0
سپتیک تانک از چه موادی ساخته می شود و کاربرد هر کدام چیست؟
پرسش در 27 دی 1395  09:55
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
 
سپتیک تانک بتنی و پلی اتیلنی وجود دارد و جهت تصفیه فاضلاب استفاده میشود مهندس خلفی 8 سال قبل
 
ابفاصنعت کولاک بهترین سازنده سپتیک تانک بتونی پلی اتیلن فلزی ۰۹۱۲۲۷۹۴۶۳۳ سید ساداتی 3 سال قبل

2 جواب

1

سپتیک تانک پلی اتیلن ساده ترین و پر کاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی - انسانی است. سپتیک تانک مخزنی است که در آن  فاضلاب به کمک فرایندهایی از قبیل ته نشینی، شناور سازی و بیولوژیکی تصفیه می گردد. روتنگران پارسه سپتیک تانک های خود را به دو صورت بتنی و پلی اتیلنی ساخته و  عرضه می نماید. از این سپتیک تانک ها بطور گسترده ای در واحدهای مسکونی و  ویلایی، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های عمرانی و ساختمانی،  کارخانجات تولیدی و صنعتی، هتل ها، رستوران ها، و مجتمع های تفریحی و ورزشی  استفاده می شود.

همانطور که می دانید فاضلاب و پساب می تواند عامل بسیاری از بیماریها در انسان باشد. این بیماریها می توانند در اثر تماس مستقیم انسان با این پسابها و یا به طور غیر مستقیم از طریق مصرف آب یا غذای الوده به بدن انسان منتقل گردد.لذا برای تضمین سلامت جامعه و افراد دفن ایمنی این پسابها و فاضلابها بسیار حائز اهمیت است.یک سیستم سپتیک تانک کارامد این امر را تحقق می بخشد.سپتیک تانک یک محفظه از جنس پلی اتیلن است که آب بندی شده است و دارای یک لوله ورودی و یک لوله خروجی است.
سپتیکهای پلی اتیلن معمولا مطابق با نقشه کارفرما ساخته وطراحی می شود و مقدار ظرفیت سپتیکها براساس نوع مصرف میباشد.
سپتیک های صنعتی جهت جمع اوری فاضلاب های صنعتی وخانگی مورد استفاده قرار میگیرد
سپتیک های پلی اتیلن بصورت افقی وعمودی طراحی وساخته میشود.

روتنگران پارسه تولید کننده سپتیک تانک افقی و عمودی در ظرفیت های مختلف جهت پروژه های صنعتی و خانگی - سپتيک تانک ها در ابعاد 5-10-15-20-30-40-50 متر مکعب ميباشند.جنس سپتیک ساخته شده از جنس پلی اتیلن میباشد.سپتیکهای پلی اتیلن معمولا مطابق با نقشه کارفرما ساخته وطراحی می شوند و مقدار ظرفیت سپتیکها براساس نوع مصرف میباشد.

پاسخ در 21 فروردين 1396  09:16
روتنگران پارسه دستگاه جوش پلی اتیلن، بات فیوژن، جوش هیدرولیک، فاضلابی، هیتر دستی، لوله بر، میلگرد خم کن، جوش پلی اتیلن، دستگاه جوش بات فیوژن، دستگاه جوش الکتروفیوژن، لوله پلی اتیلن، لوله کاروگیت، لوله دوجداره، لوله کاروگیت اسپیرال مسلح، منهول پلی اتیلن، لوله کاروگیت و اتصالات دو جداره
0

ویژگی سپتیک تانک پلی اتیلن

    مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و شرایط محیطی نامناسب

    آب بندی کامل سپتیک تانک پلی اتیلنی و عدم انتشار هیچ گونه آلودگی به خارج از آن

    جدار بسیار مقاوم در برابر فشارهای وارده از سوی خاک اطراف سپتیک تانک پلی اتیلنی

    سرعت بالا در ساخت، نصب و راه اندازی سپتیک تانک

    امکان دفن در زیر زمین با هدف انتقال ثقلی فاضلاب به سپتیک تانک و جلوگیری از اشغال فضاهای مفید

    سبکی وزن و سهول

پاسخ در 21 فروردين 1396  09:19
روتنگران پارسه دستگاه جوش پلی اتیلن، بات فیوژن، جوش هیدرولیک، فاضلابی، هیتر دستی، لوله بر، میلگرد خم کن، جوش پلی اتیلن، دستگاه جوش بات فیوژن، دستگاه جوش الکتروفیوژن، لوله پلی اتیلن، لوله کاروگیت، لوله دوجداره، لوله کاروگیت اسپیرال مسلح، منهول پلی اتیلن، لوله کاروگیت و اتصالات دو جداره