تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

مراحل تولید نردبان کابل برق با فلز گالوانیزه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مشخص کردن ابعاد و اندازه : برای تولید نردبان های کابل ابتدا به اندازه سایز و عرض نردبان ها فلز برش داده می شود آنها ستون های اصلی هستند. این فلز معمولا ً استیل و گالوانیزه است ورق ها در کارخانه های ساخت ورق از قبل گالوانیزه است مگر بصورت سفارشی بعد از تولید آبکاری گرم شوند . نردبان های کابل که برای روکار کابلکشی استفاده می شوند از نوع گرم هستند.

خم کردن فلز برای لبه های کناری ستون نردبان برق :

این خمکاری قسمت داخلی ستون نردبان ها را از بالا و پائین با دو خم مجزا می کند که توسط سیستم های رولفورمینگ صورت می گیرد. خم در قسمت بالا پوششی برای کابل و کاوری که رویش قرار میگیرد می شوند و از قسمت پایین برای تحمل وزن و متصل شدن پله ها است .

قرار دادن ستون ها به اندازه عرض مورد نظر :

کناره های بالا و پائین ریل های اصلی نردبان کابل در کارخانه تولیدی تیک پانچ می شود‌. این سوراخ های اولیله برای قرار گرفتن پله و ریل های نردبان است که توسط دستگاه  cnc انجام می شود.

اسمبل و سرهم کردن توسط جوش ، پرچ و پرس :

قطعات فرعی نردبانها به ۳ صورت پیکره بندی می شوند ، جوشی ، پرسی یا پرچ این انتخاب بستگی به خریدار و استاندارد آن بستگی به عرض و طول نردبان کابل دارد. اغلب برای عرض های بزرگ تر که وزن بیشتری را تحمل میکنند پرسی تولید می شود و کوجکتر آنها جوشی و پرچی ساخته می شوند.

موارد مهم در روش خرید نردبان کابل برق :

کابل های قدرت با جریان بالا در اثر عبور جریان برق ، ایجاد گرما می کنند و باید با هوای محیط در تماس باشند تا انتقال حرارت صورت پذیرد ، لذا توصیه می گردد برای عبور این نوع کابل ها از نردبان کابل استفاده می شود.  نردبان کابل مورد استفاده درکابل کشی سبک، از ورق فلزی کالوانیزه به صخامت 1 تا 2 میلی متر و پهنای کناره 40-50 میلی متر برای تحمل پایین تر ساخته می شوند و برای کابل کشی سنگین از ورق گالوانیزه با ضخامت 2 میلیمتر و پهنای کناره 100 میلی متر برای تحمل بار بیشتر استفاده می گردد. نردبان کابل ها معمولا با طول 2 متریا 3 متر ساخته می شوند و در واحد های 4 پله کار گذاشته می شود. به عبارت دیگر فاصله پله ها برابر با 250 میلی متر می باشد.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش