پارت صنعت آریان

پنل کنترلی کمپرسور, Dutech, سانترنو

درایر تبریدی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

درایرهای تبریدی (Refrigerated Dryers):

خشک بودن هوای فشرده ی مورد استفاده در صنایع یکی از موارد بسیار با اهمیت برای حفاظت از سامانه ی هوای فشرده به شمار می رود.در مناطق مرطوب ، معتدل و یا گرمسیر با نقطه شنبم بالا ( c 2+ ) جهت جداسازی ذرات آب موجود در هوای فشرده خروجی از کمپرسور ، استفاده از درایرهای تبریدی توصیه می گردد.

همواره هوای محیط که به درون کمپرسور دمیده می شود دارای رطوبت می باشد. میزان این رطوبت اغلب به پارامتر دما بستگی دارد به طوری که هر چه دما بیشتر باشد مقدار رطوبت بیشتری در هوا دیده می شود. بنابراین به منظور دستیابی یه یک هوای کاملاً خشک میعانات باید جدا و حذف شوند.

این نوع درایرها که کاربرد فراوانی در صنعت هوای فشرده دارند با استفاده از فرآیند سرد سازی هوای تولید شده باعث می شوند تا رطوبت معلق در هوای تولید شده به راحتی در مسیر جداسازی این دستگاه قرار گرفته و نقطه شبنم هوا را به حد استاندارد پایین آورده و در حقیقت هوا را عاری از رطوبت می نماید. گاز استفاده شده در این سیستم جهت سرد سازی سیال از گازهای مجاز توسط استانداردهای ایزو محیط زیست انتخاب شده و زمان بسیار زیادی تا شارژ مجدد آن مصروف می گردد. عدم استفاده از فیلترهای جذب غبار در این سیستم، حجم کمتر دستگاه، هزینه های پایین تر آن در نگهداری و سرویس این دستگاه ها باعث شده تا مصرف این سری محصولات به طرز چشمگیری در صنایع مختلف مشهود گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارت صنعت آریان

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پنل کنترلی کمپرسور، Dutech، سانترنو، سنسورفشار کمپرسور، اینورتر، Inverter، Danfoss، santerno، کنترلر کمپرسور، َARSIN، ٍENKO، سنسور دما کمپرسور، تابلو برق، تابلو کمپرسور، تابلو بوستر پمپ، کنترلر بوستر پمپ

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات