شرکت کنترل سازان سپهر

فروش تجهیزات برق صنعتی, فروش استابیلایزر و ups, مونتاژ تابلوهای برق صنعتی

شهر خورشیدی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چین

شهر ریزهاو، به معنی شهر آفتاب در زبان چینی، ارتباط ویژه ای با خورشید برقرار کرده است. 99 درصد خانه‌ها در محدوده مرکزی شهر از آبگرمکن‌های خورشیدی استفاده می‌کنند و اکثر چراغهای راهنمایی ورانندگی و چراغهای پارک‌ها و خیابانها توسط سلولهای خورشیدی فتو ولتیک کار می‌کنند. در حومه شهر بیش از 30 درصد از خانه‌ها از آبگرمکن‌های خورشیدی استفاده می‌کنند و بیش از6 هزار خانواده امکانات پخت وپز خورشیدی دارند.

این نکته که شهر ریزهاو، یک شهر کوچک و معمولی چینی و با درآمد متوسط و پائین تر از بسیاری از شهرهای دیگر است، موضوع را جالب تر می‌کند. دست یابی به چنین سیستمی‌در شهر نتیجه سه فاکتور کلیدی بوده است: سیاست دولت درتشویق مردم به استفاده از انرژی خورشیدی و حمایت‌های مالی توسعه این پروسه، صنعت تولید پانل‌های خورشیدی در منطقه که شانس پیشرفت را بالا برده است، و تمایل شدید شورای شهر برای تحقق این امر.
در واقع به جای پرداخت یارانه به کاربران نهایی، دولت در زمینه تحقیق و توسعه فعالیتها در صنعت آبگرمکن‌های خورشیدی سرمایه گذاری می‌کند، به گفته یکی از مسوولان شهری: «به جای پرداخت یارانه به مردم، هزینه آن را صرف سرمایه گذاری در صنعت برای رسیدن به پیشرفت تکنولوژیکی می‌کنیم به گونه ای که منجر به کاهش هزینه نهایی کاربران می‌شود.»
قیمت یک آبگرمکن خورشیدی تا حد یک آبگرمکن الکتریکی معمولی پائین آمده و به حدود 190 دلار رسیده است که 4تا5 درصد درآمد سالانه یک صاحب خانه متوسط در شهر و 8 تا10 درصد درآمد یک خانواده روستایی است .همچنین این پانل‌های خورشیدی به راحتی روی بنا نصب می‌شوند و استفاده از آنها منجر به کاهش هزینه‌ها و پس انداز بیشتر کاربران می‌شود.

 

اسپانیا

بزرگترین شهر خورشیدی جهان

دولت اسپانیا با سرمای گذاری قابل توجهی در زمینه استفاده بهینه از انرژی خورشیدی، بزرگترین شهر خورشیدی جهان را ساخت.

اسپانیا به دلیل داشتن آب و هوایی متعادل و مناطق عظیم آفتابی، بهترین و مفیدترین بهره را از انرژی خورشیدی گرفته و هزینه های اضافی را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.
شرکت انرژِی آبنگوآ
(Abengoa) در اسپانیا مسئول اجرائی این پروژه مورد نیاز بسیاری از خانه های مسکونی این کشور را تأمین کند. ایستگاه خورشیدی مذکور بر روی بتون هایی با ارتفاع 8/161 متری بنا شده است تا بتواندجایگاه خود را از لحاظ استقامت و امنیت بیش از پیش حفظ کند. همچنین حدود هزار و 255 آینه جذب کننده انرژی خورشیدی در این شهر خورشیدی اسپانیا واقع شده است که هر یک از این آینه ها، مساحتی معادل 120 مترمربع را داراست. تمام این آینه ها درست در مسیر مستقیم تابش نور آفتاب قرار دارند که انرژی خورشیدی را جذب کرده و با استفاده از خدمات و فناوری های به کار رفته در این شهر خورشیدی اسپانیا PS20 نامگذاری شده که به راحتی می تواند انرژی برق حدود 10 هزار خانه مسکونی را تأمین کرده و نقش به سزایی را در کاهش مصارف انرژی و هزینه های ساکنان اسپانیایی ایفا نماید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کنترل سازان سپهر

خراسان شمالی، اسفراین

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تجهیزات برق صنعتی، فروش استابیلایزر و ups، مونتاژ تابلوهای برق صنعتی، تعمیر ماشین الات صنعتی، نماینده فروش سازه های فلزی، برج روشنایی، پایه چراغ های خیابانی، پرژکتور و لامپ led، اجرا پروژه برق خورشیدی، اجرای پروژه برق رسانی، نصب ابگرمکن خورشیدی، تامین برق خورشیدی جهت سیستم قطره ای

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات