وبلاگ پارس سنتر

25 درصد تخفیف همایش تکنو فود



   طبق توافقات صورت گرفته بین شرکت‌های پارس‌سنتر و همایشیاران، مجری "اولین همایش و نمایشگاه تخصصی روش‌های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذائی"، شرکت‌های عضو فعال در حوزه "غذا و خوراکی" پارس سنتر، از 25 درصد تخفیف ثبت‌نام در همایش برخوردار خواهند بود؛ لذا از کلیه علاقه مندان دعوت می‌شود تا جهت بهره‌مند شدن از این فرصت، تا 5 اسفند 93، نسبت به ثبت‎نام در همایش تکنوفود اقدام نمایند.

شایان ذکر است جهت استفاده از تخفیف 25 درصدی ثبت‌نام در همایش، ارائه نام کاربری ثبت شده در پارس سنتر الزامی است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره پشتیبانی پارس‌سنتر 22143750 و 22143801 تماس حاصل فرمایید.

   لطفا جهت ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد همایش به وب سایت www.TechnoFood.ir مراجعه نموده یا از طریق شماره تلفن 88862008 با دبیرخانه دائمی این همایش تماس بگیرید.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (1)

پارس‌سنتر حامی همایش تکنو فود

همایش تکنو فود

پارس سنتر، حامی رسانه‌ای "اولین همایش و نمایشگاه تخصصی روش‌های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذائی"

   

   وب‌سایت پارس‌سنتر؛ برترین وب سایت “B2B” کشور، در حالی حامی رسانه‌ای این همایش شده است که بیش از 760 شرکت از 30000 شرکت عضو پارس سنتر در حوزه غذا و خوراکی فعال می‌باشند.
لذا پارس‌سنتر از کلیه متخصصین و فعالین حوزه صنایع غذائی کشور دعوت می‌نماید تا در " اولین همایش و نمایشگاه تخصصی روش‌های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذائی" با حمایت و همکاری مجلس شورای اسلامی، سازمان غذا و دارو، سازمان حفاظت محیط زیست، وب‌سایت پارس‌سنتر و سازمان‌های: هلال‌احمر، پدافند غیرعامل، دامپزشکی، دفتر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد، اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، ده‌ها دانشگاه و مراکز تحقیقاتی معتبر کشور و همچنين با حضور بیش از 1000 تن از مدیران ارشد این حوزه و میهمانانی از سفارتخانه‌های هلند، دانمارک و ترکیه طی روزهای 12 و 13 اسفندماه سال جاری برای نخستین بار در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تهران بر پا خواهد شد، شرکت نمایند.

برنامه‌های همایش (اطلاعات کامل در وب سایت www.TechnoFood.ir) :

  • برگزاری همایش در 5 سالن همزمان
  • 18 سخنرانی اساتید داخلی و بین المللی
  • 67 مقاله علمی و کاربردی
  • 5 کارگاه آموزشي
  • 2 سمینار آموزشي
  • 5 پانل و نشست تخصصی
  • سالن فراخوان نیازهای صنعتی و پژوهشی
  • نمایشگاه تخصصی

    طبق توافقات صورت گرفته، کلیه متقاضیانی که در پارس سنتر عضویت دارند می توانند با ارائه نام کاربری خود از 25 درصد تخفیف ثبت‌نام بهره‌مند گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشتیبانی پارس‌سنتر 22143750 و 22143801 تماس حاصل فرمایید.

   علاقمندان میتوانند جهت ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی همایش واقع در آدرس www.TechnoFood.ir مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن 88862008 با دبیرخانه دائمی این همایش تماس حاصل نمایند.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (4)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید