شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

رونمایی از کارآمدترین صفحه خورشیدی جهان

 این صفحه خورشیدی قادر است 44/7 درصد نور خورشید را جذب و به انرژی تبدیل کند. این موفقیت درست چند ماه پس از آن به دست آمد که شرکت شارپ صفحه ای تولید و ادعا کرد 41 درصد از نور خورشید را جذب و به انرژی تبدیل می کند.

این موفقیت به عنوان گامی بزرگ در صنعت تولید صفحات خورشیدی به شمار می رود. صفحات خورشیدی کنونی تنها می توانند 33/7  درصد نور خورشید را جذب کنند.

صفحات جدید علاوه بر جذب نور بیشتر، حجم کمی را اشغال می کنند و تبدیل انرژی را نسبت به نمونه های قبلی سریعتر انجام می دهند.

این تیم آلمانی فرانسوی می گویند در آینده ای نزدیک صفحاتی را تولید خواهند کرد که می توانند 50 درصد از نور خورشید را جذب و به انرژی تبدیل کنند.

از جمله ویژگی های صفحه جدید آن است که قادرند خود را با محل قرار گیری خورشید در آسمان هماهنگ کنند تا بدین وسیله بیشترین نور ممکن را از خورشید دریافت کنند.

به گفته سازندگان از صفحات جدید می توان به عنوان سقف خانه ها نیز استفاده کرد، ویژگی که در نمونه های قبلی دیده نمی شد.

سازندگان این صفحات می گویند آینده صفحات خورشیدی از همین امروز تغییر کرده  است و روزی خواهد رسید که حتی ماهواره ها  نیزاز این فناوری جدی  و رو به رشد بهره خواهند گرفت.

 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی (برق خورشیدی)

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراحی و اجراء برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری(SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 ساعت پیش