صنایع فلزی کاوه - تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای, حفاظ شاخ گوزنی, حفاظ روی دیوار

معرفی حفاظ بوته ای (شاخ گوزنی)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

معرفی حفاظ بوته ای (شاخ گوزنی)

از گذشته هاي بسيار دور، بشر در رابطه اي تنگاتنگ با طبيعت به سر مي برده و اين پديده راهنماي بسيار خوبي براي طراحان بوده است.مدل ماشين پرواز داوينچي با الهام از بال خفاش، ساخت زير دريايي با تاثير از بدن دلفين ها و . . . همه و همه نمونه هايي از شمار آثاري است كه با ايده گرفتن از عناصر طبيعي در دو نوع فرمال و سازه اي طراحي شده اند.

از همین رو ما برآن شدیم تا با کمک طبیعت محصولی جدید برای بالا بردن امنیت خانه ها تولید کنیم. به همین جهت ایده اصلی خود را بوته های خار قرار دادیم که به طور طبیعی مانعی برای عبور می باشند، وجه تسمیه حفاظ بوته ای که رایج ترین نوع حفاظ می باشد به بوته های خار بیابان می رسد.

بوته های خار از نظر شکل ظاهری به صورت نامنظم با سرهای تیز بوده و از نظر روانی احساس خطر را در مخاطب بر می انگیزد. ما با الهام از بوته های خار بیابانی توانسته ایم حفاظی موسوم به حفاظ بوته ای را تولید کنیم که امروزه توانسته است جایگزین حفاظ های قدیمی از جمله حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ نرده ای، حفاظ فرفورژه، حفاظ گلنرده، نرده دیواری و غیره شود.

امروزه این حفاظ با نام های دیگری همچون حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته خاری، حصار بوته ای، حصار شاخ گوزنی، نرده بوته ای، نرده شاخ گوزنی، نرده لوکس، نرده زیبا، نرده ساختمان، حفاظ شاخه ای و … نیز خوانده می شود.

می توان گفت این حفاظ جدید امروزه از نظر ضریب امنیت بهترین حفاظ ساختمان می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع فلزی کاوه - تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

حفاظ بوته ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ روی دیوار، حفاظ بوته خاری، حصار بوته ای، حفاظ دیوار، حصار شاخ گوزنی، نرده شاخ گوزنی، حفاظ سر نیزه ای، حفاظ سرنیزه، حفاظ لیلیوم، شاخ گوزنی، حفاظ شاخه گوزنی، قیمت حفاظ شاخ گوزنی، حصار بوته ای، نرده روی دیوار

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات