1

میشه در مورد روش ساختن منهول توضیح بدید؟

پرسش در 25 مرداد 1397  19:36
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

1 جواب

1


روش مدرن حال حاضر روش روتاری ست که مواد پلی اتیلن با رنگ و افزودنی ها و استابلایزر ها منهول تولید میکنند.

روش ساخت منهول یکی معما های پیچیده برای خریداران است که معمولا در هر مرکز تولیدی از روش خاصی بهره گرفته می شود. یکی از راه های ساخت استفاده از قالب گیری فشاری می باشد که معمولا در تولید منهول بیشتر کاربرد دارد و مراکزی تولیدی از آن استفاده می کنند.

شاید برای برخی از خریداران این سوال به وجود آید که روش ساخت منهول چگونه است. با این که منهول ها انواع مختلفی دارند اما در این مطلب درباره ی روش ساخت منهول پلی اتیلنی صحبت خواهیم نمود. ترکیب مواد پلی اتیلنی و استفاده از دستگاه صنعتی برای تولید اهمیت وافری در کیفیت دارد و به همین دلیل توصیه می شود تا از کارشناسان در تولید منهول استفاده نمود.

قالب گیری فشاری روشی مرسوم در ساخت منهول

با این که روش های مختلفی به عنوان روش ساخت منهول وجود دارد اما قالب گیری فشاری در اغلب بازار ها مرسوم تر است. در این روش از مواد گرم شده که حاصل از ترکیب مواد اولیه هستند درون قالب استفاده می شود. قالب ها شکل اصلی منهول را تشکیل می دهند و سپس از طریق یک دستگاه پرس به این مواد که درون قالب جای گرفته اند، فشار وارد می کند.

زمانی که از قالب گیری فشاری برای ساخت منهول استفاده می شود، می بایست از روش های مختلفی استفاده نمود تا این مواد شکل اصلی قالب را به خود بگیرند.

روش ساخت منهول به گونه ایست که می توان با کاهش دما این کار را انجام داد و به راحتی با کاهش دمای مواد اولیه، مواد موجود در قالب به شکل خمیری در آمده و سپس با آب سرد به دمای محیط می رسند.

روش ساخت منهول می تواند بنا به شکل و ویژگی های منهول در قالب های مختلفی قرار گیرد و استفاده از هر روش در مجموعه لوله آنلاین وجود دارد. این روش ها برای ساخت منهول می تواند در شرایط مختلف تغییر کند.

به همین خاطر است که اغلب توصیه می شود تا در هنگام استفاده از روش قالب گیری فشاری، نظارت کارشناسان را بیشتر نمود. از آن جا که قطعات ساخته شده اغلب شکننده هستند می توان با ایجاد تهویه در بین آن ها، از شکل خام به شکل اصلی، آن ها را تبدیل نمود.

در روش قالب گیری فشرده پرس از بالا و به صورت عمودی انجام می شود و معمولا پرس از دو طرف و کناره ها کمتر وجود دارد. مزایای روش ساخت منهول سبب شده است تا تولید کنندگان نیز به نظارت و بررسی در این باره بپردازند.

پاسخ در 25 مرداد 1397  19:38
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط