شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب, عایقکاری درب و پنجره قدیمی, عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره

طرح پنجره ها ی قدیمی:

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

طرح پنجره ها ی قدیمی:

با توجه به استقبال زیاد از طرح ها و سبک های پنجره های قدیمی در معماری جدید از اینرو شرکت پادرا پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره upvc  و با کد نمایندگی ۲۸۹ ویستابست اقدام به تولید پنجره دوجداره upvc  با طرح پنجره قدیمی نموده است ، تنها فرق این پنجره های سنتی دوجداره عایق بودن آن نسبت به مدل قدیمی آن می باشد. این طرح های پنجره های قدیمی در معماری سنتی ایرانی به وفور دیده می شود و امروزه نیز استفاده از این سبک از پنجره های قدیمی در فضاهای سنتی طرفداران خاص خود را دارد.

در تولید این سیستم های از پروفیل upvc طرح چوب بجای چوب و استفاده از دکور سنتی با گره چینی های چوبی و شیشه های رنگی در داخل فضای شیشه دوجداره ،  استفاده می گردد.

 

در تولید این سیستم های از پروفیل upvc طرح چوب بجای چوب و استفاده از دکور سنتی با گره چینی های چوبی و شیشه های رنگی در داخل فضای شیشه دوجداره ،  استفاده می گردد. این سبک از پنجره ها با طح پنجره های قدیمی بصورت کاملا عایق تولید می گردد. طول عمر این پنجره دوجداره ۱۵ الی ۲۰ سال می باشد و کاملا مقاوم در برابر سرما، گرما می باشد. با توجه به نوع شیشه بکار رفته در تولید این پنجره ، تا میزان ۷۰ درصد از عایق صوت می باشد.

رنگ و طرح های قابل تولید در پنجره های طرح قدیمی

این سبک از پنجره ها قابل تولید در رنگ ها و طرح ها مختلف می باشد و عملکردی کاملا عایق  و مقاوم از خود نشان می دهد. با توجه به بالا بودن قیمت چوب و عدم مقاومت بالا و عایق نبودن  پنجره های چوبی ، این گونه پنجره ها بهترین گزیته جهت مرمت آثار باستانی و مناسب جهت فضاهای سنتی از قبیل رستوران ها مساجد و ویلاهای سنتی می باشند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب، عایقکاری درب و پنجره قدیمی، عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره، نصب توری پلیسه و پرده های رولینگ، روش وین دامینگ،عایق بندی پنجره، بازسازی درب و پنجره،روش وینتیونینگ، عایق کردن پنجره،بازسازی پنجره های قدیمی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره آهنی، توری پلیسه،عایق بندی پنجره قدیمی، توری پلیسه مویی خور، تعویض پنجره قدیمی،پنجره ،بازسازی درب و پنجره، عایقکاری درب و پنجره قدیمی،عایق بندی پنجره، تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، توری فلزی،بازسازی پنجره قدیمی، دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب

دسته‌بندی محصولات و خدمات