0

چگونه لباس عروس انتخاب کنیم؟

پرسش در 27 بهمن 1395  09:40
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

انتخاب در میان این همه تنوع برای بسیاری از خانم‌ها، کار حساس و دشواری به نطر می‌آید. مانند تمام چیزهای دیگر مربوط به عروسی، انتخاب درست یک لباس عروس نیازمند برنامه ریزی دقیق درنظرگرفتن سلیقه شخصی و صبر و حوصله هنگام جستجو است.


1. قدم اول، درنظر گرفتن فرم بدن است. اگر فرم بدن شما به اصطلاح گلابی یا A شکل است، لباس‌هایی که از کمر گشاد می شوند مناسب هستند.

2. اگر بالاتنه ی درشتی دارید، لباس‌هایی با یقه‌های مربعی برای شما بهترین انتخاب خواهند بود.

3. برای کسانی که اضافه وزن دارند، لباس‌هایی که از زیر سینه گشاد می‌شوند و قد آنها تا روی زمین است، انتخاب خوبی است ولی دقت کنید که زیاد برایتان گشاد نباشد.

4. خانم‌های ریز اندام باید مدل‌هایی انتخاب کنند که هیچ گونه مدل افقی بروی لباس نباشد بلکه از گردن تا پاین شکل عمودی و ساده باشد.

5. اگر شما لاغر و قد بلند هستید لباس‌های ساده و جذب بدون آستین مناسب هستند.

روش ساده‌تر برای انتخاب مدل لباس عروس، انتخاب یک لباس در بین لباس‌های فعلی خودتان است که هم مدل و هم راحتی آن را دوست دارید. ولی دقت کنید که هرچه لباس عروس دامن بلندتری داشته باشد و پاها کمتر معلوم باشند، زیبایی لباس چشمگیرتر خواهد شد.

- جستجوی مدل‌ها را می‌توان از  مجله‌های لباس عروس و سایت‌های مرتبط در اینترنت و گشتن در مغازه‌ها و مزون‌های مختلف شروع و در نهایت با محدود کردن انتخاب و گرفتن تصمیم نهایی به پایان رساند. 

- درنظرگرفتن هزینه

شاید کار رومانتیکی بنظر نرسد ولی حتما قبل از هرکاری از همسر آینده خود مقدار هزینه‌ای که برای لباس عروس در نظرگرفته است را سوال کنید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید و دقت کنید که این هزینه تنها شامل لباس نخواهد بود و ممکن است به خرید یک سری لوازم جانبی هم نیاز باشد.

- برای کاهش هزینه‌ها می توانید از حراجی‌هایی که معمولا در زمستان و تابستان است خرید کنید. یا از لباس‌های دست دوم استفاده کنید. همچنین می‌توان لباس‌های ساده‌تر و بدون زرق و برق انتخاب کرد و با پوشیدن زیورآلات زیبا به آن جلوه بخشید.

- بهتر است وقت کافی برای خرید لباس عروس درنظر بگیرید تا کمتر دچار استرس شوید. بعد از کاندید کردن چند لباس برای پرو قرار بگذارید و پوشیدن لباس زیر مناسب و گن را هم فراموش نکنید. در صورت تمایل می‌توانید از یک یا چند نفرکه سلیقه آنها را قبول دارید، بخواهید تا شما را همراهی کنند و بعد از خرید یا انتخاب لباس حتما چند روز قبل از عروسی آن را پرو کنید تا اگر نیاز به چیزی بود زودتر انجام شود.


پاسخ در 27 بهمن 1395  09:55
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی