وبلاگ پارس سنتر

ارتقاء سرور پارس‌سنتر

سرور پارس‌سنتر بار دیگر ارتقاء می‌یابد، با توجه به افزایش تعداد بازدیدهای روزانه پارس‌سنتر، تیم فنی تصمیم به ارتقاء سرور گرفته است. سرور فعلی در ساعات شلوغی وب‌سایت به سختی پاسخگوی تمامی بازدیدکنندگان است و با توجه به نرخ رشد بازدیدها قبل از هرگونه کاهش سرعت یا اختلال، وب‌سایت به سرور قدرتمندتری منتقل می‌شود.

زمان انتقال سرور روز شنبه مورخ 23 اردیبهشت 1391، ساعت 4 بامداد می‌باشد و پارس‌سنتر به مدت 2 ساعت (تا ساعت 6 بامداد) از دسترس خارج خواهد شد.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (8)

پارس‌سنتر روی دومین شخصی شما

    امکان اتصال دامنه (دومین) شخصی به حساب‌های کاربری پارس‌سنتر پیاده‌سازی گردید.
    اکنون می‌توانید وب‌سایتی را که در پارس‌سنتر برای شرکت یا کسب‌و‌کار خود ساخته‌اید را به دامنه شخصی خود (به طور مثال www.example.com) متصل کنید. بسیاری از اعضاء پارس‌سنتر، تمایل خود را برای اتصال دامنه به پارس‌سنتر عنوان کرده بودند، اکنون این امکان به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته است.
    شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از این امکان نه تنها از هزینه‌های طراحی، هاستینگ و نگهداری وب‌سایت رهایی می‌یابند، بلکه برای همیشه یک وب‌سایت بروز، سریع با پشتیبانی 24 ساعته و به صورت کاملا رایگان خواهند داشت.

برای اتصال دامنه شخصی به پارس‌سنتر دو شرط لازم است:
1- داشتن دامنه شخصی: شما باید دامنه شخصی خود را داشته باشید یا آنرا خریداری کنید. پارس‌سنتر اقدام به فروش دامنه نمی‌کند و شما باید دومین خود را از یکی از شرکت‌های فروشنده دامنه خریداری کنید.
2- اتصال دامنه به حساب کاربری پارس‌سنتر: برای اتصال دامنه خود به حساب کاربری ابتدا باید تنظیمات خاصی را روی دامنه خود اعمال نمایید سپس نام دامنه را در قسمت "تنظیمات سایت من" ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای اتصال دامنه مراجعه فرمایید.

نکته: تنها دومین‌های com و net و org و info و biz و edu و ir و co.ir و co و cc قابل اتصال به حساب‌های پارس‌سنتر هستند.

موضوعات: معرفی امکانات و قابلیتها، اخبار و مقالات نظرات (18)

درگاه پرداخت بانک سامان راه اندازی شد

    درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان نیز راه‌اندازی شد.
    متاسفانه اختلال در دسترسی وب سایت ما به بانک پارسیان همچنان ادامه دارد و درگاه این بانک تا اطلاع ثانوی غیر فعال گردید. هم اکنون کاربران پارس‌سنتر می‌توانند هنگام پرداخت، درگاه اینترنتی یکی از دو بانک ملت یا سامان را انتخاب کنند.

   همانطور که قبلا نیز گفته شد برای پرداخت، داشتن یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم (رمز اینترنتی) کافی است و دارندگان کارت تمامی بانک‌ها می‌توانند از امکان پرداخت آنلاین پارس‌سنتر استفاده کنند.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (1)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید