انواع پوشش های فلزی سقف

0

 انواع پوشش های فلزی سقف کدامند؟

پرسش در 12 دی 1395  16:33
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1

بهترین پوشش فلزی برای سقف شیبدار ورق های گالوالیوم با طرحهای مختلف هستند که بخاطر قیمت بالا معمولا از مشابه داخلی آن که همان فلز گالوانیزه که در طرح های پرچین و طرح سفال و انواع صنعتی فرم داده میشود هستند 


پاسخ در 24 دی 1395  19:57
ویلا سازه بهمن آردواز، آردوواز، اردواز، ardevaz، عکس و قیمت سقف شیروانی ، ساخت سوله، نصب سوله ، پوشش سقف شیروانی ، قیمت سقف شیبدار، سقف شیبدار ویلایی ، طرح نما و لمبه ، اجرای سردر حیاط ، ساخت خرپا و پوشش سقف ویلایی، سر درب فلزی حیاط ، پیشانی ساختمان ، اجرای آلاچیق ، سقف شیب دار ، پوشش سوله، ورق طرح سفال و پرچین، آبرو و فلاشینگ
1

داشتن مزایای زیاد فلز برای پوشش بام، کاربرد آنها روز به روز در میان سازندگان بیشتر می‌شود. این فلزها شامل استیل، آلومینیوم، استیل ضدزنگ، مس و آلیاژ روی است که خصوصیات هریک از آنها می‌تواند بر روی دوام، قیمت و ظاهر آنها تاثیرگذار باشد.

پوشش فلزی بام

فلزهای متداول

استیل و آلومینیوم به دلیل بادوام و مقرون به صرفه بودنشان از جمله متریال‌های بسیار رایجی هستند که از قدیم برای پوشش بام‌ها از آنها استفاده می‌شود.

پوشش فلزی استیل

1. استیل

نسبت به آلومینیوم سنگین‌تر و مقاوم‌تر است. سازنده‌ها برای جلوگیری از خوردگی استیل از کوتینگ coating و فینیش های بادوام استفاده می‌کنند. استیل معمولا با روی، پوشانده (coated) می‌شود و بر روی کوتینگ آن از رنگ اکریلیک استفاده می‌شود و چون این ورق‌های فلزی کاربردی تجاری دارند در آنها از روکش‌های رنگ بادوام استفاده می‌شود.

پوشش فلزی آلومینیوم

2.آلومینیوم

بسیار سبک وزن است، زنگ نمی‌زند ولی ممکن است برای ظاهری بهتر رنگ یا کوتینگ شود. کوتینگ آن هم مانند کوتینگ استیل است و چون فلز نرمی است، مقاومت استیل را ندارد.


فلزهای مدرن

می‌توان برای خانه‌های لوکس از متریال‌های بسیار گرانی همچون مس، آلیاژ روی و استیل ضدزنگ استفاده کرد.

پوشش فلزی مس

1. مس، فلزی است که سابقه ی قرن‌ها استفاده را دارد، زنگ نمی‌زند و نیازی به فینیش ندارد و به اندازه کافی نرم است. زیبایی زیادی به خانه می‌بخشد ولی بسیار گران است.

پوشش فلزی آلیاژ روی

2. آلیاژ روی، بادوام و نسبتا گران است.


3. استیل ضد زنگ، فلز بسیار گرانی است ولی زنگ نمی‌زند و دچار خوردگی هم نمی‌شود.


پاسخ در 12 دی 1395  17:03
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

کلمات کلیدی محبوب

محصولات مرتبط