شرکت کنترل سازان سپهر

فروش تجهیزات برق صنعتی, فروش استابیلایزر و ups, مونتاژ تابلوهای برق صنعتی

پیشنهاد ساخت شهر انرژی در خوزستان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
پیشنهاد ساخت شهر انرژی در خوزستان

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صبح یکشنبه 10 نفر از یک کنسرسیوم ایرانی - هندی - کره ای با استاندار خوزستان دیدار کردند. در این دیدار، سرگروه هندی این کنسرسیوم (شرکت اینترپرایز) از آمادگی این شرکت برای احداث نیروگاه خورشیدی در خوزستان خبر داد.

وی افزود: احداث یک نیروگاه خورشیدی در این استان می تواند در حجم نسبتا بزرگی صورت گیرد و برای حوزه محدودی ناشد، در این صورت وجود چنین نیروگاهی برای اشتغالزایی برنامه ریزی شده در خوزستان یک مزیت خواهد بود.
به گفته وی، اینکار با سرمایه گذاری 70 درصدی این شرکت و 30 درصدی کارفرمای ایرانی قابل اجرا است.
در بخشی از این جلسه، یکی از اعضای کره ای این شرکت از پیشنهاد ساخت یک شهر انرژی در استان خوزستان خبر داد و گفت: برای ساخت شهر انرژی در خوزستان به تامین یک هزار و 600 مگاوات برق در قالب ساخت نیروگاه های گازی، خورشیدی و ترکیبی نیاز است و در بخش راهسازی نیز آمادگی اجرای پروژه های مورد نیاز در این شرکت وجود دارد.
وی افزود: ساخت این شهر انرژی به 10میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد که امکان تامین کامل این هزینه از سوی کنسرسیوم وجود دارد.
به گفته وی، مساحت زمین مورد نیاز برای ساخت این شهر انرژی، 10هزار هکتار است.
«عبدالحسن مقتدایی» استاندار خوزستان در این دیدار اظهار داشت: رفت و آمد هیات های سرمایه گذاری خارجی به دلیل ظرفیت های خوبی است که در کشور وجود دارد و اصرار تمام کشورهای جهان برای حضور در کشور حتی در زمان محدودیت ها بیانگر جایگاه ایران و زمینه های خوب مهیا در کشور برای سرمایه گذاری است.
استاندار خوزستان با بیان اینکه رقابت ها زیاد است و هر کسی امکانات و دانش فنی بیشتری و نیز سرمایه مطمئن داشته باشد در این رقابت برنده خواهد بود، گفت: برخی شرکت ها و کشورها پیشتر توانایی های خود را اثبات کرده اند و کار برای شرکت های جدید و کشورهایی که قصد دارند به عنوان شریک جدید باشند شاید رقابت کمی سخت باشد.
وی افزود: سابقه 12 ساله کنسرسیوم هندی - ایرانی - کره ای در کشور مزیتی است که این شرکت می تواند از آن بهره مند شود و با توجه به اینکه در زمان محدودیت ها هم در داخل کشور حضور داشت باید از این مزیت بهره مند شود.
مقتدایی بر ضرورت به روز شدن کنسرسیوم با فناوری های روز جهان تاکید کرد و گفت: در دوره تحریم ها، هند و کره جزو همراهان ایران بودند و حداقل تعارضی با کشور ما نداشتند؛ برای ما این مساله از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: با توجه به فناوری های امروز، سرمایه گذار به هر شکلی که هست باید بتواند پروژه را در اراضی محدودتری انجام دهد و خوزستان استانی نیست که نیازمند به تبلیغ برای سرمایه گذاری باشد و هر کشور و شرکتی که سریعتر ورود کند، برنده است.
به گفته استاندار خوزستان، این استان با برخورداری از نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، بنادر و تمام مجموعه های حمل و نقل اعم از زمینی، ریلی و هوایی فرصت های عالی برای جذب سرمایه گذاری های خارجی دارد.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کنترل سازان سپهر

خراسان شمالی، اسفراین

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تجهیزات برق صنعتی، فروش استابیلایزر و ups، مونتاژ تابلوهای برق صنعتی، تعمیر ماشین الات صنعتی، نماینده فروش سازه های فلزی، برج روشنایی، پایه چراغ های خیابانی، پرژکتور و لامپ led، اجرا پروژه برق خورشیدی، اجرای پروژه برق رسانی، نصب ابگرمکن خورشیدی، تامین برق خورشیدی جهت سیستم قطره ای

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات