راهنمای خرید سیستم جاروی مرکزی

0

سیستم جاروی مرکزی چیست و چگونه کار می‌کند ؟

پرسش در 18 دی 1395  12:08
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

شاید دوست داشته باشید خانه خود را سریع و بدون سروصدا و کشیدن جاروبرقی در پشت سرتان جارو کنید. یک سیستم جارو مرکزی می‌تواند تمام این نیازها را برآورده سازد. پس اگر قصد خرید آن را دارید، بهتر است با این سیستم و نحوه کارش آشنا شوید.

سیستم جاروی مرکزی

یک جاروی مرکزی چگونه کار می‌کند؟

این سیستم دارای یک بخش مکنده مرکزی است که معمولا در زیرزمین، انباری و یا پارکینگ قرار می‌گیرد و در دیوارهای داخلی ساختمان، دریچه‌های ورودی به تعداد مورد نیاز نصب می‌شود که هرکدام از آنها به وسیله ی لوله‌های توکار به دستگاه مکنده مرکزی وصل می‌شوند. در واقع این لوله‌ها مسئول انتقال زباله‌ها به مخزن هستند.

برای استفاده از جاروی مرکزی کافیست تا لوله ی جارو را به دریچه ورودی وصل کرده و دکمه ایی را که معمولا روی دسته جارو قرار دارد را روشن کنید. بهتر است طول لوله ی جارو به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید به راحتی همه جا را تمیز کنید. هرچند ماه هم باید مخزن زباله‌ها را خالی کرد.

اندازه یک جارو مرکزی

خرید یک دستگاه با اندازه مناسب کمی نیاز به دقت دارد. باید متراژ خانه، طول لوله های سیستم و قدرت مکش آن را مد نظر قرار داد. قدرت مکش جارو از همه موارد مهمتر است، معمولا جاروهایی که توان موتوری یکسان دارند، مکش مشابه ایی هم دارند.

لوازم جانبی جارو مرکزی

مانند جاروبرقی های استاندارد دیگر، داشتن لوازم جانبی برای یک جارو مرکزی ضروری است. مانند برس‌های مخصوص تمیز کردن کف و فرش، همچنین ابزار مخصوص تمیز کردن درزها، سر های برقی یا توربو. 


پاسخ در 18 دی 1395  12:18
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی