نکات مهم برای خرید جکوزی خانگی

0
برای خرید یک جکوزی خانگی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
پرسش در 29 آبان 1395  10:32
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

1

برای خرید جکوزی خانگی چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید : 

هزاران سال است که از آب درمانی برای آرامش بیشتر و کاهش دردهای عضلانی استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید با یک جکوزی در خانه از داشتن اسپای خانگی لذت ببرید. 

بودجه جکوزی 

هزینه ها فقط به خرید یک جکوزی خلاصه نمی‌شود: لوازم جانبی، نگهداری و نصب و راه اندازی، هرکدام هزینه خاص خود را دارند.

ظرفیت جکوزی 

جکوزی شکل و اندازه مختلفی دارد و تعداد افرادی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، مشخص کننده سایز و چند نفره بودن جکوزی است. وان آب داغ که برای آب درمانی استفاده می‌شود معمولا کوچکتر است. برای حساب کردن گنجایش آب، باید تعداد جای نشستن را در 75 گالون ( تقریبا 300 لیتر ) ضرب کنید.

مکان قرارگرفتن جکوزی

جکوزی ها را می‌توان هم در داخل خانه و هم در فضای باز نصب کرد. مکان مورد نظر باید دارای خطوط آب و برق جهت راه اندازی و نصب جکوزی باشد. قبل از هرکاری باید مطمئن شوید که آیا ابعاد جکوزی مناسب محل نصب، هست یا نه؟ و اینکه آیا مکان مورد نظر مقاومت کافی را برای تحمل وزن جکوزی با آب درونش را دارد یا خیر.

مشخصات جکوزی 

هنگام خرید حتما ترموستات و کنترل‌گرهای آن را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که استفاده آسانی دارد. مدل های وان آب گرم به دلیل داشتن چندین لایه عایق به خوبی می‌تواند گرمای آب را نگه دارند. در برخی از مدل ها هم برای هر یک از جاهای نشستن درون وان، یک جت آب تعبیه شده تا از آن برای ماساژ استفاده کنند.

بیشتر جکوزی ها شامل اکرولیک هستند چرا که دوام بیشتر و نگهداری آسان تری نسبت به نوع فایبرگلاس دارند. در مدل های لاکچری از چوب های ضد آب استفاده می‌شود که نیاز بیشتری به تمیزکردن وعمر کوتاه تری تسبت به اکرلیک و فایبرگلاس دارند. اسپاهای کوچک هم معمولا از وینیل ساخته می‌شوند.

نگهداری جکوزی 

فیلترجکوزی معمولا باید ماهی یک بار تمیز شود بنابراین طراحی یک جکوزی باید به گونه ایی باشد که پمپ، فیلتر و سایر اجزای آن از دسترسی خوبی برخوردار باشند. برای تمیز نگهداشتن آب درون وان هم می‌توان از مواد شیمیایی مخصوص استفاده کرد ولی دقت داشته باشید که مقدار استفاده از این مواد، به اندازه وان شما بستگی دارد. 

پاسخ در 29 آبان 1395  10:35
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی