طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 می‌توانید با زدن زرده تخم مرغ به پوست سرتان، ریزش موها را متوقف کرده و موهایی شاداب داشته باشید و رشد آنها را تقویت کنید.
زرده تخم مرغ برعکس ظاهر کوچکش سرشار از خاصیت است. زرده تخم مرغ، حاوی مواد مغذی و پروتئین‌ هایی چون بیوتین، اسید فولیک، ویتامین A و ویتامین D است. کسانی که از ریزش مو رنج می برند بهتر است هرچه سریعتر زرده تخم مرغ را به ریشه موهای خود بزنند. زرده تخم مرغ علاوه بر قطع ریزش مو به تقویت مو و رشد خوبش هم کمک می کند.

فواید زرده تخم مرغ برای مو

ماسک تخم مرغ

ریزش مو معمولا به دلایل مختلفی روی می دهد. یکی از مواردی که رشد خوب مو را متوقف می کند تغذیه نادرست، داشتن استرس، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و غیره است. اما مصرف زرده تخم مرغ کمک می ‌کند تا مقاومت موهای ‌تان در برابر آسیب بیشتر شود. زرئه تخم مرغ برای افرادی که از خشکی موهایشان رنج می برند بسیار مفید است. چون زرده تخم مرغ باعث رطوبت رسانی به موها می شود. زرده تخم مرغ حاوی ویتامین A و E، بیوتین و اسید فولیک تنها برخی از مواد مغذی هستند که محققان آنها را برای رشد و سلامت موها سودمند می ‌دانند. رایج ‌ترین کمبود مواد مغذی برای موها، کمبود آهن است. آهن برای تولید سلول‌ های جدید در بدن مهم است. هر زرده تخم مرغ حاوی مقدار کم اما قابل توجهی از آهن است.

رشد سریع مو با زرده تخم مرغ
زرده تخم مرغ به خوبی ریشه موها را تغذیه می کند و در برابر آسیب ها محافظت می کند. زرده تخم مرغ رشد مو را سرعت می بخشد و موهای شما را پر پشت نشان می دهد.

ماسک موی تخم مرغ

ماسک موی زرده تخم مرغ

بهترین ماسک مو و ساده ترین و موثرترین ماسک مو زرده تخم مرغ است. زرده را با دست به آرامی روی ریشه موها ماساژ دهید و اجازه دهید 1 ساعت بماند و سپس آبکشی نمایید. می توانید زرده تخم مرغ را با روغن زیتون هم ترکیب کنید و به عنوان ماسک مو روی ریشه موها ماساژ دهید.

تغذیه با تخم مرغ
علاوه بر ماسک تخم مرغ شما می توانید با خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه مواد مغذی موهایتان را تامین کنید.

قرص مکمل تخم مرغ
کسانی که نمی توانند تخم مرغ را بخورند ویا از ماسک موی آن استفاده کنند می توانند از قرص های موجود در بازار که حاوی ویتامین های تخم مرغ است استفاده کنند. البته قبل از مصرف این مکمل غذایی باید از پزشک خود اجازه بگیرید.

عوارض جانبی احتمالی مصرف تخم مرغ
افرادی که به تخم مرغ آلرژی دارند باید مراقب مصرف خود باشند. زرده تخم مرغ علاوه بر خواص زیادی که دارد کلسترول بالایی هم دارد به همین دلیل افرادی که دیابت و بیماری قلبی دارند باید مراقب مصرف خود باشند.

کسانی که می خواهند از زرده تخم مرغ برای تقویت موها استفاده کنند باید این کار را مدام برای چندین هفته انجام دهند تا شاهد تغییرات آن باشند. استفاده از زرده تخم مرغ روشی ساده و کم هزینه است بنابراین از مصرف آن غافل نشوید.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات