منهول پلی اتیلن پیش ساخته

1

منهول پلی اتیلن پیش ساخته چیست؟

پرسش در 1 شهريور 1397  01:01
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

1 جواب

1

منهول پلی اتیلن پیش ساخته

منهول پلی اتیلن پیش ساخته یکی از محصولات پر کاربرد و جدید امروزی است که جایگزین انواع منهول شده است. این نوع منهول با کاربری آسان تر شرایط را برای افزایش سرعت اتمام پروژه های جمع آوری آب و فاضلاب بیشتر نموده است و استفاده از آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.


بسیاری از روش های قدیمی با تولید و به بازار آمدن منهول پلی اتیلن پیش ساخته منسوخ شده است. در قدیم استفاده از روش هایی همچون آجر، بتن و مواد فلزی برای ساخت منهول مرسوم بود که زمان و هزینه ی زیادی را برای عوامل پروژه ها در پی داشت.


این هزینه ها سبب می شد تا در ساخت منهول که یک راه ضروری برای ایجاد اصلاحات در شبکه های آبرسانی و فاضلابی بود، کمترین دقت وجود داشته باشد و پس از مدتی این راه ها در اثر شرایط محیطی از بین می رفت.


همچنین برخی از مدیران برای کاهش هزینه ها از تعداد کمتری منهول در شبکه ها بهره می برند که مشکلات بعدی را در پی داشت. امروزه اما با تولید منهول پلی اتیلن پیش ساخته شاهد استاندارد سازی در شبکه های آبرسانی هستیم که هزینه های کمتری نیز در آینده ایجاد خواهد کرد.


منهول پیش ساخته چیست؟

معمولا پروژه ها از منهول پلی اتیلن پیش ساخته استفاده می کنند و این محصولات در مراکز تولیدی با روش های به روز و استاندارد تولید می شود. در قدیم معمولا منهول را در همان مکان می ساختند اما امروزه منهول ها به صورت پیش ساخته و با ابعاد مختلف تولید می شود.


ابعادی که از طریق آن می توان بر اساس نوع پروژه آن را انتخاب نمود. وجود اتصالات سریع تر و آسان برای استفاده از منهول ها سبب شده تا این روش به عنوان جایگزین استفاده شود.


معمولا منهول ها را از جنس پلی اتیلن تولید می کنند که مقاومت خوبی در برابر شرایط محیطی داشته و در محیط های قلیایی یا اسیدی به خوبی عمل می کند.

استفاده از منهول پلی اتیلن پیش ساخته در زمانی که هزینه های پروژه های سنگین فاضلابی سر به فلک می کشید، صرفه ی اقتصادی بیشتری دارد و کار نظارت را برای کارشناسان آسان تر خواهد کرد.


بعد از گذشت زمان نیز این نوع منهول تخریب نخواهد شد و عمر مفیدی معادل پنجاه سال را برای آن بیان کرده اند.

مجموعه لوله آنلاین نیز با تولید و فروش منهول پلی اتیلن پیش ساخته در بالا ترین کیفیت یکی از مراکز معتبر در این زمینه می باشد.


پاسخ در 1 شهريور 1397  01:03
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

پرسشهای مرتبط

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط