وبلاگ پارس سنتر

با هم قویتریم

با هم قویتریم شما که پارس سنتری هستید، حتما متوجه تغییرات اخیر در وب سایت پارس سنتر شدید. خبر خوب اینکه تغییرات بیشتر و جذاب تری هم تو راهه. این تغییرات خودش یه دلیل ویژه داره و اون هم همکاری و مشارکت پارس سنتر با شرکت دانش بنیان مدیریت هوشمند تاو (یکی از زیرمجموعه های هلدینگ آلونی) هست که امیدواریم در کنار هم بتونیم بهترین بستر رو برای فعالیت اعضای خانواده بزرگ پارس سنتر در راستای رسیدن به اهدافشون فراهم کنیم.
به مناسبت این مشارکت تصمیم گرفتیم تا 66% تخفیف برای بسته های عضویت ویژه یکساله رو تقدیمتون کنیم
خیلی دوستتون داریم و به بودن در کنار شما افتخار میکنیم و مطمئنیم که ما با هم قویتریم.

خرید عضویت ویژه با 66% تخفیف

هنوز عضو پارس سنتر نشدم؛ می خواهم ثبت نام کنم

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات نظرات (2)

هر سوالی که در ذهن دارید، بپرسید

 

  • - عرشه فولادی یا تیرچه؟ کدام به صرفه تر است؟
  • - بهترین زمان برای هرس درخت سیب چه زمانی است؟
  • - حداقل فضا و بودجه برای راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف چقدر است؟ 

 

هر سوالی که در ذهن دارید، بپرسید!

در سیستم جدید پرسش و پاسخ مشارکتی پارس‌سنتر، پرسش شما به متخصصین همان حوزه ارسال می‌شود، به بحث گذاشته می‌شود و در نهایت بهترین پاسخ انتخاب می‌شود. حدود 50 هزار عضو پارس‌سنتر که هر کدام در کار خود متخصص هستند به پرسش‌ها پاسخ خواهند داد.

لطفا توجه داشته باشید، در این سیستم تنها پرسش‌های عمومی به اشتراک گذاشته می‌شوند و پرسش‌هایی که مستقیما به تبلیغ محصولات یا شرکت‌ها بپردازند، تایید نمی‌گردند.

 

برای درج سوال از این لینک استفاده کنید:    parscenter.com/qna/post

 

همچنین برای پاسخ به پرسش‌های مرتبط با کسب و کار خود از لینک زیر استفاده کنید:

parscenter.com/qna/activity

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (44)

سیستم جدید پرسش و پاسخ مشارکتی

با طرح سوال، درج پاسخ یا ثبت نظر به سوالات مرتبط با حوزه کاری، دانش خود را در حوزه تخصصی به اشتراک بگذارید و با تولید محتوا، بازدید و اعتبار بیشتری برای خود جذب کنید.

مفتخریم به اطلاع برسانیم، سیستم جدید تولید محتوای تخصصی پارس‌سنتر آماده بهره‌برداری می‌باشد، در این سیستم تمامی اعضای پارس‌سنتر می‌توانند در تولید پرسش و پاسخ مشارکت کنند.

تمامی مطالب منتشر شده توسط اعضاء با لینک و نام کسب‌و‌کار خود اعضاء منتشر می‌شود و به جذب بازدید کمک خواهد کرد.

همچنین، اعضاء پارس‌سنتر می‌توانند در مورد پرسش‌ها و همچنین پاسخ‌ها نظرات خود را بیان کنند و با رای دادن بهترین مطالب را انتخاب کنند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید وارد پنل جدید پرسش و پاسخ شوید:

 

پنل مدیریت پرسش و پاسخ:    parscenter.com/qna/activity

 

در پست های آتی به معرفی قسمتهای مختلف این سیستم جدید خواهیم پرداخت.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (6)

قیمت ها را وارد کنید

فهمیدن قیمت، نه تنها اولین گام از پروسه خرید است، بلکه اکثر مردم تمایل دارند قیمت کالاهای مورد علاقه خود را بدانند.

مفتخریم که سرویس جدید درج قیمت پارس سنتر را معرفی کنیم. هم اکنون می توانید به راحتی برای تمامی محصولات خود قیمت درج کنید یا قیمتها را بسیار ساده و سریع ویرایش یا بروز کنید.
برای درج قیمت می توانید از گزینه "ویرایش لیست قیمت" از منوی مدیریت استفاده کنید یا با ویرایش هر محصول، قسمت "قیمت و موجودی" را تکمیل نمایید.
قیمت محصولات خود را می توانید به صورت مقطوع یا به صورت رنج (حداقل-حداکثر) وارد کنید.
برای بروزرسانی قیمتها نیز کافی است فرم لیست قیمت را بازکرده و ذخیره کنید.
بدیهی است محصولاتی که برای آنها قیمت صحیح ثبت می شود، بازدید بالاتری خواهند داشت.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (9)

راه اندازی وب سایت انگلیسی

مژده به بازرگانان، صادرکنندگان و تولیدکنندگان

 

وب‌سایت انگلیسی پارس‌سنتر با آدرس mefair.com (نمایشگاه خاورمیانه) راه‌اندازی گردید.

تمامی اعضاء پارس‌سنتر در صورت تمایل می‌توانند تبلیغات خود را به زبان انگلیسی در نمایشگاه خاورمیانه درج کنند.

برای راه‌اندازی و تکمیل بخش انگلیسی شرکت خود کافی است با همان نام کاربری و رمز عبور در پارس‌سنتر به آدرس زیر بروید و پس از ورود، دستورالعمل‌های داده شده را دنبال نمایید.
پنل ورود به سایت انگیسی: https://en.mefair.com/Account/Authentication/LogOn
تکمیل بخش انگلیسی، کاملا شبیه به بخش فارسی پارس‌سنتر است و در چند گام ساده انجام می‌گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به راهنمای وب‌سایت انگلیسی مراجعه فرمایید.
لطفا در صورت نیاز به راهنمایی با ما تماس بگیرید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (94)

ارتباط با مشتریان از مرکز پیام

    قسمت پیام‌های دریافتی و امکان پاسخ دادن به آنها در پنل مدیریت اعضاء تکمیل شد. این قسمت یکی از مهمترین بخش‌های مرکز پیام پارس‌سنتر است که مراحل پیاده‌سازی آن به پایان رسید. پیام‌های دریافتی جایگزین آرشیو پیامهای دریافتی از منوی مرکز پیام مدیریت اعضاء شد. از این پس برای پاسخ دادن به پیام‌های دریافتی لازم نیست به ایمیل خود مراجعه کنید بلکه می‌توانید در قسمت پیام‌های دریافتی، پیام‌های خود را مشاهده و در صورت لزوم پاسخ دهید.
در سیستم جدید یک نسخه از پیام مشتری از ایمیل noreply@parscenter.com برای شما ارسال می‌شود و برای پاسخگویی به پیام لازم است وارد پنل مدیریت خود شوید.
مهمترین مزایای این سیستم، سهولت پاسخگویی و آرشیو کامل پیام‌ها و پاسخ‌ها می‌باشد همچنین در آینده، امکانات مهیج دیگری نیز به مرکز پیام افزوده خواهد شد.

نکته بسیار مهم: امکان پاسخ گویی به پیام‌های دریافتی تنها برای پیام‌هایی که از این به بعد دریافت می‌کنید وجود دارد و پیام‌های قبلی باید به صورت سنتی از طریق ایمیل خودتان پاسخ داده شوند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (13)

پارس‌سنتر روی دومین شخصی شما

    امکان اتصال دامنه (دومین) شخصی به حساب‌های کاربری پارس‌سنتر پیاده‌سازی گردید.
    اکنون می‌توانید وب‌سایتی را که در پارس‌سنتر برای شرکت یا کسب‌و‌کار خود ساخته‌اید را به دامنه شخصی خود (به طور مثال www.example.com) متصل کنید. بسیاری از اعضاء پارس‌سنتر، تمایل خود را برای اتصال دامنه به پارس‌سنتر عنوان کرده بودند، اکنون این امکان به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته است.
    شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از این امکان نه تنها از هزینه‌های طراحی، هاستینگ و نگهداری وب‌سایت رهایی می‌یابند، بلکه برای همیشه یک وب‌سایت بروز، سریع با پشتیبانی 24 ساعته و به صورت کاملا رایگان خواهند داشت.

برای اتصال دامنه شخصی به پارس‌سنتر دو شرط لازم است:
1- داشتن دامنه شخصی: شما باید دامنه شخصی خود را داشته باشید یا آنرا خریداری کنید. پارس‌سنتر اقدام به فروش دامنه نمی‌کند و شما باید دومین خود را از یکی از شرکت‌های فروشنده دامنه خریداری کنید.
2- اتصال دامنه به حساب کاربری پارس‌سنتر: برای اتصال دامنه خود به حساب کاربری ابتدا باید تنظیمات خاصی را روی دامنه خود اعمال نمایید سپس نام دامنه را در قسمت "تنظیمات سایت من" ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای اتصال دامنه مراجعه فرمایید.

نکته: تنها دومین‌های com و net و org و info و biz و edu و ir و co.ir و co و cc قابل اتصال به حساب‌های پارس‌سنتر هستند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (18)

ارسال اتوماتیک پیامک برای مشتریان

ارسال اتوماتیک پیامک برای مشتریان    با ارسال اتوماتیک پیامک، مشتریان خود را شگفت زده کنید.
بخش تنظیمات مرکز پیام راه‌اندازی شد، در این بخش می‌توانید با انجام تنظیمات خیلی ساده برای مشتریان خود به صورت اتوماتیک پیامک بفرستید، این امکان برای مواقعی است که مشتریان از طریق وب سایت با شما تماس بگیرند یا مشترک وب سایت شما شوند. برای هر بخش می‌توانید یک پیامک به دلخواه خود بنویسید تا هنگامی که مشتری سوالی پرسید یا مشترک شد بلافاصله برای او ارسال شود.
به طور مثال اگر مشتری در مورد یکی از محصولات شما سوالی بپرسد، بلافاصله پیامکی دریافت می‌کند که "به زودی پاسخ او را خواهید داد". این پیامک‌ها حس بسیار خوبی در مشتریان شما ایجاد می‌کند و از پاسخگویی سریع شما شگفت زده خواهند شد.

همچنین با انتخاب گزینه دیگری می‌توانید در صورت تماس مشتریان با سایت شما، بلافاصله یک پیامک روی گوشی خود دریافت کنید، این امکان به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع با مشتریان خود تماس بگیرید.

تمامی این قابلیت‌ها را می‌توانید در قسمت "تنظیمات مرکز پیام" از منوی "مرکز پیام" فعال یا ویرایش کنید. ضمنا پیامک‌ها در صورتی ارسال می‌گردند که شما اعتبار کافی برای ارسال پیامک داشته باشید، نکته دیگر اینکه، پیامک‌های اتوماتیک تنها در ساعات و روزهای کاری ارسال می‌گردند.

نکته: چنانچه هنوز پنل پیامک در قسمت مدیریت شما فعال نشده، نسبت به تکمیل اطلاعات کسب و کار خود شامل تلفن ثابت و آدرس دقیق اقدام نمایید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (8)

ایمپورت شماره تلفن به صورت خیلی ساده

دفترچه تلفن ایمپورت از لیست
    امکان ایمپورت از لیست شماره تلفن‌های همراه به دفترچه تلفن اضافه شد.
اگر می‌خواهید به لیستی از مشتریان خود پیامک بفرستید و فقط شماره تلفن آنها را در اختیار دارید می‌توانید خیلی ساده با استفاده از امکان جدید ایمپورت از لیست، آنها را به دفترچه تلفن خود اضافه کنید.
اگر می‌خواهید اطلاعات کامل مشتریان خود را در دفترچه تلفن به صورت گروهی بارگذاری کنید، مانند سابق می‌توانید از منوی ایمپورت از فایل استفاده نمایید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (2)

پنل ارسال پیامک راه‌اندازی شد

پنل ارسال پیامک پارس‌سنتر

دفتر تلفن شخصی و پنل ارسال پیامک (SMS) تجاری پارس‌سنتر با امکاناتی متفاوت، راه‌اندازی شد. با استفاده از این پنل می‌توانید به علاقه‌مندان محصولات یا خدمات و مشترکین شرکت خود پیامک بزنید. همچنین می‌توانید اطلاعات تماس مشتریان خود را در دفتر تلفن شخصی خود ذخیره کنید و با آنها در تماس باشید.

پارس‌سنتر معتقد است ارسال پیامک ناخواسته کاری غیر اخلاقی است و در بسیاری از موارد نمی‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد به همین دلیل تمامی شماره‌هایی که توسط پارس‌سنتر در اختیار شما قرار می‌گیرند توسط صاحبان آنها ثبت شده‌اند، مشترکین پارس‌سنتر در صورتی که تمایلی به دریافت پیامک نداشته باشند، می‌توانند به راحتی اشتراک خود را لغو کنند. همچنین با این پنل تنها در روزها و ساعات کاری می‌توان پیامک ارسال کرد. روزانه صدها نفر برای دریافت پیامک در دسته‌های مختلف پارس‌سنتر ثبت نام می‌کنند، به ازای هر 5 پیامکی که هر شخص از اعضای پارس‌سنتر دریافت می‌کند، یک پیامک از طرف خود پارس‌سنتر ارسال می گردد تا از تمایل فرد برای ادامه دریافت پیامک‌های بعدی اطمینان حاصل شود.

برای دسترسی به پنل ارسال پیامک، دفتر تلفن شخصی و پیامک‌های ارسال شده پس از ورود به سایت به قسمت مرکز پیام (در منوی سمت راست)‌ مراجعه کنید. پنل ارسال پیامک پارس‌سنتر تا آنجایی که ممکن است ساده و کاربردی طراحی شده ولی با توجه به امکانات جدید و متفاوت این پنل، یک ویدئوی کوتاه برای معرفی قسمتها مختلف آن طراحی شده‌است.

پیامک اعضاء رایگان از شماره 12 رقمی و پیامک اعضاء ویژه از شماره 8 رقمی ارسال می‌گردد، همچنین شرکت‌هایی که در قسمت اطلاعات خود، شماره تلفن ثابت یا آدرس پستی صحیح، ثبت نکرده‌اند، نمی‌توانند به پنل ارسال پیامک دسترسی داشته باشند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (15)

گروه‌بندی با ظاهری جدید


    گروه‌بندی محصولات و خدمات شرکت‌ها که توسط اعضاء انجام می‌شود یکی از امکانات کاربردی و مهم پارس‌سنتر می‌باشد. ویرایش گروه‌بندی محصولات و خدمات ارتقاء یافته با ظاهری جدید به صورت منو در قسمت لیست محصولات و خدمات قرار گرفته است. با استفاده از این منوی جدید همچنین می‌توان محصولات و خدمات را بر اساس گروه‌بندی فیلتر کرد، این توانایی به اعضایی که تعداد زیادی محصول ثبت کرده‌اند کمک می‌کند تا محصولات خود را ساده‌تر یافته یا ویرایش کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (1)

بازدیدکنندگان می‌توانند مشترک شما شوند

بازدیدکنندگان می‌توانند مشترک شما شوند   امکان جذب مشترک در صفحه اختصاصی اعضاء پارس‌سنتر پیاده‌سازی شد، بازدیدکنندگان وب سایت‌های اعضاء پارس‌سنتر می‌توانند ایمیل یا شماره همراه خود را ثبت کنند تا از اطلاعات جدید این اعضاء در آینده مطلع شوند.
هنگامی که محصول جدیدی در پارس‌سنتر ثبت می‌کنید، پارس‌سنتر به صورت اتوماتیک به تمامی کسانی که مشترک شما شده‌اند با ایمیل اطلاع می‌دهد، در آینده نزدیک نیز می‌توانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک پارس‌سنتر به مشترکین خود پیامک بزنید. همچنین کسانی که از طریق فرم تماس، با شرکت شما تماس می‌گیرند می‌توانند به راحتی مشترک شما شوند.
اعضاء محترم پارس‌سنتر اگر تمایلی به جذب مشترک در صفحه اختصاصی خود ندارند، می‌توانند این امکان را در قسمت "تنظیمات سایت من" غیر فعال کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (28)

ثبت کردن محصولات مشابه در پارس‌سنتر

    یک راهکار بسیار ساده برای ثبت کردن محصولات مشابه در پارس‌سنتر پیاده‌سازی شد، اگر قصد دارید تعدادی محصول که مشخصات مشابه دارند را در پارس‌سنتر ثبت کنید دیگر نیازی به وارد کردن این اطلاعات برای هر محصول نیست، کافی است یک محصول را با مشخصات کامل وارد کنید و هنگام ثبت محصولات بعدی روی لینک "کپی اطلاعات از یک محصول موجود" کلیک کنید و محصولی که قبلا ثبت کرده‌اید را انتخاب کنید؛ در این روش تمامی اطلاعات محصول قبلی به صورت اتوماتیک برای محصول جدید پر می‌شود فقط کافی است که این اطلاعات را برای محصول جدید ویرایش کنید و تصویر بارگذاری کنید.
هنگام استفاده از این امکان، دقت کنید که محصولات خود را با نام تکراری یا تصویر عینا مشابه ثبت نکنید زیرا اینکار باعث می‌شود تا امتیاز منفی از پارس‌سنتر بگیرید و بازدیدهای شما کم شود.
از این روش می‌توان برای ثبت خدمات مشابه نیز استفاده نمود.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات ارسال نظر

درج تاریخ بروز رسانی در آدرس اختصاصی

همانطور که قبلا نیز گفته شد، بروز رسانی در پارس سنتر به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد و همزمان با ورود (Login) شما به سایت، محصولات، خدمات و سایت شما بروز می‌شوند، از این پس تاریخ بروز رسانی (تاریخ آخرین ورود شما به پارس سنتر) در سایت اختصاصی هر شرکت (زیر ستون سمت چپ) نیز درج می‌گردد. اگر از تاریخ بروز رسانی بیش از سه ماه گذشته باشد، این تاریخ نمایش داده نخواهد شد.

همچنین با ورود شما به پارس سنتر محصولات شما به عنوان محصولات بروز شده نمایش داده می‌شوند، برای بروز رسانی شرکت و بالا آمدن اطلاعات، فقط و فقط کافی است با نام کاربری و رمز عبور خود وارد پارس سنتر شوید. (ویرایش کردن محصولات و اطلاعات شرکت به بالا آمدن در لیست‌ها هیچ کمکی نمی‌کند.)
اعضاء محترم پارس سنتر در صورتی که تمایلی به نمایش تاریخ بروز رسانی در سایت خود ندارند، می‌توانند این امکان را در قسمت "تنظیمات سایت من" غیر فعال کنند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (17)

جستجوی پارس سنتر به اتوکمپلت (autocomplete) مجهز شد


   با پیاده‌سازی تکنولوژی اتوکمپلت (autocomplete)، جستجو در وب سایت پارس سنتر برای کاربران ساده‌تر شد، اگر به دنبال محصول خاصی در پارس سنتر هستید، لازم نیست تمام عبارت مورد نظر را تایپ کنید، با وارد کردن چند حرف، پارس سنتر کلمه مورد نظر شما را حدس می‌زند.
   با توجه به اینکه استفاده از این تکنولوژی در وب‌سایت‌های فارسی کاملا جدید می‌باشد، خوشحال می‌شویم در صورت مشاهده کاستی یا اشکال در این قسمت ما را مطلع فرمایید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (3)

تصویر، لینک و فایل برای مقاله، اطلاعیه و خبر

اعضاء پارس سنتر از این پس می‌توانند برای مقاله و اطلاعیه نیز تصویر بارگذاری کنند، اعضاء ویژه پارس سنتر همچنین می توانند برای مقالات، اطلاعیه‌ها و اخبار علاوه بر تصویر، فایل نیز بارگذاری کنند و تا سه عدد لینک اینترنتی تعریف کنند.

برای بارگذاری تصویر، فایل و ... به مقاله‌هایی که قبلا ثبت شده‌اند کافی است مقاله‌های قبلی را ویرایش نمایید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (1)

امکان قرار دادن لینک مرتبط برای اعضاء ویژه

اعضاء ویژه پارس سنتر می توانند برای هر محصول تا سه عدد لینک (ارجاع به یک آدرس اینترنتی) تعریف کنند، به طور مثال شما می‌توانید لینک آدرس اینترنتی کارخانه سازنده، لینک فروش اینترنتی یا آدرس وب سایت اصلی را برای هر یک از محصولاتتان قرار دهید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه نظرات (3)

بروز رسانی محصولات در پارس سنتر


   خیلی از کاربران در تماس با پارس سنتر عنوان می‌کردند چرا مانند وب‌سایت‌های نیازمندی، امکان بروز رسانی در پارس سنتر وجود ندارد، با توجه به ماهیت پارس سنتر این امکان به شیوه‌ای جدید پیاده‌سازی شد.
 از این پس اطلاعات و محصولات اعضاء پارس سنتر پس از هر بار ورود به سایت (Login) به صورت اتوماتیک بروز می شود. پس برای بالا آوردن محصولات و اطلاعات خود در لیست‌های پارس سنتر کافی است هر از گاهی به اکانت خود سری بزنید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات نظرات (10)

پیشنهاد به دوستان با Google Plus (گوگل پلاس)

Google Plus (گوگل پلاس) و 1+ (پلاس وان) از پروژه های جدید شرکت گوگل هستند که به کمک آنها هر کسی می‌تواند به دوستان خود لینک پیشنهاد دهد، در این سیستم وقتی لینکی را پیشنهاد می‌دهید، این لینک در نتایج جستجوی گوگل دوستان شما بالاتر می‌آید.

هم اکنون می توانید تمامی محصولات ثبت شده در پارس سنتر را با کمک Google Plus (گوگل پلاس) به دوستان خود معرفی کنید، برای این کار کافی است روی تصویر 1+ بالای تصویر محصول کلیک کنید، البته باید اکانت گوگل یا جی میل داشته باشید. همچنین تعداد کسانی که یک محصول را با کمک گوگل پلاس پیشنهاد داده‌اند در کادر کوچکی کنار علامت 1+ نشان داده می‌شود.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (1)

امنیت کاربران هنگام ورود به سایت با SSL

با راه‌اندازی سرویس SSL ، هنگام ورود به پارس سنتر عبارت https را در آدرس می‌بینید. (https://parscenter.com/Account/LogOn) با استفاده از این سرویس، امکان شنود و سرقت رمز عبور کاربران توسط دزدان شبکه منتفی می‌شود. استفاده از SSL به این معناست که رمز عبور شما به صورت کد شده برای پارس سنتر ارسال می‌شود و کسانی که به نوعی به اطلاعات شبکه اینترنت شما دسترسی دارند، مانند سرپرست شبکه یا هکرها نمی‌توانند رمز عبور شما را پیدا کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از سرویس SSL به معنای امنیت صددرصد نیست، زیرا در صورت استفاده از کامپیوترهای دستکاری شده یا آلوده، سارقان به راحتی می‌توانند اطلاعات شما را شنود کنند. پس همیشه قبل از استفاده از اینترنت در گام نخست از امنیت کامپیوتری که با آن کار می‌کنید مطمئن شوید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (1)

کلمات کلیدی ارجاعی از موتورهای جستجو

اعضاء ویژه از این پس می توانند کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال آن بوده اند و در نهایت به رویت محصولات یا سایت آنها منجر شده است را در پنل مدیریتی ببینند. برای دیدن این کلمات، پس از ورود به سایت روی لینک "مشاهده آمار روزانه" یا در صفحه لیست محصولات رو کلمه "بازدید" (کنار هر محصول) کلیک نمایید.

چگونه از این اطلاعات استفاده کنم؟

کلماتی که مشتریان شما در اینترنت جستجو می کنند در واقع علایق مشتریان را برایتان آشکار می سازد و می توانید روی کلماتی که بیشتر جستجو شده اند انرژی بیشتری گذاشته و مقالات، اطلاعات و محصولات بیشتری در این زمینه وارد کنید. نکته آخر اینکه در استفاده از این کلمات دقت کنید و سعی کنید در جملات معنا دار و صحیح از این کلمات استفاده کنید، هیچگاه به فکر گول زدن موتورهای جستجو نباشید چرا که حتی اگر در کوتاه مدت موفق شوید، مشتریان شما نسبت به اطلاعات شما بدبین خواهند شد.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (3)

امکان اضافه کردن کلمات کلیدی به محصولات اضافه شد

از این پس می توانید برای معرفی بهتر محصولات خود به موتورهای جستجو تا 16 کلمه کلیدی معرفی کنید.

کلمه کلیدی (keyword) چیست و چگونه باید از آن استفاده کنم؟

کلمات کلیدی به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا محصولات شما را در نتایج جستجو بهتر نشان دهند، کلمات کلیدی حتما باید در متن توضیح محصول نیز آمده باشد و همچنین هنگام وارد کردن این کلمات خیلی دقت کنید زیرا واژهای نامرتبط، نه تنها به بالا آمدن شما در نتایج جستجو کمک نمی کند بلکه از طرف موتورهای جستجو امتیاز منفی خواهید گرفت.
چنانچه برای محصول خود کلمات کلیدی ثبت نکنید، پارس سنتر به صورت خودکار نام محصول را به عنوان کلمه کلیدی به موتورهای جستجو معرفی می کند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات ارسال نظر

بنر اختصاصی صفحه اول سایت برای اعضاء ویژه

اعضاء ویژه از این پس می توانند برای صفحه اختصاصی خود در پارس سنتر، بنر (تصویر باریک بالای صفحه) را با سلیقه خود ویرایش کنند.

برای این کار می تونید پس از ورود به بخش "مدیریت سایت" به قسمت "تنظیمات سایت من" رفته و برای هر قالب سایت، یکی از 10 بنر طراحی شده را انتخاب کنید و یا با پارس سنتر تماس بگیرید تا بنر مورد نظر شما را طراحی و برای برای وب سایت شما بارگذاری کنیم.

نمونه چند بنر اختصاصی قابل استفاده برای کاربران ویژه:

(این امکان فقط برای کاربران ویژه قابل دسترسی است)

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات نظرات (1)

بارگذاری فایل برای محصولات

کاربران ویژه پارس سنتر از این پس می توانند اطلاعات تکمیلی محصولات خود مانند بروشور، دفترچه راهنما، لیست قیمت و ... را به صورت فایل به محصولات خود پیوست نمایند، برای هر محصول می توان تا سه عدد فایل هر کدام حداکثر 4 مگابایت با فرمتهای Word, PDF یا Excel بارگذاری کرد، همچنین می توان به راحتی برای هر فایل یک عنوان به زبان فارسی یا انگلیسی ثبت نمود.

برای اضافه کردن فایل به محصولاتی که قبلا ثبت شده اند، کافی است محصولات ثبت شده را ویرایش کرده و به قسمت "فایلهای محصول" بروید. (این امکان فقط برای کاربران ویژه قابل دسترسی است)

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، امکانات ویژه برای اعضاء ویژه، اخبار و مقالات ارسال نظر

رتبه بندی محصولات بر اساس کیفیت اطلاعات در پارس سنتر

محصولاتی که در پارس سنتر ثبت می شوند، بر اساس کیفیت اطلاعات از جمله کامل و رسا بودن توضیحات محصول، تعداد و کیفیت تصاویر محصول، دسته بندی محصول و ... امتیاز بندی می شوند، محصولاتی که امتیاز بالاتر کسب می کنند هم در فهرستهای سایت و هم در نتایج جستجو بالاتر قرار می گیرند و شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. محصولاتی که تازه وارد سایت می شوند و یا ویرایش می شوند، امتیاز بندی مجدد می گردند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، استفاده بهینه از امکانات، اخبار و مقالات نظرات (3)

انتخاب قالب وب سایت

اعضاء پارس سنتر می توانند قالب وب سایت خود را انتخاب کنید:
در حال حاضر دو قالب موجود می باشد:

قالب آبی آسمانی

 

قالب آبی تیره

برای انتخاب قالب سایت خود می توانید پس از ورود به سایت به قسمت تنظیمات سایت من بروید.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (1)

آدرس اینترنتی اختصاصی رایگان در پارس سنتر

سرویس آدرس اینترنتی اختصاصی در پارس سنتر راه اندازی شد، اعضاء پارس سنتر می توانند پس از ورود به سایت به قسمت تنظیمات سایت من رفته و آدرس اینترنتی خود را به دلخواه انتخاب کنند، قالب آدرسهای اینترنتی در پارس سنتر به صورت parscenter.com/YourName می باشد.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (2)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید