رهسام (دریچه سقفی،موتور دمپر، صداگیر،دمپربین کانالی،تجهیز...

تجهیزات کنترلی, ابزار دقیق, شیر آلات کنترلی

گوی ضد انتشار حریق

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آغاز سرما - نیاز به گرما و ....

زمان حريق را مي توان به دو مرحله تقسيم كرد. مرحله اول، مرحله جرقه (Ignition Phase) است. مرحله تولد حريق، كه. در اين زمان، شعله زبانه كشيده و گسترش مي يابد و لايه دود به سمت سقف حركت مي كند. اين مرحله، عموما 5 تا 10 دقيقه طول مي كشد و اگر در اين زمان آتش مهار شود، افراد شانس خوبي براي نجات دارند و حتي ممكن است زمان براي مقابله با منبع حريق نيز در اختيار باشد.

مرحله دوم، مرحله شعله (Flame Phase) ناميده مي شود؛ در اين مرحله، درجه حرارت دود چنان بالا مي رود كه شانس چنداني براي نجات انسان ها نيست. درجه حرارت تا 1000 درجه سانتيگراد نيز مي رسد و آتشنشانان براي تخليه افراد، دچار مشكل مي شوند.

در اين زمان، بايد براي جلوگيري از انتشار آتش تمهيداتي انديشيده شده باشد.استفاده از كپسول هاي آتش خاموش كن، يكي از روش هاي مرسوم است، اما اين روش، داراي معايبي جدي است. سنگيني كپسول، احتياج به آموزش و تمرين و دسترسي به آنان نيز در شرايطي كه در حلقه يا كانون حريق باشند، غير ممكن مي نمايد. در ضمن براي استفاده از اين وسايل نيز بايد به اندازه كافي به كانون حريق نزديك شد. روش هاي ديگر مانند استفاده از سنسور (حس گر) و آب پاش هاي سقفي نيز به علت قيمت و شيوه اجرا، براي واحدهاي كوچك و متوسط مسكوني، اداري، تجاري و صنعتي مقرون به صرفه نيست.

توپ اطفا حريق، يكي از خلاقيت های بشري است. استفاده از آن ساده و نتيجه اش، سريع و موثر است. توپ اطفا حريق، از نظر ظاهري كوچكتر از توپ پلاستيكي فوتبال است و كمتر از يك و نيم كيلوگرم وزن دارد. پودر آن محصول کارخانه Chemguard ایالات متحده بوده و جهت استفاده از آن فقط كافيست در زمان آتش سوزي، اين توپ را به طرف كانون حريق پرتاب نمود.. در مجاورت حريق و پس از 3 ثانيه، توپ منفجر شده و ذراتي را در محوطه اي به مساحت 4 متر مربع پخش مي كند كه سبب اطفا سريع آتش مي شوند.

اين توپ را مي توان در محل هاي مستعد حريق، مانند فيوزها، تابلوهاي برق، انبارها نيز نصب كرد تا در غياب افراد و در زمان بروز آتش سوزي، خود به خود عمل كرده و حريق را در نطفه خفه كند

استفاده از این محصول به ویژه در اماکنی که امکان حضور دائم اپراتور در آن وجود ندارد و در زمانهایی که محل خالی از سکنه است ( نیمه شب) توصیه می شود.کاربری آسان این محصول ، استفاده از آن را حتی برای کودکان در کلاس های اموزشی و در مناطق دور افتاده نیز میسر می نماید.

اين توپ توانايي اطفا حريق ناشي از مواد معمولي، مواد و مايعات محترقه و برق را داراست.انفجار توپ فقط سبب پراكنده شدن ذرات خاموش كن در فضاي حريق ميشود و به افراد و اشيايي كه حتي در فاصله 10 سانتيمتري قرار دارند، كوچكترين آسيبي وارد نمي كند. ذرات درون اين توپ ها نيز براي بدن و محيط زيست مضر و خطرناك نيستند. سبكي، سهولت استفاده، عدم نياز به آموزش و تمرين، سرعت اطفا و سازگاري آن با محيط زيست، خصايصي است كه اين توپ را به عنوان اختراع برتر دهه اخير در نمايشگاه هاي مربوط به اطفا حريق مطرح كرده است.

این محصول مورد تایید سازمان آتش نشانی ، اداره بهداشت و ایمنی پتروشیمی و دارای گواهی نامه های مرتبط زیست محیطی بوده و پودر آن توسط اداره استاندارد ایران مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است.

 

شرکت راد اندیشان دیهیم (رادکو)

تهران میرداماد- میدان کتابی- خیابان داود گل نبی پلاک 14

تلفن: 26702602-26702606  (021)

ایمیل : info@rudco.ir

سایت : www.rudco.ir
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

رهسام (دریچه سقفی،موتور دمپر، صداگیر،دمپربین کانالی،تجهیز...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات کنترلی، ابزار دقیق، شیر آلات کنترلی، موتور دمپر، عایق الاستومری، دریچه سقفی، دریچه خطی، دریچه زیر فن کویل، دریچه خطی اسلوت، عایق حرارتی برودتی، دریچه بازدید، درب بازدید، دمپر موتوری، دمپر بین کانالی، دمپر حریق، دمپر حریق موتوری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات