تامین یاران (شرکت کارا تجارت فلات پارس) ارائه دهنده انواع...

ژئوممبران, ژئوتکستایل, ژئوگرید

تامین یاران نماینده انحصاری محصولات لاوین پلاست در استان تهران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مجموعه لاوین پلاست با تکیه‌بر ربع قرن تجربه، دانش فنی و تکنولوژی روز در تابستان 1395 با تولید نسل نوین لوله‌های سه لایه U-PVC و Foam-PVC  برای اولین بار در کشور آغاز به کار نمود.

لاوین پلاست محصولات خود را بر اساس نیاز فنی و مهندسی و طراحان شبکه‌های فاضلاب خانگی، شهری و صنعتی هماهنگ نموده است.

بر این اساس محصولات ما در کاربردهای مختلف ازجمله شبکه فاضلاب ساختمانی، فاضلاب شهری، شبکه مخابراتی،شبکه هواکش، لوله‌های زهکشی ولوله‌های فنی و مهندسی بر اساس استانداردهای اروپایی و ملی تولید می‌گردد.

ما مفتخریم که با تلفیق تکنولوژی و تجربه سهمی از بازارهای مصرف صادراتی در کشورهای هم‌جوار و داخل کشور را داشته باشیم و همواره ارزیابی‌های مثبت مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی و کسب رضایت مشتریان از کیفیت محصولات باعث دلگرمی و تلاش و نوآوری‌های جدید در این مجموعه شده و این امر موجب تأسیس واحد R & D  و دریافت پروانه تحقیق و توسعه، استانداردهای ملی و کسب عنوان‌های مختلف گردیده و باعث افتخار است که لاوین پلاست با ارائه محصولات جدید هموار در سیر رشد و تعالی روزافزون صنعت کشور قرار دارد.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تامین یاران (شرکت کارا تجارت فلات پارس) ارائه دهنده انواع...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

ژئوممبران، ژئوتکستایل، ژئوگرید، ژئودرین، ژئوکامپوزیت، ژئونت، زهکشی، ایزولاسیون، استخر کشاورزی، روف گاردن، ایزولاسیون تونل، ایزولاسیون فوندانسیون ساختمان، لوله کاروگیت، لوله آب ساختمان، لوله پی وی سی، لوله پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات