لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک, توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک, پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک

نکات قابل توجه در نگهداری بهتر لیفتراک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با توجه به هزینه های تقریبا بالای قطعات لیفتراک لازم میباشد بعضی از نکات توسط اپراتور و بخش فنی هر مجموعه رعایت شود تا عمر مفید و راندمان لیفتراک افزایش پیدا کند .

بهتر است که لیفتراک تحویل یک راننده داده شود و از وی مسیولیت پذیری در قیال لیفتراک را خواستار شد , در این صورت امکان استفاده لیفتراک برای دیگر اشخاص امکان ندارد .

راننده هر زمان که تصمیم به شروع کار دارد باید ابتدا بخش های مختلف لیفتراک را مورد بازدید قرار دهد مانند روغن مونور , آب رادیاتور , عملکرد درست آمپرها و ..... تا در صورت ایراد ابتدا رفع شود سپس کار با لیفتراک را ادامه دهد .

تعویض به موقع فیلتر روغن و روغن موتور تاثیر بسزایی در سلامت نگه داشتن لیفتراک دارد , اگر لیفتراک دیزلی باشد لازم است از گازوییل تمیر و بدون آب اسفاده شود و همچنین مقتضی است که از یک صافی اضافه نیز استفاده شود .

فیلتر هوا لیفتراک باید هر هفته تعویض شود و یا با فشار باد تمیز شود و هر دو هفته تعویض شود.

بزای لیفتراک بنزینی نیز همین نکات باید رعایت شود و همچنین قبل از اتمام سوخت باک بنزین باید پر شود تا نخاله های احتمالی انتهای باک وارد مجرای سوخت رسانی نشود .

در صورت استفاده از کپسول های گاز در لیفتراک های گازی نیز باید قبل از اتمام کپسول دوباره پر شود تا براده های داخل کپسول وارد مجرای سوخت و رگلاتور گاز نشود .

در زمستان به علت یخ زدگی گاز بهتر است لیفتراک در فضای باز نماند و برای روشن کردن ابتدا با سوخت ینزین لیفتراک روشن شود سپس به گاز منتقل شود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لیفتراک سعید (فروش لوازم یدکی لیفتراک SLK GROUP )

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

واترپمپ لیفتراک و توربین لیفتراک، توربین لیفتراک و بلبرینگ دکل لیفتراک، پمپ حرکت لیفتراک و کاسه چرخ لیفتراک، پمپ ترمز لیفتراک و پمپ ترمز ، مخزن فیلتر هواکش لیفتراک و لوازم رگلاتور لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ بالابر لیفتراک، زنجیر هیدرولیک لیفتراک و دنده گیربکس لیفتراک، میل لنگ لیفتراک و پنل آمپر لیفتراک، سگدست اکسل لیفتراک و لوازم اکسل لیفتراک، رادیاتور لیفتراک و دسته موتور لیفتراک، لوازم یدکی لیفتراک و پمپ حرکت لیفتراک ، شیلنگ بالا و پایین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و میل لنگ لیفتراک، واشر سرسیلندر لیفتراک و دینام لیفتراک، استارت لیفتراک و سرسیلندر لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل