گل و گیاه و نهال طبیعت سبز میاندواب

نهال میوه, بذر نهال , نهال سیب

انواع نهال گردو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

1- نهال گردو اسرائیلی : گردو در اکثر مناطق کشور قابل کشت میباشد از نظر صرفه اقتصادی به صرفه بوده زیرا یک سال بعد از کاشت در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوای درختان بارور شده و گردو میدهد .

2- نهال گردو محلی تویسرکان : گردو در اکثر مناطق کشور قابل کشت میباشد ،ارتفاع ان به بیش از 30 متر میرسد و بعد از سال پنجم به بار مینشیند و از مرغوبترین گردوهای ایرانی است.

3- نهال گردو ضیاء آباد قزوین : گردو در اکثر مناطق کشور قابل کشت میباشد ،ارتفاع ان به بیش از 30 متر میرسد و بعد از سال پنجم به بار مینشیند و از مرغوبترین گردوهای ایرانی است.

4- نهال گردو خوشه ای : با توجه به شرایط آب و هوایی، این درخت در پنج‌سالگی به مرحله اقتصادی رسیده و حدود یک‌هزار گردو در سال تولید می‌کند. در این نوع واریته، ارتفاع کوتاه این درخت است، بذر درخت گردوی خوشه‌ای پس از دو سال و در ارتفاع حداکثر یک متر در گلدان به مرحله باردهی رسیده و می‌توان محصول آن را برداشت کرد.

5- نهال گردو فرانکوت (فرانسوی) : با تنه نیمه بلند و قوی،اندازه محصول نسبتا ریز،زود به بار می نشیند و محصول زیادی می دهد و مغز آن بازارپسند است،نسبت به گونه های دیگر یکهفته دیرتر به بار مینشیند،به خاطر دیرگلی اغلب از خطر سرمای بهاره در امان است.

6- نهال گردو لارا ( امریکایی) : ظرفیت باردهی آن بالاست،میوه آن زودرس است،تنه نیمه بلند و نیمه گسترده ای دارد،نسبت به بیماری باکتریوز حساس است،این رقم باید در مناطق عاری از یخبندان کاشته شوند.

7- نهال گردو پدرو : رقمی زودبازده،میوه آن درشت و پوست سنگینی دارد،گرمای شدید تابستان در کیفیت پوست سبز و مغز میوه این رقم تاثیر منفی دارد و به بیماری باکتریوز حساس است.

8- نهال گردو هارتلی : زود به بار می نشیند و در مناطقی بعمل می اید که یخبندان های بهاره است،میوه اش نیمه رس و کیفیت مطلوبی دارد،نسبت به باکتریوز و شانکر حساسیت دارد.

9- هال گردو پاریزین (فرانسوی) : رشد کندی دارد و باردهی با تاخیر دارد،میوه ی آن مستطیلی و اندازه مناسب دارد،دیرگل و قوی و مقاوم با باکتریوز است.

10- نهال گردو هاروارد : رقم پرمحصولی بوده و بصورت پرچین کاشته می شود،برگهایش دیر ظاهر می شوند،میوه ی درشت گردوصاف دارد.

11- نهال گردو چندلر : درختی با رشد متوسط،میوه ی آن بیضی شکل و پوست سبز صاف و تیره ای دارد.

12- نهال گردو سانلند : میوه های ان درشت،طویل و بیضی دارند،بسیار زودرس و پرمحصول،به سرمای دیررس بهاره حساسیت دارد.

13- نهال گردو سجنوو (یوگسلاوی) : درختی با رشد متوسط،میوه ی آن بیضی شکل و پوست سبز صاف و تیره ای دارد.

14- نهال گردو کانادایی : زود به بار می نشیند و در مناطقی بعمل می اید که یخبندان های بهاره است،در هر منطقه ای جوابگو می باشد،اما در مناطق کوهستانی بسیار مناسب است میوه اش  کیفیت عالی دارد و پوست آن کاغذی می باشد

15- نهال گردو شیلی : زود به بار می نشیند و پربار،پوست ان به راحتی جدا می گردد،بسیار بازار پسند و نسبت مغز حدودا 85% می باشد و تقریبا در هر منطقه ای جوابگو می باشد میوه آن  کیفیت عالی دارد و پوست آن کاغذی می باشد

16- نهال گردو پیوندی (زودبازده) : ارتفاع 30 تا 50 سانت دارد و تعدادی گردو برروی ان مشاهده میگردد ،محصول ان نسبتا ریز است

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گل و گیاه و نهال طبیعت سبز میاندواب

آذربایجان غربی، میاندوآب

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نهال میوه، بذر نهال ، نهال سیب، نهال گردو ، گردو پیوندی، گردو چندلر، گردو خوشه ای، نهال گلابی درگزی، شلیل انجیری ، شلیل مغان ، بلوبری، انگور ردکارنت، سیب توسرخ، پایه های رویشی ، گلابی بیروتی، گلابی رد آنجو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات