سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

طراحی و اجرای المان شهری, طراحی و ساخت پرگولا چوبی, ساخت سازه های چوبی

نمونه کارهای آلاچیق چوبی در جهان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مهندسین و معماران در شرکت ساخت سازه های چوبی در جهان پیشرفت را مبنای کار خود قرار داده و نمونه کارهاو آثار زیادی را خلق نموده اند. این شرکت ها با هدف ایجاد فضایی آرام و بدور از شلوغی ها به منظور ایجاد تمایز چشم گیر با فضای پر تنش بیرون با محیط داخل آلاچیق چوبی آن را طراحی و اجرا نموده اند. سقف های گوناگونی برای آلاچیق های چوبی طراحی و ساخته می شوند که عمده ی آن ها به صورت شیبدار بوده تا در زمان بارش باران هیچ گونه آبی بر روی چوب باقی نماند . عجین شدن این آلاچیق های چوبی با طبیعت و شاخ و برگ های گیاهان طبیعی ترکیبی هیجان انگیز و زیبا به وجود می آورند. طرح اولیه ی آلاچیق چوبی بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد. برخی از این طرح ها که به عنوان نمونه کار می توان از آن ها الگو برداری کرد در این بخش آورده شده است.
آلاچیق چوبی سورن چوب:
آلاچیق چوبی ساخته شده توسط سورن چوب از مرغوب ترین چوب ها بوده و رگه های چوبی موجود در آن کاملا زیبا و آشکار می باشد.
سورن چوب از جمله شرکت های با سابقه در طراحی و اجرای سازه های چوبی بوده و الاچیق های چوبی ساخته شده توسط این شرکت با برترین برندهای جهانی قابل قیاس است. از ویژگی های طرح های اجرایی توسط این شرکت تطابق آن با هر سلیقه و خواسته ای است. تنوع در ابعاد و انداره این الاچیق های چوبی به افراد این امکان را می دهد تا در هر مکان و موقعیتی بتوانند آن را طراحی و اجرا نمایند. آلاچیق چوبی باغ و الاچیق چوبی برای حیاط های کوچک در اندازه و طراحی با یکدیگر فرق داشته و باید طرحی برای این آلاچیق اجرا نمود که با اندازه ی آن تطابق داشته باشد.
شرکت سورن چوب با اتکا به تجارب غنی و با ارزش دارای چندین سال سابقه با کادری متخصص مجرب و کارآزموده با هدف توسعه ی فناوری های جدید در مهندسی سازه های چوبی و ارائه ی خدمات همگام با پیشرفته ترین تکنولوژی روز، توانایی طراحی، تولید و اجرای انواع آلاچیق چوبی،آلاچیق چوبی چینی، آلاچیق روی استخر، آلاچیق پشت بام، آلاچیق کنار استخر، آلاچیق کبابی، آلاچیق زمستانی... می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سورن چوب - طراحی و ساخت سازه های چوبی فضای باز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی و اجرای المان شهری، طراحی و ساخت پرگولا چوبی، ساخت سازه های چوبی، طراحی و ساخت مبلمان فضای باز، طراحی و ساخت فلاور باکس چوبی، طراحی و اجرای بام سبز روف گاردن، طراحی و ساخت سونا چوبی، دیوارکوب چوبی، طراحی و ساخت آلاچیق چوبی، طراحی و ساخت رستوران، طراحی و ساخت فودکورت، طراحی و ساخت کافیشاپ، ساخت کابینت تمام چوب، طراحی و ساخت خانه چوبی، طراحی و ساخت آربور چوبی، طراحی و اجرای دکوراسیون چوبی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات