اهمیت بکارگیری اسپیسر کاشی

0
 استفاده از اسپیسر کاشی چه فوایدی دارد؟
پرسش در 23 آبان 1395  16:18
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0


مزایا استفاده از اسپیسر کاشی : 

1. خطوط دوغاب

اندازه خطوط دوغاب را فاصله میان کاشی ها تعیین می‌کند. به کمک اسپیسر کاشی به عنوان یک راهنمای قابل اطمینان می‌توانید خطوط دوغاب یکدستی داشته باشید که تناسب و تقارن خاصی به کار شما می‌بخشد همچنین با این ابزار می‌توانید خطوط کج سطح کاشی را هم برطرف کنید.

2. یکدست شدن کاشی ها

یک پروژه خوب نصب کاشی نیازمند دقت زیادی است. اسپیسرها با ترازی دقیق برای تک تک کاشی ها، این دقت را در کار شما لحاظ می‌کند و باعث به وجود آمدن ظاهری تمیز و یکدست می‌شود چرا که فاصله دقیق بین کاشی ها به خوبی حفظ شده.

3. بهتر شدن طرح و استایل

با اسپیسر کاشی شما از انعطاف و خلاقیت بیشتری در کاربهره مند می‌شوید چرا که می‌توانید برای دستیابی به یک طرح خاص، پهنای خطوط دوغاب را تعیین کنید و بدین صورت شکل  و طرح دلخواه و گیراتری را به دست آورید.

4. سرعت در تغییر

با اسپیسر کاشی می‌توانید سریع تر کار کنید زیرا برای قرار دادن کاشی در جای خود اطمینان دارید. صرفه جویی در زمان، یکی از دست آوردهای پروزه سریع است. بدون اسپیسر کاشی شما در گیر فاصله بین کاشی ها خواهید شد که سرعت و خلاقیت شما را کاهش می‌دهد.

5. دوام سطح کاشی شده

اگر از اسپیسر ها استفاده نکنید احتمال نزدیک شدن بیش از حد کاشی ها به یکدیگر به وجود می آید. این فاصله های خیلی نزدیک موجب لب پر شدن کاشی ها یا از جا در آمدن آنها می‌شود. پس با استفاده از اسپیسر کاشی، ایمنی بیشتر و ریسک کمتری خواهید داشت.



پاسخ در 23 آبان 1395  16:38
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی