0

چگونه قهوه انتخاب کنیم؟

پرسش در 1 آذر 1395  11:50
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

0

با سلام.

طعم واقعی قهوه را با آب مخصوص قهوه زلاب تجربه کنید.

پاسخ در 13 آبان 1397  09:30
فروشگاه آب مقطر و دیونیزه درسآب آب دیونیزه، آب دمین، آب مقطر، خرید آب مقطر، آب فوق خالص، آب خالص، آب گاززدایی شده، آب دیونیزه ضد عفونی، آب مناسب hplc، آب مخصوص عطرسازی، آب رادیاتور شفاف، آب مقطر دیونیزه
0

هنگام خرید قهوه فاکتورهای زیادی وجود دارد، قهوه ی بوداده بخریم یا اینکه خودمان ان را برشته کنیم و بسابیم؟ این قهوه چه نوع قهوه ایست و از کجا آمده؟



1. توجه به چگونگی بودادن دانه

دانستن اینکه دانه ها چگونه بو داده شدند بسیار مهم است. چرا که تاثیر مهمی به روی طعم آن دارد. مثلا French roast در این روش قهوه طعم خیلی قوی خواهد داشت و اگر Italian roast باشد طعم آن قویتر است. پس هرچه قهوه تیره تر باشد طعمش قویتر خواهد بود.

2. قهوه ی ارگانیک مصرف کنید

برخی از برند های قهوه در روند رشد و بو دادن دانه قهوه از مواد شیمیایی زیادی استفاده می‌کنند که ممکن است بر روی بدن تاثیر خوبی نداشته باشد. قهوه ارگانیک عاری از اینگونه مواد است ولی توجه داشته باشید که همه مواد شیمیایی هم مضر و سمی نیستند و از طرفی، چون در کشت ارگانیک استاندارد خاصی وجود ندارد، حتما قبل از خریدن این محصولات در مورد آن تحقیق کنید.

3. می‌توانید اسپرسو آسیاب شده یا بوداده بخرید و آن را به راحتی در خانه دم کنید.

4. از سوپر مارکت ها قهوه نخرید. ممکن این که این قهوه‌ها به مدت زیادی روی قفسه ها مانده و هوا کشیده باشند. بهتر است از کافی شاپ یا جاهایی که قهوه را بو می‌دهند بخرید.

5. قهوه‌ای بخرید که به روش shade-grown رشد پیدا کرده. در این روش قهوه زیر سایه درختان رشد می‌کند و نیاز به کود شیمیایی ندارد و می‌توان گفت ارگانیک محسوب می‌شود. 

پاسخ در 1 آذر 1395  11:57
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی