ابعاد استاندارد پنل خورشیدی

0
پنل های خورشیدی در چه ابعادی تولید می شوند؟ سایز های موجود در بازار کدام اند؟
پرسش در 26 بهمن 1395  11:14
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1

سلام.مبنای تولید پانل سولار توان اسمی آنها میباشد که با توجه به توان هر پانل و تعداد سلول های استفاده شده در آن ابعاد آن مشخص میگردد. در اکثر مواقع و بعلت متغیر بودن ایعاد و شرایط سل های استفاده شده در پانل ، شاید ابعاد یک پانل 100 وات در یک مرحله از تولید فرضا 100 سانت در 85 سانتیمتر بوده و در مرحله بعدی که سه دیگر انجام شود  ابعاد به 95 در 110 سانتیمتر تبدیل شود.

پانل های سولار از توان کمتر از نیم وات تا توان بالاتر از 320 وات تولید میگردند و تنوع انها در ایران حدود 40 سایز مختلف با مواد مکمل مختلف میباشد. پانل های با فریم آلومینیوم ، پانل های اپوکسی ، پانل های PET و....از جمله این نمونه ها میباشند.

پاسخ در 28 بهمن 1395  18:14
شرکت توسعه سازه های خورشیدی پارس سولار پانل های سولار، مولد برق خورشیدی، چراغ دکل خورشیدی، پنل خورشیدی، چراغ دکل برقی ، پکیج نیروگاهی خورشیدی، یخچال خورشیدی، چراغ خیابانی خورشیدی، کنترل شارژر خورشیدی، اینورتر، محصولات خورشیدی، باتری خورشیدی، لامپ دکل، سیستم های خورشیدی، یخچال DC
0

پنل خورشیدی 60 سل در ابعاد 1 متر در 1.5 متر و پنل های 75 سل با ابعاد 1 متر در 2 متر تولید می شود که متاسفانه مکان سوراخ های پنل های با یکدیگر متفاوت می باشند حتی هر مدل پنل خورشیدی با مدل مشابه در حد 1 تا 3 سانتی متر از نظر ابعادی متفاوت می باشند که کار طراحی سازه یکپارچه جهت نصب پنل های خورشیدی با برند های متفاوت را بسیار سخت می کند.


پاسخ در 15 آذر 1397  14:45
رهصان - مجری نیروگاه خورشیدی نیروگاه خورشیدی، پنل خورشیدی، اینورتر، انرژی خورشیدی، سازه خورشیدی، مشهد، استراکچر نیروگاه خورشیدی، کابل خورشیدی، پنل خورشیدی تابان، پنل خورشیدی ایرانی، پنل خورشیدی پاک آتیه

کلمات کلیدی محبوب

انعقاد قرارداد همکاری با دندونت جهت رفاه حال مشتریان و تامین کنندگان پارس سنتر کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط