تیردی کالا | فروش تجهیزات شیردوشی و خدمات دامپروری |

شیردوش سیار گاو, شیردوش سیار شتر, پلاک گوش گاو

انواع دستگاه شیردوشی ثابت

شیردوش هرینگبون

از قدیمی ترین انواع شیردوشی است و بیشتر دستگاه های شیردوش غیر شرکتی (غیر برند)، به علت آسانی نصب و قیمت پایین به صورت هرینگ بون نصب می شوند. فاصله بین دام ها در این مدل بسته به شرکت تولید کننده متغیر است. در این مدل خرچنگی ها از کنار دام به پستان متصل می شوند. در سیستم هرینگبون، تعداد دام مشخصی بسته به ظرفیت دستگاه، با هم وارد فریم شیردوشی می شوند و بعد از پایان دوشش همه دامهای وارد شده، با هم از چال شیردوشی خارج می شوند. از این رو تعداد واحد دوشنده در این سیستم نمی تواند زیاد باشد و معمولا دستگاه هایی با ظرفیت پایین و یا برای دامداریهای کوچک با این سیستم طراحی می شوند.

شیردوش پارالل

در این مدل شیردوش، دام ها با زاویه 90 درجه نسبت به چال شیردوشی و به صورت موازی در کنار یکدیگر می ایستند. اتصال واحد دوشنده به پستان دام از بین پاهای عقب انجام می گیرد. با توجه به اینکه در این سیستم شیردوشی دام ها می توانند به صورت انفرادی یا دسته ای از دستگاه خارج شوند، مدل پارالل بزرگ تر از هرینگ بون و سرعت دوشش در آن بیشتر از مدل های قدیمی است. در مقایسه با سیستم هرینگ بون، دستگاه های پارالل مدرن تر و گران تر می باشند. قیمت دستگاه شیردوش پارالل، بسته به تجهیزات نصب شده مانند سیستم رکوردگیری، قطع کن خودکار و نرم افزار مدیریت بسیار متنوع است.

شیردوش روتاری

این سیستم معمولا بزرگ و تعداد واحد دوشنده آن زیاد است. این نوع دستگاه مناسب دامداری های بزرگ با تعداد دام دوشای بالا است. قیمت این نوع دستگاه ها به علت مدرن بودن تجهیزات به کار رفته معمولا بالاست، از طرف دیگر سرعت دوشش در آن بیشتر از سایر مدل هاست. در دستگاه های روتاری محدودیت زمانی برای کارگران تعریف شده است. به این معنی که کارگر شیردوشی باید خود را با سرعت چرخش سکوی روتاری هماهنگ نماید. از این رو پیش از تهیه این نوع دستگاه ها می بایست کلیه جوانب مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد.

سیستم های فوق، جزو پرطرفدارترین مدل های شیردوشی است و ممکن است دامدار با سیستم های دیگری مانند شیردوش روباتیک نیز مواجه شود. 

انتخاب دستگاه شیردوش مناسب یک دامداری، جدا از توان مالی و یا سلیقه خریدار، نیازمند کارشناسی و بررسی امکانات و شرایط محیطی موجود می باشد. بنابراین خرید دستگاه شیردوش ارزان قیمت و یا بسیار گران قیمت و مدرن به معنی بالا بردن سود و درآمد دامدار نخواهد بود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تیردی کالا | فروش تجهیزات شیردوشی و خدمات دامپروری |

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

شیردوش سیار گاو، شیردوش سیار شتر، پلاک گوش گاو، شماره گوش گوسفند، پلاک پا شترمرغ، شماره گوش بز، فروش لاینر شیردوشی، فروش شیلنگ شیردوشی، تعمیر و سرویس پمپ خلا، دستگاه شیردوش برقی، فروش تجهیزات شیردوش وستفالیا، ماژیک شماره گوش، پنس های پلاک زنی، شیردوش سیار گوسفند

دسته‌بندی محصولات