وبلاگ پارس سنتر

3285 روز بدون یک ساعت تعطیلی در کنار شما بوده ایم؛ 9 ساله شدیم


   گذر از این همه "پیچ تاریخی" و "مقاطع حساس" بدون حمایت شما ممکن نبود؛ ممکن نبود این همه فراز و فرود را از سر بگذرانیم، مگر با شما؛ با شما 61000 کسب و کار ایرانی از سراسر کشور، از جنوبی ترین نقطه کشور یعنی چابهار در سیستان و بلوچستان تا همین پایتخت کشورمان، تهران و آن بالای بالا در شمالی ترین نقطه ایران پارس آباد مغان در اردبیل. این شادباش برای همه شما کسب و کارهای عضو خانواده بزرگ پارس سنتر است، که بدون حمایت های شما ادامه مسیر ممکن نبود.

مثل همیشه به رسم سپاس از این همراهی 9 ساله، هدیه ای برای همه شما در نظر گرفته ایم، 20% تخفیف برای عضویت های ویژه یک ساله، که می توانید تا پایان خرداد 98 از آن بهره مند شوید.

همچنین هدیه ویژه ای را برای کسب و کارهایی که به تازه گی به خانواده پارس سنتر پیوسته اند و یا تا به حال از عضویت ویژه پارس سنتر استفاده نکرده اند در نظر گرفته ایم که می توانید از طریق تماس با پشتیبانی از شرایط دریافت آن مطلع گردید.

نکته: کلیه اعضاء ویژه نیز می‌توانند با تمدید سرویس خود به صورت سالانه از این تخفیف بهره‌مند شوند و مدت باقی مانده از عضویت ویژه ایشان به دور جدید منتقل می‌شود به طور مثال اگر 90 روز از عضویت ویژه شما باقی مانده پس از تمدید سالانه 365+90=455 روز عضویت ویژه خواهید داشت.

موضوع: اخبار و مقالات نظرات (17)

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید