لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک, توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک, پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک

توربین لیفتراک و چگونگی عملکرد آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

توربین گیربکس لیفتراک بخش مهمی از گیربکس لیفتراک محسوب میشود که در خروجی گیریکس نصب میشود و وظیفه انتقال قدرت از موتور به گیربکس را بر عهده دارد.

نقص در این قطعه باعث اشکالاتی نظیر پایین بودن قدرت حرکت و یا عدم حرکت لیفتراک خواهد شد.

به منظور محافظت از توربین گیربکس و جلوگیری از هزینه های اضافی تعمیرات در آینده بهترست که گیربکس لیفتراک مورد بازدید های دوره ای قرار بگیرد .

همچنین نکات زیر کمک به سلامت ماندن توربین و گیربکس لیفتراک میکند .

1- گرمایش بیش از حد

گرمایش بیش از حد گیربکس لیفتراک، یکی از  مشکلاتی است که گیربکس می‌تواند دچار شود، گرم شدن بیش از حد باعث بد کار کردن قطعات گیربکس و هم‌چنین کاهش عمر کلی آن‌ها خواهد شد.  بهترین راه برای انجام این کار چک کردن روغن است. بنابراین در پی مشکلاتی نظیر سطح پایین روغن، کثیفی، یا سوختگی روغن باشید. که به معنای این است که باید خیلی سریع روغن گیربکس را عوض کنید.

2-لغزش گیربکس

اگر پا بر روی پدال گاز گذاشتید اما متوجه شدید که سرعتتان اضافه نشد یا موتور لیفتراک با سرعت می‌چرخد، این نشانه‌ی لغزش گیربکس است. که میتواند نقص در توربین لیفتراک عامل این موضوع باشد, بهترین کار این است که تا جایی که ممکن است از لیفتراک استفاده نکنید، زیرا لغزش می‌تواند باعث آسیب بیشتری به توربین لیفتراک و قطعات گیربکس شود .

3-چک کردن سطح روغن گیربکس لیفتراک

با چک کردن سطح روغن گیربکس و تشخیص وضعیت روغن گیربکس و در صورت نیاز تعویض روغن گیربکس باعث عمر طولانی تر و سلامتی توربین لیفتراک میشود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک، توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک، پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک، پمپ ترمز لیفتراک و پمپ ترمز ، مخزن فیلتر هواکش لیفتراک و لوازم رگلاتور لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ بالابر لیفتراک، زنجیر هیدرولیک لیفتراک و دنده گیربکس لیفتراک، میل لنگ لیفتراک و پنل آمپر لیفتراک، سگدست اکسل لیفتراک و لوازم اکسل لیفتراک، رادیاتور لیفتراک و دسته موتور لیفتراک، لوازم یدکی لیفتراک و پمپ حرکت لیفتراک ، شیلنگ بالا و پایین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و میل لنگ لیفتراک، واشر سرسیلندر لیفتراک و دینام لیفتراک، استارت لیفتراک و سرسیلندر لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل