ویلاسازی کاسپین -LSF

ویلای پیش ساخته , صنعتی سازی ساختمان, ساختمان پیش ساخته

سازه ال اس اف چیست

- L.S.F به چه معناست؟

لغت L.S.F مخفف عبارت Light Steel Framing به معنی قاب سبک فولادی می باشد که از مقاطع سرد نورد شده فولادی ساخته می شود.

2- در سازه سبک فولادی از چه نوع ورقی استفاده می شود؟

جهت تولید و ساخت سازه های سبک فولادی از ورق گالوانیزه با ضخامت های مختلف (بسته به نوع کاربری و باربری و...) استفاده می شود. شرکت استاد امکان تولید ورق های با ضخامت 55/0 الی 2/1 میلیمتر را دارا می باشد. ورق گالوانیزه ورقی فولادی است که با "روی" پوشانده شده که همین امر آنرا ضد رطوبت میکند.

3- آیا سیستم سازه سبک فولادی مورد تایید نظام مهندسی و وزارت مسکن و شهرسازی می باشد؟

در تاریخ 23/11/1391 آئین نامه سازه های سبک فولادی زیر نظر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به عنوان نشریه شماره 612 جهت بخش سازه ای و نشریه شماره 613 جهت بخش غیر سازه ای به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ابلاغ گردید.

4- آیا سازه های سبک فولادی در برابر زلزله مقاوم هستند؟

سازگارترین سیستم سازه ای ساختمان جهت مقابله با زلزله سیستم سازه سبک فولادی یا L.S.F می باشد و عامل اصلی آن وزن پایین سازه می باشد چون موثرترین عامل مخرب در زلزله وزن ساختمان می باشد.

5- در سازه های سبک فولادی تا چه ارتفاعی (چند طبقه) امکان ساخت و ساز وجود دارد؟

طبق نشریه 612 سازه های سبک فولادی، ساختمانها تا ارتفاع 9 متر یا 3 طبقه می توانند توسط سازه های سبک فولادی به تنهایی اجرا گردند و حداکثر استفاده از این سازه ها تا 15 متر یا 5 طبقه می باشد که در این حالت بارهای جانبی توسط سیستم دیگری مهار میگردد. (به عنوان مثال دیوارهای برشی بتنی به عنوان یک هسته مرکزی).

6- مزایای سیستم سازه سبک فولادی نسبت به سایر سیستم های سازه ای چیست؟

اصلی ترین مزیت سیستم سازه سبک فولادی نسبت به سایر سیستم های ساختمانی وزن و سرعت در ساخت و اجرای آن می باشد. از دیگر مزیت های آن می توان به حداقل رساندن افت انرژی، قابلیت جابجایی سازه و عدم استفاده از مصالح بنایی و سنتی نام برد.

7- آیا ساختمانهای سازه سبک فولادی به فونداسیون هم نیاز دارند؟

فونداسیون مورد نیاز جهت ساخت سازه های سبک فولادی با توجه به وزن پایین آن در مقایسه با سایر سیستم های سازه ای، به همان نسبت سبکتر و کم حجم تر می باشد. به عنوان مثال سازه L.S.F نسبت به اسکلت فلزی کمتر از نصف آن و نسبت به اسکلت بتنی حدود 5% آن. وزن دارد.

8- وضعیت دیوارها در سیستم سازه سبک فولادی چگونه می باشد؟

در زمان اجرای سازه سبک فولادی، به دلیل دیوار باربر بودن این سازه تمامی دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان اجرا می شوند و پس از تعیین موارد استفاده آنها توسط پوشش های مناسب از قبیل گچ برگ، صفحات سیمانی و... پوشانده می شوند.

9- آیا ساختمان هایی که با سازه سبک فولادی ساخته میشوند در برابر سرما، گرما و رطوبت عایق می باشد؟

در سیستم سازه سبک فولادی فضای میان دیوار که 9 سانتیمتر می باشد توسط عایق های مختلف با دانسیته مختلف با توجه به محل دیوار و استفاده آن پر میگردند که درساختمان را به طور کامل در برابر عوامل جوی عایق میکنند.

10- اتصالات در سیستم سازه سبک فولادی به چه شکلی هستند؟

تمامی اتصالات در سیستم سازه سبک فولادی به صورت خشک و با استفاده از پیچ های خودکار می باشد. در مکان های حساس و سنگین از پیچ های بوکسی خودکار و جهت اتصال این سازه به سازه های فلزی (در صورت لزوم) از Connector (اتصالات) مخصوص استفاده می گردد که به سازه فلزی جوش و به سازهL.S.F پیچ می گردد.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ویلاسازی کاسپین -LSF

رشت

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ویلای پیش ساخته ، صنعتی سازی ساختمان، ساختمان پیش ساخته، ویلای ارزان قیمت، خانه پیش ساخته، هزینه سازه ال اس اف، اضافه طبقه ، ویلای مدرن، ویلای لوکس ، قیمت سازه ال اس اف ، خانه سازی صنعتی، ویلای شمال، سازه مدرن ، قیمت ویلا، ویلاسازی صنعتی، ساختمان سازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل