ژوران (تولید میز و صندلی کنسول)

میز تحریر, میز نهارخوری, میز دخترانه

نکات مهم در انتخاب میز­تحریر بخش دوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در خرید میز تحریر یا یک میز کار حرفه ای به نکات ذیل توجه داشته باشید زیرا در غیر اینصورت ممکن است صدمات و لطمات جبران ناپذیری به شما و سلامتی شما وارد شود. با توجه به اینکه در این مقاله به نکات فنی ساخت  و استانداردهای لازم پرداخته میشود لذا توصیه میشود قبل از خرید یک میز تحریر، مقالات و مطالب پزشکی و سلامت راهم درباره انتخاب میز کار و تحریر مطالعه بفرمائید.

  • دارای جنس مناسب باشد تا در برابر انواع فشارها و اوزان مختلف تحمل مطلوبی داشته باشد . جنس پیشنهادی " صنایع چوب ژوران " چوبهای راش و گردو و ممرزو بلوط میباشد و میزهای ساخته شده در این گروه صنعتی تماما از چوب راش درجه یک و ممتاز میباشد.
  • از آنجا که کار کردن اغلب با نوشیدن چای و قهوه و ... همراه میباشد میبایست رنگ صفحات میزهای تحریر و کار باید ضد آب یا حداقل مقاوم به آب و رطوبت باشد .
  • بهتر است میز تحریر که تهیه میکنید دارای نما در چهار طرف باشد زیرا در اینصورت میتوان آن را در هر جهتی و حتی در وسط یک اتاق یا سالن استفاده کرد.
  • دارای کشوهای محافظ باشد، چراکه اغلب وسایل الکترونیکی مانند موبایل ها و تبلتها به سایش حساس میباشند و در صورتیکه محافظت نشوند ممکن است دچار خط و خش روی صفحه و قاب شوند.
  • به میزان لازم دارای کشوباشد تا قابلیت قرار گیری انواع وسایل و لوازم تحریر درآن وجود داشته باشد.
  • یک میز کار و تحریر مناسب بهتراست دارای ابعاد مناسبی باشد تا در مکانهای مختلفی مانند اتاق خواب، اتاق کار، سالن، محیط های اداری و اتاق کودک و ... قابل استفاده باشد.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ژوران (تولید میز و صندلی کنسول)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

میز تحریر، میز نهارخوری، میز دخترانه، میز عسلی، کنسول چوبی ، میز کامپیوتر، میز چوبی کلاسیک، صندلی تاشو، صندلی نردبانشو، میز اداری، میز تحریر کلاسیک، میز و صندلی، میز وسط ، کنسول کلاسیک ، میز جلو مبلی، سرویس خواب

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 روز پیش