2

قفل درب هوشمند چیست؟

پرسش در 1 دی 1395  12:10
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

3 جواب

1

قفل درب هوشمند چیست؟

قفل-درب-هوشمند

چرا ممکن است که شما یک قفل درب هوشمند را بخواهید؟ این عکس گویاست: وقتی دستتان مملو از خرید باشد و شما به درب جلویی رسیدید، گوشی تان تشخیص می‌دهد و به طور اتوماتیک قفل را باز می‌کند. یا ممکن است شما بخواهید وقتی که در منزل نیستید اجازه دسترسی به خانواده، دوستان، مهمانان، مشتریان یا خدمات را بدهید، پس شما فقط یک کد را برای آنها ارسال می‌کنید.

یا ممکن است دور از خانه باشید و می‌خواهید پیگیری کنید که چه کسی در را باز می‌کند، هشدار می‌دهد.

یک قفل درب هوشمند عملکردهای پیشرفته را انجام می‌دهد و با تشکر از تکنولوژی یک ترکیب وایرلس از جمله بلوتوث و وای فای شما می‌توانید از همه جا قفل درب هوشمندتان را کنترل کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق اینترنت با برنامه قفل گوشیتان وصل شوید.

ممکن است که شما به قفل هوشمند نیازی نداشته باشید اما این زندگی راحتی را برای شما فراهم می‌سازد کنترل و امنیت منزل شما را بالا می‌برد وقتی که شما در منزل نیستید.


یک روش جدید برای باز کردن درب‌

یکبار نصب کنید و از طریق بلوتوث گوشیتان وصل شوید. یک قفل درب هوشمند می‌تواند درب را بدون کلید باز و بسته کند. بستگی به ساخت و مدل و ویژگیهای آن دارد. یک قفل هوشمند می‌تواند با تکان دادن یا روشن کردن گوشیتان، لمس کردن قفل با انگشتتان یا ضربه زدن به یک کنترل در یک برنامه هنگامی که به درب جلویی می‌رسید قفل درب جلویی را باز کند.

بعضی قفلها همچنین می‌تواند برنامه ریزی شود که هنگام ترک منزلتان بطور اتوماتیک قفل شود.

همه برنامه‌های قفل هوشمند همچنین به شما اجازه فرستادن کلید "مجازی" را می‌دهد که می‌تواند توسط خانواده، دوستان، مهمانان یا کارکنان خدمات تنها برای یک دوره زمان خاص استفاده شود.

برنامه همچنین می‌تواند به شما آلارم بدهد که چه کسی می‌آید و می‌رود و تاریخ رفت و آمد را ثبت می‌کند.

یک قفل درب هوشمند برای جایگزین یک قفل چرخشی بر روی درب جلویی خانه‌تان طراحی شده است.

قفل درب هوشمند با باطری کار میکند، باطریها معمولا از شش ماه تا یک سال طول می‌کشد. شما یک آلارم دریافت میکنید وقتی که باطریها نیاز به تعویض دارند.


                                                           
پاسخ در 5 دی 1395  11:41
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
0
ویژگی های بسیار خوبی داره و عالیه ولی قابل اطمینان نیست . 
پاسخ در 2 خرداد 1396  23:54
پارسا قفل کتابی دوشیار، سیلندر قفل حیاطی دوشیار، کلید جدید، کلید دوشیار
0

کاربرد این نوع قفل خیلی خوبه اما مصرفی نیست! شاید کسایی ساکن خونه باشن که از گوشی لمسی استفاده نکنند.

گذشته از این امنیت این قفل در برابر قفل های مکانیکی خیلی کمه بهترین کامپیوتر ها با یه برنامه خوب ظرف چند ثانیه حک می شن اما تخریب کرکره یا قفل زحمت بیشتری میبره

پاسخ در 30 بهمن 1395  11:37
صنایع قفل گیرا تولید کننده ی انواع قفل آویز و قفل کتابی ساخت انواع قفل آویز و کتابی با کلید یکسان، ساخت انواع قفل آویز و کتابی با کلید مادر، ساخت انواع قفل آویز و کتابی با مارک دلخواه، ساخت انواع قفل آویز و کتابی با شاه کلید، ساخت انواع قفل آویز و کتابی با سیم اتصال به بدنه، ساخت انواع قفل آویز و کتابی با دم موشی، ساخت انواع قفل آویز و کتابی ادارات و ارگان های، ساخت انواع قفل آویز و کتابی زندان ها، تولید قفل های ضد برش، تولید قفل های ضد اسید، تولید قفل های ضد سرقت