ژوران (تولید میز و صندلی کنسول)

میز تحریر, میز نهارخوری, میز دخترانه

راهنمای خرید یک میز تحریر استاندارد و کارا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یك میز تحریر جذاب كه  هنر وسلیقه  در آن اعمال شده باشد، می‌تواند نقش مهمی در پشت میز نشستن برعهده داشته باشد اما نباید از كنار استانداردهای یك میز تحریر مناسب به سادگی گذشت.

به ارگونومی بدن خود بی‌توجه  نباشید

صندلی و میز  باید طوری تنظیم شوند كه اگر مانیتور روی میز است، به موازات چشم باشد نه پایین‌تر و نه بالاتر. صندلی بهتر است ارگونومیك باشد و قوس‌های ستون فقرات را در بر بگیرد اما اگر پشتی صندلی صاف بود، برای پر كردن قوس می‌توان از بالشتك‌های مخصوص پشت صندلی استفاده كرد.

به زاویه ها حساس باشید آنها با سلامتی شما نسبت دارند  

موقعی که شما روی صندلی می‌نشینبد باید كف پایتان كامل روی زمین قرار بگیرد و زاویه ساق پا و زانو 90 درجه و زاویه ران و بدن در حدود 100 تا 115 درجه باشد. پس اگر پشتی صندلی قابلیت تنظیم دارد، بهتر است در فواصل زاویه بین 100 تا 115 درجه قرار بگیرد.

ارتفاع  مناسب وایده‌آل

 میز تحریری برای شما و یا شخص استفاده کننده مناسب است كه وقتی پشت آن می‌نشیند، بدون اینكه به بدنش فشار اضافی وارد شود، دست‌هایش روی میز قرار بگیرند؛ به صورتی كه مچ و آرنج در امتداد هم باشند و آرنج و بازو یك زاویه حدود 115 درجه ایجاد كند.

اگر ارتفاع میز تحریر انتخابی شما از این استاندارد كوتاه‌تر باشد، دست‌ها به سمت پایین آویزان و در نتیجه سر و گردن كودك اذیت می‌شود. اگر هم از این حالت بلندتر باشد باعث می‌شود كه شانه بالاتر قرار بگیرد كه باز هم در دراز مدت باعث درد كتف و شانه می‌شود.

هرقدر حرفه‌ای‌تر، گران‌تر
میز تحریر از آن وسایلی نیست كه هر روز بخواهید آن را عوض كنید؛ پس چه بهتر كه هنگام خرید حواس‌تان به رنگ و مدل آن باشد. هرقدر ساده‌تر باشد، سال‌های بیشتری ‌مهمان اتاق فرزند شما خواهد بود. این میز را با توجه به ابعاد، كاربری و جنس آن با قیمت‌های متفاوتی در بازار پیدا می‌كنید. هرقدر سن كودك شما بالاتر برود، نیاز بیشتری برای نگهداری لوازم التحریر، كاغذ، كتاب و. . . پیدا می‌كند به همین خاطر بهتر است مدلی را انتخاب كنید كه تعدادی كشو داشته باشد.

مسلما برای چنین میزی هزینه بیشتری هم باید بپردازید. برای خرید یك میز تحریر معمولی باید حدود 250هزار تومان به بالا بپردازید. هرقدر میزان كاربری آن بیشتر، جنس آن بهتر و برند معروف‌تری باشد، گران‌تر است. جنس میزهای تحریر موجود در بازار عموما ملامینه ضدخش است. میزهای تحریر حرفه‌ای‌تر با قیمت‌های بیش از یك و نیم میلیون در بازار موجود است. بعضی از خانواده‌ها هم ترجیح می‌دهند بسته به سلیقه خود و فرزندشان به نجار سفارش ساخت میز تحریر را بدهند.

متناسب با متراژ اتاق
میز تحریر را باید آنقدر در اتاق جابجا كنید تا بهترین زاویه برای راحتی كودك یا نوجوان‌تان را پیدا كنید. این میز باید در جای مناسب قرار بگیرد تا نوری كه به میز می‌تابد باعث ناراحتی چشم دانش‌آموز نشود. اگر متراژ اتاق كوچك است، چه بهتر كه از گوشه‌ها و بخش‌های غیر قابل استفاده اتاق برای قرار دادن میز استفاده كنید؛ مثل میزهای متصل به كتابخانه كه اغلب متحرك هستند و برحسب نیاز باز یا بسته می‌شوند. در اتاق‌های بزرگ كه دست‌تان باز است، می‌توانید به نمونه‌های بزرگ‌تری هم فكر كنید.

اطمینان از سازنده

استفاده از وسایل چوبی همیشه چند حسن به همراه دارد اول اینکه جنس چوب ، جنسی با انرژی مثبت میباشد و همیشه استفاده از آن با لذت همراه است . دوم ، وقتی از یک محصول چوبی مانند یک میز تحریر استفاده میکنیم، علاوه بر کارایی نامبرده شده، در زیبایی منزل و اتاق کار ما نیز تاثیر بسزائی دارد.

البته تمام موارد یاد شده در بالا به شرطی میسر میگردد که این وسایل از یک تولید کننده معتبر و مجرب خریداری و تهیه شود.

 در صورتیکه وقت دارید از کارگاه تولیدی آن محصول دیدن فرمائید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ژوران (تولید میز و صندلی کنسول)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

میز تحریر، میز نهارخوری، میز دخترانه، میز عسلی، کنسول چوبی ، میز کامپیوتر، میز چوبی کلاسیک، صندلی تاشو، صندلی نردبانشو، میز اداری، میز تحریر کلاسیک، میز و صندلی، میز وسط ، کنسول کلاسیک ، میز جلو مبلی، سرویس خواب

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 21 ساعت پیش