را برای محصول جدید ویرایش کنید و تصویر بارگذاری کنید.
هنگام استفاده از این امکان، دقت کنید که محصولات خود را با نام تکراری یا تصویر عینا مشابه ثبت نکنید زیرا اینکار باعث می‌شود تا امتیاز منفی از پارس‌سنتر بگیرید و بازدیدهای شما کم شود.
از این روش می‌توان برای ثبت خدمات مشابه نیز استفاده نمود.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

صفحه اختصاصی برای دسته‌بندی‌های برتر


   بلاخره بعد از روزها مشورت، تفکر و کار برای طراحی کلیات و اجزاء صفحه‌های اختصاصی، برای 17 دسته‌بندی برتر در پارس سنتر که بیشترین تعداد محصول و خدمات را داشتند صفحه اختصاصی راه اندازی شد، این صفحات به شکل تخصصی برای هر دسته طراحی شده‌اند و هر صفحه شامل اطلاعات متنوع و بروز شده‌ای می‌باشد. تمامی شرکتهایی که محصولات مرتبط با این دسته‌ها را دارند به محض ورود به سایت در لیست شرکت‌های بروز شده قرار می گیرند.

این ارتقاء یکی از بزرگترین و مهمترین تغییرات پارس سنتر از زمان راه اندازی تاکنون به شمار می‌آید.

17 صفحه تخصصی عبارتند از:

برای 12 دسته باقی مانده نیز به تدریج با افزایش تعداد محصولات آنها صفحه اختصاصی راه‌اندازی خواهد شد.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (2)

درج تاریخ بروز رسانی در آدرس اختصاصی

همانطور که قبلا نیز گفته شد، بروز رسانی در پارس سنتر به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد و همزمان با ورود (Login) شما به سایت، محصولات، خدمات و سایت شما بروز می‌شوند، از این پس تاریخ بروز رسانی (تاریخ آخرین ورود شما به پارس سنتر) در سایت اختصاصی هر شرکت (زیر ستون سمت چپ) نیز درج می‌گردد. اگر از تاریخ بروز رسانی بیش از سه ماه گذشته باشد، این تاریخ نمایش داده نخواهد شد.

همچنین با ورود شما به پارس سنتر محصولات شما به عنوان محصولات بروز شده نمایش داده می‌شوند، برای بروز رسانی شرکت و بالا آمدن اطلاعات، فقط و فقط کافی است با نام کاربری و رمز عبور خود وارد پارس سنتر شوید. (ویرایش کردن محصولات و اطلاعات شرکت به بالا آمدن در لیست‌ها هیچ کمکی نمی‌کند.)
اعضاء محترم پارس سنتر در صورتی که تمایلی به نمایش تاریخ بروز رسانی در سایت خود ندارند، می‌توانند این امکان را در قسمت "تنظیمات سایت من" غیر فعال کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (17)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید