نکات بهداشتی اپیلاسیون

1
چه نکاتی بهداشتی را هنگام اپیلاسیون و پس از آن باید رعایت شود؟
پرسش در 9 دی 1395  23:37
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

1

موهای کوتاه،نازک،بلند یا ضخیم فرقی نمی‌کنند.موم گرم‌ به راحتی مو را از ریشه بیرون می‌کشد و از آن می‌توانید برای برداشتن موهای زاید زیر بغل،پا و خط مایو استفاده کنید.اپیلاسیون به‌ وسیله موم کمی دردناک است و اگر در شرایط غیربهداشتی انجام شود،جوش و التهاب پوستی به همراه دارد. تجربه نشان داده که پس از دپیلاسیون با موم، موها دیرتر رشد می‌کنند و تا حدودی از زبری و ضخامت آنها کاسته می‌شود. لیکن استفاده مداوم از موم‌ها باعث افتادگی و شل‌شدن پوست می‌شود.

برای استفاده از موم،باید آن را گرم کنید.برای آنکه درجه حرارت آن را امتحان کنید،ابتدا مقداری از آن را پشت دست خود بگذارید.در صورتی که موم دست را نمی‌سوزاند،مقداری از آن را به‌وسیله کاردک چوبی در جهت رویش مو،بر سطح پوست مالیده و یک قطعه پارچه تمیز یا کاغذ روی آن گذاشته و فشار دهید.سپس با نوک انگشتان کاغذ یا پارچه را گرفته و در جهت عکس رویش موها محکم آن را بکشید.موم گرم نسبت به هر ماده دیگری موثرتر عمل می‌کند،چون منافذ پوست را باز کرده و کمک می‌کند تا مو از ریشه به راحتی جدا شود.استفاده از موم برای کسانی که کم‌خونی یا واریس دارند توصیه نمی‌شود،زیرا گرما در این‌گونه افراد موجب منبسط‌شدن رگ‌های خونی و هماتوم (تراوش و تجمع موضعی خون) می‌شود.

 

پیش از اپیلاسیون با موم به این نکات توجه کنید:

1) پیش از انجام اپیلاسیون با موم،حتما حمام کنید تا سلول‌های مرده از بدن جدا شده و موهای زیر پوستی بیرون بیاید.

2) قبل از اپیلاسیون با موم،پوست باید خشک و تمیز باشد.

3) موم را به قطر یک سانتی‌متر و طول پنج سانتی‌متر با کاردک مخصوص روی پوست بمالید.

4) موم را از زانو به پایین بمالید و سپس در جهت عکس بردارید.

5) در صورتی که قمستی از موم روی پوست باقی بماند، دستمالی را به روغن مخصوص ضد باکتری آغشته کرده و روی آن بمالید تا پاک شود.

6) در صورتی که روی قسمتی از بدن موم انداخته‌اید ولی هنوز مو در آن قسمت باقی‌مانده است، صبر کنید پوست کمی خنک شود و التهاب آن بخوابد.سپس دوباره موم را امتحان کنید.

7) بهترین اندازه مو برای انداختن پنج میلی‌متر روی پا و شش میلی‌متر روی خط مایو است.در صورتی که موها از این حد بلندتر شد،ابتدا با قیچی آن را کوتاه کنید تا درد کمتری داشته باشد.

اپیلاسیون شرقی در واقع استفاده از همین موم است که به جای مواد شیمیایی از ترکیبات آب،آبلیمو و شکر ساخته شده است و به راحتی با آپ می‌شود و آن را برای تمامی نقاط بدن می‌توان استفاده کرد.در اپیلاسیون موی دست حتما به جهت رویش موها توجه کنید.اپیلاسیون در جهت عکس رویش موها انجام می‌شود.می‌توانید پس از اپیلاسیون،پوست را شسته و از مقداری کدام مرطوب‌کننده استفاده کنید.

صنایع نساجی ساوالان 


پاسخ در 23 مهر 1396  19:39
صنایع نساجی ساوالان پارچه تنظیف، پارچه متقال، پارچه بیمارستانی، پارچه نخی، پارچه متقال اپیلاسیون ، تنظیف عرض ۹۰ ، تنظیف سفارش مخصوص، متقال240 گرم، سرنخ، متقال اپیلاسیون، پارچه فلامنت، پارچه پنبه فلامنت، ضایعات نساجی، بافندگی، تولیدی، فروش